schaamlipcorrectie: help!?

23-08-2013 22:20 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze week dan eindelijk de stap, na 5 jaar, durven zetten, een eerste afspraak gemaakt bij een kliniek met betrekking tot een schaamlipcorrectie. Al vijf jaar lang ben ik erg onzeker over mijn lichaam en durf ik hierdoor nauwelijks/of niet seks met iemand te hebben. Dit heeft mij al die tijd toch behoorlijk dwars gezeten en dacht deze week ik ga er iets aan doen. Vanmiddag mijn eerste consult met voornamelijk veel informatie gehad. Maar tot mijn grote schrik behoorde tot deze informatie dat er na de "operatie" iemand moet zijn die mij op komt halen omdat ik niet meer alleen naar huis mag. Hier had ik eigenlijk even niet opgerekend en dit is mijn volgende obstakel, ik wilde dit helemaal alleen doen maar dat gaat me dus niet lukken :(...



Ik zou graag aan jullie willen vragen of iemand mij wil helpen en mij zou willen ophalen en in de buurt van evt. station Apeldoorn/Deventer/Almelo zou willen afzetten (tegen vergoeding)?



Misschien zullen jullie je afvragen waarom ik dit niet aan iemand in mijn naaste omgeving kan vragen? Het antwoord daarop is eigenlijk heel simel: schaamte.



Ik hoop dat julie mijn berichtje serieus willen nemen en mij alstjeblieft willen helpen, mijn dank is heel groot <3
Alle reacties Link kopieren
Waarom bel je geen taxi?
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Taxi? (Maarre, wordt dit poliklinisch gedaan in een ziekenhuis?) Je hebt deze week een eerste afspraak gemaakt en je wordt gelijk ingeplanned?



Je laat het doen vanwege schaamte, en hebt dus geen lichamelijke klachten? Is het echt noodzakelijk? Of heeft iemand je iets naars gezegd?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Eventueel een mogelijkheid de taxi, zelf had ik daar nog niet over nagedacht. Dit zien zij alleen niet heel graag denk ik maar goed dat is mijn eigen beslissing denk ik dan maar. De behandeling wordt uitgevoerd in een kliniek in Utrecht, geen ziekenhuis. Vandaag een eerste consult gehad en nadat ik iemand had gevonden die mij kon ophalen kon ik met diegene een afspraak maken over de datum dat de behandeling gaat plaatsvinden. Dus de behandeling is op dit moment nog niet gepland (+ 2 wk van te voren moet je betalen, dus stel dat ik aankomende week een betaling zou doen zou ik twee weken daarna behandeld kunnen worden).
Alle reacties Link kopieren
En na de operatie durf je wel seks te hebben met iemand? Hoe verklaar je dan hoe jij er dan vanonder uitziet? Je schrijft dat je onzeker bent over je lichaam, wat wordt je volgende project?

In een gezond lichaam moet je niet snijden. Ga wat aan je onzekerheid doen!



Ik wens je veel succes!
Alle reacties Link kopieren
Als jij zomaar in jezelf wilt laten snijden moet je dat zelf weten, neem aan dat je daar oud genoeg voor bent, en hoop wijs genoeg.

Maar een kliniek die je eerst laat betalen voor er in je gesneden wordt?

Hoop dat je goed info gezocht hebt.

En hoe los je het de eerste dagen op? waarschijnlijk kun je moeilijk zitten, en zijn er nog andere belemmeringen.

Hoe doe je dat als niemand het mag weten?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Nee natuurlijk wil de taxichauffeur je open wonden niet zien, maar dat wil menig vivaforumster ook niet. Jij weet niet dat de meeste taxiritten worden uitgevoerd voor mensen die wat mankeren? Je hoeft echt niet te melden bij het bestellen dat je je doos hebt laten fluffen.



Yuk, een kliniek, tja, die snijen wel. Waarom niet via de reguliere weg, huisarts etc? Denk je echt dat je op deze manier van je schaamte afkomt?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Zit inmiddels een aantal jaar in therapie voor oa onzekerheid. Hierin ben ik al aardig gegroeid maar merk dat ik dus toch nog heel erg onzeker ben in het hebben van seks en dat heeft eigenlijk alles daar mee te maken en ik ben dus van mening dat een operatie mij heel erg een duw in de "goede" richting zal geven.



Snap dat misschien niet iedereen hier achter zal staan maar ik denk dat het voor mij een goede keuze is.
Alle reacties Link kopieren
en straks heb je die designer doos.

ben je dan ineens een gelukkig mens?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
HEb je je ziel ook verkocht aan die kliniek door korting te krijgen door voor en na foto's te laten maken?



EN wat als je je toch bedenkt nadat je betaald hebt? Krijg je dan je geld terug?



Heb je de kliniek door Google gegooid en referenties (niet op hun site) gelezen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje meid, wat een heftige beslissing!

Hoe erg is je onderkantje er aan toe? Ik heb ook geen strakke doos, maar heb er totaal geen moeite mee. Hoe komt het dat jij daar zo onzeker over bent? Heb je er lichamelijk last van, bv. met fietsen? Ik oordeel niet, hoor, maar heb wel eens begrepen dat een dergeljjke operatie behoorlijk pittig is. Hoe oud ben je?
Alle reacties Link kopieren
En dan bedenk je ineens dat het toch niet mooi genoeg is, of dat je borsten een gekke vorm hebben... en bovenal is sex in het begin altijd iets waar mensen onzeker over zijn, dat verdwijnt echt niet!
had je niet beter eerst kunnen investeren in wat gesprekken met een psycholoog? Je zegt zelf dat je onzeker bent, dat is heus niet over als je schaamlippen straks geknipt zijn
o, je bent in behandeling voor je onzekerheid en toch wil de kliniek je wel "helpen"? de oplossing zit tussen je oren niet tussen je benen. Schaamlippen zijn er in alle vormen en maten, groot, klein, dik en dun. ik ken geen man die er een probleem van maakt
Alle reacties Link kopieren
Weet je therapeut dat je dit wilt laten doen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik (man) heb bij de sex mij nooit afgevraagd of de schaamlippen normaal waren, volgens mij zijn alle variaties normaal.



Op internet zie volgens mij weinig variatie, omdat er (door porno-films) een mode-beeld ontstaan is.



(overigens is mijn piemel een beetje krom, en daarover heb ik ook nooit iemand horen klagen).
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad heb je met een psycholoog gepraat? Zo nee dan is het geen goede kliniek, dan gaan ze voor de winst alleen.

Als die onzekerheid in jou zit dan ben je straks alleen armer maar niets gelukkiger. Dan komt er iets nieuws waarover je je onzeker gaat voelen.

Het klinkt als een wel erg snel traject.



Waarom wil je eigenlijk vanuit Utrecht naar station Deventer/Almelo worden gebracht, klinkt niet zo logisch?!
Alle reacties Link kopieren
Dit is toch niet die kliniek waar dat meisje na liposuctie is overleden...........die stond ook in Utrecht :(



Meis, denk er nog eens goed over na! En dan heb je een porno-poes......die poes maakt je niet zeker van je lijf! Er zal daarna altijd weer wat zijn.

Ik heb een een poes, nou verre van een porno-poes. Ik schaam mij totaal niet! En ik heb ook nog een gewone en een vlakke tepel.



Zoek de zekerheid niet in je poes, maar in je innerlijk. Echt!!!



*ik heb mijn zusje (wilde ook een vagina correctie) zo eens bij de gyn uit de stoel gesleurd, ben je nou helemaal besodemieterd* *nu is ze na zoveel jaar blij dat ze het niet heeft gedaan, zit beter in haar vel en is zekerder en wijzer geworden*
Alle reacties Link kopieren
Dus zeg maar wanneer je gaat, sleur ik je uit die stoel!
Alle reacties Link kopieren
Als zij nou die schaamlipcorrectie wilt laten doen.. Ik zie het probleem niet!?!

Hoeveel mensen veranderen wel niet iets aan hun lijf om minder onzeker te zijn..

-borst vergroting/verkleining

-neuscorrectie

-botox

-liposuctie

-ooglid correctie

-facelift
Alle reacties Link kopieren
Er wordt hier meer gezogen dan in de gemiddelde pornofilm.
quote:san22 schreef op 23 augustus 2013 @ 22:35:

Zit inmiddels een aantal jaar in therapie voor oa onzekerheid. Hierin ben ik al aardig gegroeid maar merk dat ik dus toch nog heel erg onzeker ben in het hebben van seks en dat heeft eigenlijk alles daar mee te maken en ik ben dus van mening dat een operatie mij heel erg een duw in de "goede" richting zal geven.



Snap dat misschien niet iedereen hier achter zal staan maar ik denk dat het voor mij een goede keuze is.



Een lekker potje seks met een man die een fijn stukkie vlees daar beneden weet te waarderen, doet meer dan een chirurg met een slagersmes.

Toen ik jong was had ik ook een complexje omdat ik geen kleine lippen had. Vele jaren en mannen later weet ik wel beter.......



Maar jouw keuze meid. Hoe ga je het trouwens oplossen als het allemaal gaat ontsteken daar? Dan zul je toch echt iemand moeten inschakelen. Al over nagedacht?
Alle reacties Link kopieren
quote:balalaika schreef op 23 augustus 2013 @ 23:08:

Als zij nou die schaamlipcorrectie wilt laten doen.. Ik zie het probleem niet!?!

Hoeveel mensen veranderen wel niet iets aan hun lijf om minder onzeker te zijn..

-borst vergroting/verkleining

-neuscorrectie

-botox

-liposuctie

-ooglid correctie

-faceliftJuist door die mogelijkheden worden mensen onzeker gemaakt! Dat is juist waar die handel van bestaat. Manipulatie.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:haarklover schreef op 23 augustus 2013 @ 22:48:

Ik (man) heb bij de sex mij nooit afgevraagd of de schaamlippen normaal waren, volgens mij zijn alle variaties normaal.



Op internet zie volgens mij weinig variatie, omdat er (door porno-films) een mode-beeld ontstaan is.



(overigens is mijn piemel een beetje krom, en daarover heb ik ook nooit iemand horen klagen).ja en ballen zijn ongelijk.
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 augustus 2013 @ 23:15:

[...]



ja en ballen zijn ongelijk.Wacht, ik pak effe een mesje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven