schaamlipcorrectie: help!?
vrijdag 23 augustus 2013 om 22:20
Deze week dan eindelijk de stap, na 5 jaar, durven zetten, een eerste afspraak gemaakt bij een kliniek met betrekking tot een schaamlipcorrectie. Al vijf jaar lang ben ik erg onzeker over mijn lichaam en durf ik hierdoor nauwelijks/of niet seks met iemand te hebben. Dit heeft mij al die tijd toch behoorlijk dwars gezeten en dacht deze week ik ga er iets aan doen. Vanmiddag mijn eerste consult met voornamelijk veel informatie gehad. Maar tot mijn grote schrik behoorde tot deze informatie dat er na de "operatie" iemand moet zijn die mij op komt halen omdat ik niet meer alleen naar huis mag. Hier had ik eigenlijk even niet opgerekend en dit is mijn volgende obstakel, ik wilde dit helemaal alleen doen maar dat gaat me dus niet lukken
...
Ik zou graag aan jullie willen vragen of iemand mij wil helpen en mij zou willen ophalen en in de buurt van evt. station Apeldoorn/Deventer/Almelo zou willen afzetten (tegen vergoeding)?
Misschien zullen jullie je afvragen waarom ik dit niet aan iemand in mijn naaste omgeving kan vragen? Het antwoord daarop is eigenlijk heel simel: schaamte.
Ik hoop dat julie mijn berichtje serieus willen nemen en mij alstjeblieft willen helpen, mijn dank is heel groot <3
Ik zou graag aan jullie willen vragen of iemand mij wil helpen en mij zou willen ophalen en in de buurt van evt. station Apeldoorn/Deventer/Almelo zou willen afzetten (tegen vergoeding)?
Misschien zullen jullie je afvragen waarom ik dit niet aan iemand in mijn naaste omgeving kan vragen? Het antwoord daarop is eigenlijk heel simel: schaamte.
Ik hoop dat julie mijn berichtje serieus willen nemen en mij alstjeblieft willen helpen, mijn dank is heel groot <3
vrijdag 23 augustus 2013 om 22:24
Taxi? (Maarre, wordt dit poliklinisch gedaan in een ziekenhuis?) Je hebt deze week een eerste afspraak gemaakt en je wordt gelijk ingeplanned?
Je laat het doen vanwege schaamte, en hebt dus geen lichamelijke klachten? Is het echt noodzakelijk? Of heeft iemand je iets naars gezegd?
Je laat het doen vanwege schaamte, en hebt dus geen lichamelijke klachten? Is het echt noodzakelijk? Of heeft iemand je iets naars gezegd?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
vrijdag 23 augustus 2013 om 22:29
Eventueel een mogelijkheid de taxi, zelf had ik daar nog niet over nagedacht. Dit zien zij alleen niet heel graag denk ik maar goed dat is mijn eigen beslissing denk ik dan maar. De behandeling wordt uitgevoerd in een kliniek in Utrecht, geen ziekenhuis. Vandaag een eerste consult gehad en nadat ik iemand had gevonden die mij kon ophalen kon ik met diegene een afspraak maken over de datum dat de behandeling gaat plaatsvinden. Dus de behandeling is op dit moment nog niet gepland (+ 2 wk van te voren moet je betalen, dus stel dat ik aankomende week een betaling zou doen zou ik twee weken daarna behandeld kunnen worden).
vrijdag 23 augustus 2013 om 22:31
vrijdag 23 augustus 2013 om 22:34
Als jij zomaar in jezelf wilt laten snijden moet je dat zelf weten, neem aan dat je daar oud genoeg voor bent, en hoop wijs genoeg.
Maar een kliniek die je eerst laat betalen voor er in je gesneden wordt?
Hoop dat je goed info gezocht hebt.
En hoe los je het de eerste dagen op? waarschijnlijk kun je moeilijk zitten, en zijn er nog andere belemmeringen.
Hoe doe je dat als niemand het mag weten?
Maar een kliniek die je eerst laat betalen voor er in je gesneden wordt?
Hoop dat je goed info gezocht hebt.
En hoe los je het de eerste dagen op? waarschijnlijk kun je moeilijk zitten, en zijn er nog andere belemmeringen.
Hoe doe je dat als niemand het mag weten?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
vrijdag 23 augustus 2013 om 22:34
Nee natuurlijk wil de taxichauffeur je open wonden niet zien, maar dat wil menig vivaforumster ook niet. Jij weet niet dat de meeste taxiritten worden uitgevoerd voor mensen die wat mankeren? Je hoeft echt niet te melden bij het bestellen dat je je doos hebt laten fluffen.
Yuk, een kliniek, tja, die snijen wel. Waarom niet via de reguliere weg, huisarts etc? Denk je echt dat je op deze manier van je schaamte afkomt?
Yuk, een kliniek, tja, die snijen wel. Waarom niet via de reguliere weg, huisarts etc? Denk je echt dat je op deze manier van je schaamte afkomt?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
vrijdag 23 augustus 2013 om 22:35
Zit inmiddels een aantal jaar in therapie voor oa onzekerheid. Hierin ben ik al aardig gegroeid maar merk dat ik dus toch nog heel erg onzeker ben in het hebben van seks en dat heeft eigenlijk alles daar mee te maken en ik ben dus van mening dat een operatie mij heel erg een duw in de "goede" richting zal geven.
Snap dat misschien niet iedereen hier achter zal staan maar ik denk dat het voor mij een goede keuze is.
Snap dat misschien niet iedereen hier achter zal staan maar ik denk dat het voor mij een goede keuze is.
vrijdag 23 augustus 2013 om 22:36
HEb je je ziel ook verkocht aan die kliniek door korting te krijgen door voor en na foto's te laten maken?
EN wat als je je toch bedenkt nadat je betaald hebt? Krijg je dan je geld terug?
Heb je de kliniek door Google gegooid en referenties (niet op hun site) gelezen?
EN wat als je je toch bedenkt nadat je betaald hebt? Krijg je dan je geld terug?
Heb je de kliniek door Google gegooid en referenties (niet op hun site) gelezen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
vrijdag 23 augustus 2013 om 22:40
Jeetje meid, wat een heftige beslissing!
Hoe erg is je onderkantje er aan toe? Ik heb ook geen strakke doos, maar heb er totaal geen moeite mee. Hoe komt het dat jij daar zo onzeker over bent? Heb je er lichamelijk last van, bv. met fietsen? Ik oordeel niet, hoor, maar heb wel eens begrepen dat een dergeljjke operatie behoorlijk pittig is. Hoe oud ben je?
Hoe erg is je onderkantje er aan toe? Ik heb ook geen strakke doos, maar heb er totaal geen moeite mee. Hoe komt het dat jij daar zo onzeker over bent? Heb je er lichamelijk last van, bv. met fietsen? Ik oordeel niet, hoor, maar heb wel eens begrepen dat een dergeljjke operatie behoorlijk pittig is. Hoe oud ben je?
vrijdag 23 augustus 2013 om 22:48
Ik (man) heb bij de sex mij nooit afgevraagd of de schaamlippen normaal waren, volgens mij zijn alle variaties normaal.
Op internet zie volgens mij weinig variatie, omdat er (door porno-films) een mode-beeld ontstaan is.
(overigens is mijn piemel een beetje krom, en daarover heb ik ook nooit iemand horen klagen).
Op internet zie volgens mij weinig variatie, omdat er (door porno-films) een mode-beeld ontstaan is.
(overigens is mijn piemel een beetje krom, en daarover heb ik ook nooit iemand horen klagen).
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
vrijdag 23 augustus 2013 om 22:49
Inderdaad heb je met een psycholoog gepraat? Zo nee dan is het geen goede kliniek, dan gaan ze voor de winst alleen.
Als die onzekerheid in jou zit dan ben je straks alleen armer maar niets gelukkiger. Dan komt er iets nieuws waarover je je onzeker gaat voelen.
Het klinkt als een wel erg snel traject.
Waarom wil je eigenlijk vanuit Utrecht naar station Deventer/Almelo worden gebracht, klinkt niet zo logisch?!
Als die onzekerheid in jou zit dan ben je straks alleen armer maar niets gelukkiger. Dan komt er iets nieuws waarover je je onzeker gaat voelen.
Het klinkt als een wel erg snel traject.
Waarom wil je eigenlijk vanuit Utrecht naar station Deventer/Almelo worden gebracht, klinkt niet zo logisch?!
vrijdag 23 augustus 2013 om 23:00
Dit is toch niet die kliniek waar dat meisje na liposuctie is overleden...........die stond ook in Utrecht 
Meis, denk er nog eens goed over na! En dan heb je een porno-poes......die poes maakt je niet zeker van je lijf! Er zal daarna altijd weer wat zijn.
Ik heb een een poes, nou verre van een porno-poes. Ik schaam mij totaal niet! En ik heb ook nog een gewone en een vlakke tepel.
Zoek de zekerheid niet in je poes, maar in je innerlijk. Echt!!!
*ik heb mijn zusje (wilde ook een vagina correctie) zo eens bij de gyn uit de stoel gesleurd, ben je nou helemaal besodemieterd* *nu is ze na zoveel jaar blij dat ze het niet heeft gedaan, zit beter in haar vel en is zekerder en wijzer geworden*
Meis, denk er nog eens goed over na! En dan heb je een porno-poes......die poes maakt je niet zeker van je lijf! Er zal daarna altijd weer wat zijn.
Ik heb een een poes, nou verre van een porno-poes. Ik schaam mij totaal niet! En ik heb ook nog een gewone en een vlakke tepel.
Zoek de zekerheid niet in je poes, maar in je innerlijk. Echt!!!
*ik heb mijn zusje (wilde ook een vagina correctie) zo eens bij de gyn uit de stoel gesleurd, ben je nou helemaal besodemieterd* *nu is ze na zoveel jaar blij dat ze het niet heeft gedaan, zit beter in haar vel en is zekerder en wijzer geworden*
vrijdag 23 augustus 2013 om 23:08
vrijdag 23 augustus 2013 om 23:15
quote:san22 schreef op 23 augustus 2013 @ 22:35:
Zit inmiddels een aantal jaar in therapie voor oa onzekerheid. Hierin ben ik al aardig gegroeid maar merk dat ik dus toch nog heel erg onzeker ben in het hebben van seks en dat heeft eigenlijk alles daar mee te maken en ik ben dus van mening dat een operatie mij heel erg een duw in de "goede" richting zal geven.
Snap dat misschien niet iedereen hier achter zal staan maar ik denk dat het voor mij een goede keuze is.
Een lekker potje seks met een man die een fijn stukkie vlees daar beneden weet te waarderen, doet meer dan een chirurg met een slagersmes.
Toen ik jong was had ik ook een complexje omdat ik geen kleine lippen had. Vele jaren en mannen later weet ik wel beter.......
Maar jouw keuze meid. Hoe ga je het trouwens oplossen als het allemaal gaat ontsteken daar? Dan zul je toch echt iemand moeten inschakelen. Al over nagedacht?
Zit inmiddels een aantal jaar in therapie voor oa onzekerheid. Hierin ben ik al aardig gegroeid maar merk dat ik dus toch nog heel erg onzeker ben in het hebben van seks en dat heeft eigenlijk alles daar mee te maken en ik ben dus van mening dat een operatie mij heel erg een duw in de "goede" richting zal geven.
Snap dat misschien niet iedereen hier achter zal staan maar ik denk dat het voor mij een goede keuze is.
Een lekker potje seks met een man die een fijn stukkie vlees daar beneden weet te waarderen, doet meer dan een chirurg met een slagersmes.
Toen ik jong was had ik ook een complexje omdat ik geen kleine lippen had. Vele jaren en mannen later weet ik wel beter.......
Maar jouw keuze meid. Hoe ga je het trouwens oplossen als het allemaal gaat ontsteken daar? Dan zul je toch echt iemand moeten inschakelen. Al over nagedacht?
vrijdag 23 augustus 2013 om 23:15
quote:balalaika schreef op 23 augustus 2013 @ 23:08:
Als zij nou die schaamlipcorrectie wilt laten doen.. Ik zie het probleem niet!?!
Hoeveel mensen veranderen wel niet iets aan hun lijf om minder onzeker te zijn..
-borst vergroting/verkleining
-neuscorrectie
-botox
-liposuctie
-ooglid correctie
-faceliftJuist door die mogelijkheden worden mensen onzeker gemaakt! Dat is juist waar die handel van bestaat. Manipulatie.
Als zij nou die schaamlipcorrectie wilt laten doen.. Ik zie het probleem niet!?!
Hoeveel mensen veranderen wel niet iets aan hun lijf om minder onzeker te zijn..
-borst vergroting/verkleining
-neuscorrectie
-botox
-liposuctie
-ooglid correctie
-faceliftJuist door die mogelijkheden worden mensen onzeker gemaakt! Dat is juist waar die handel van bestaat. Manipulatie.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
vrijdag 23 augustus 2013 om 23:15
quote:haarklover schreef op 23 augustus 2013 @ 22:48:
Ik (man) heb bij de sex mij nooit afgevraagd of de schaamlippen normaal waren, volgens mij zijn alle variaties normaal.
Op internet zie volgens mij weinig variatie, omdat er (door porno-films) een mode-beeld ontstaan is.
(overigens is mijn piemel een beetje krom, en daarover heb ik ook nooit iemand horen klagen).ja en ballen zijn ongelijk.
Ik (man) heb bij de sex mij nooit afgevraagd of de schaamlippen normaal waren, volgens mij zijn alle variaties normaal.
Op internet zie volgens mij weinig variatie, omdat er (door porno-films) een mode-beeld ontstaan is.
(overigens is mijn piemel een beetje krom, en daarover heb ik ook nooit iemand horen klagen).ja en ballen zijn ongelijk.