Panbeschermers gezocht!

21-08-2013 08:09 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik ben naarstig op zoek naar panbeschermers. Van die vilten onderzetters die je tussen je braadpannen doet, zodat ze niet beschadigd raken. De enige die ik gevonden heb, waren van de blokker en niet zo mooi. Weet iemand toevallig waar ik deze nog meer kan vinden? Internet levert ook niet zoveel op..

Alvast bedankt!
Die hebben ze bij de Action, van vilt, donkergrijs.
Ik zoek ze ook! Ga vandaag ff bij de action koekeloeren
'..en die waren niet zo mooi'. Zijn pannen beschermers in een keukenkast tegenwoordig ook al aan modetrends onderhevig?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Niet zo mooi? Boeiend, ga je er de hele dag naar kijken dan?

Ik heb blauwe van Tarrington house, van de makro.
Gewoon bij AH. En mooi, tja... Zwart met grijze figuurtjes erop geloof ik...
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Deze leuk genoeg? http://www.bol.com/nl/l/k ... 933+4286072151/index.html
Goh niet zo mooi....

Ik heb er gewoon een stukje karton of een keukenpapiertje onderliggen maar ik begrijp dat dat niet modieus is
Ik heb nu ook keukenpapier en ja, jullie hebben gelijk dat het niet om het uiterlijk van die dingen gaat, maar het is een cadeau voor iemand dus dan wil je niet iets geven wat je zelf lelijk vindt maar bedankt voor de snelle reacties, daar kan ik iets mee!
quote:himalaya schreef op 21 augustus 2013 @ 08:12:

'..en die waren niet zo mooi'. Zijn pannen beschermers in een keukenkast tegenwoordig ook al aan modetrends onderhevig?

+1

Niet mooi? Ze liggen in je kast,tussen je pannen,je ziet ze amper?
Volgens mij heeft IKEA ze ook trouwens
Ik gebruik ook gewoon keukenpapier.
Of koop bij de hobbyshop vilten lapjes,en maak zelf iets?
Ik heb er vierkanten vaatdoekjes tussen liggen die ik verder niet fijn vond in gebruik. Werkt perfect.
Ik heb een oude molton in stukken gescheurd en dit ligt ertussen. Rafelt niet en werkt prima.
quote:tessie90 schreef op 21 augustus 2013 @ 08:48:

Ik heb nu ook keukenpapier en ja, jullie hebben gelijk dat het niet om het uiterlijk van die dingen gaat, maar het is een cadeau voor iemand dus dan wil je niet iets geven wat je zelf lelijk vindt maar bedankt voor de snelle reacties, daar kan ik iets mee! Ah oké, dan snap ik het wel! Die van bol.com zijn ook meteen onderzetters, is wel handig!
quote:Ivetje schreef op 21 augustus 2013 @ 10:00:

[...]

Ah oké, dan snap ik het wel! Die van bol.com zijn ook meteen onderzetters, is wel handig!Behalve dan die roestvrijstalen exemplaren, die lijken me je pannen niet echt beschermen als ze op elkaar staan
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb een rekje van zo'n Telsell winkel. Daar stapel je de pannen niet in elkaar, maar zet ze rechtop naast elkaar. Alleen de koekenpannen dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven