schaamlipcorrectie: help!?
vrijdag 23 augustus 2013 om 22:20
Deze week dan eindelijk de stap, na 5 jaar, durven zetten, een eerste afspraak gemaakt bij een kliniek met betrekking tot een schaamlipcorrectie. Al vijf jaar lang ben ik erg onzeker over mijn lichaam en durf ik hierdoor nauwelijks/of niet seks met iemand te hebben. Dit heeft mij al die tijd toch behoorlijk dwars gezeten en dacht deze week ik ga er iets aan doen. Vanmiddag mijn eerste consult met voornamelijk veel informatie gehad. Maar tot mijn grote schrik behoorde tot deze informatie dat er na de "operatie" iemand moet zijn die mij op komt halen omdat ik niet meer alleen naar huis mag. Hier had ik eigenlijk even niet opgerekend en dit is mijn volgende obstakel, ik wilde dit helemaal alleen doen maar dat gaat me dus niet lukken
...
Ik zou graag aan jullie willen vragen of iemand mij wil helpen en mij zou willen ophalen en in de buurt van evt. station Apeldoorn/Deventer/Almelo zou willen afzetten (tegen vergoeding)?
Misschien zullen jullie je afvragen waarom ik dit niet aan iemand in mijn naaste omgeving kan vragen? Het antwoord daarop is eigenlijk heel simel: schaamte.
Ik hoop dat julie mijn berichtje serieus willen nemen en mij alstjeblieft willen helpen, mijn dank is heel groot <3
Ik zou graag aan jullie willen vragen of iemand mij wil helpen en mij zou willen ophalen en in de buurt van evt. station Apeldoorn/Deventer/Almelo zou willen afzetten (tegen vergoeding)?
Misschien zullen jullie je afvragen waarom ik dit niet aan iemand in mijn naaste omgeving kan vragen? Het antwoord daarop is eigenlijk heel simel: schaamte.
Ik hoop dat julie mijn berichtje serieus willen nemen en mij alstjeblieft willen helpen, mijn dank is heel groot <3
zaterdag 24 augustus 2013 om 09:50
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 augustus 2013 @ 22:46:
o, je bent in behandeling voor je onzekerheid en toch wil de kliniek je wel "helpen"? de oplossing zit tussen je oren niet tussen je benen. Schaamlippen zijn er in alle vormen en maten, groot, klein, dik en dun. ik ken geen man die er een probleem van maakt
Ik wel jongens. Mijn nichtje heeft het op haar zestiende laten doen, zogenaamd omdat ze er lastvan had met fietsen en paardrijden. Later gaf ze toe dat haar toenmalige vriendje het heel vies had gevonden.
Sneu..
o, je bent in behandeling voor je onzekerheid en toch wil de kliniek je wel "helpen"? de oplossing zit tussen je oren niet tussen je benen. Schaamlippen zijn er in alle vormen en maten, groot, klein, dik en dun. ik ken geen man die er een probleem van maakt
Ik wel jongens. Mijn nichtje heeft het op haar zestiende laten doen, zogenaamd omdat ze er lastvan had met fietsen en paardrijden. Later gaf ze toe dat haar toenmalige vriendje het heel vies had gevonden.
Sneu..
zaterdag 24 augustus 2013 om 10:10
Voor je probleem met onzekerheid kan je bij een psycholoog terecht, en voor je fietsprobleem bij de fietsenwinkel:
http://www.fietsenzonderz ... blemen_tempur-dames-3.png
Zo'n zadel met een 'gleuf' is een zegen voor de vrouwelijkheid en het is een schandvlek voor onze beschaving dat zo veel vrouwen heden ten dage nog pijnlijk moeten rondfietsen op een herenzadel!
Dit is overigens geen reclame voor de winkel waar ik het plaatje vandaan heb, want daar is zo'n zadel twee keer te duur. Ik kocht het elders en heb nog nooit twee tientjes beter besteed. Hopelijk geeft de link geen problemen, anders kan BGB misschien helpen een beter plaatje te vinden?
http://www.fietsenzonderz ... blemen_tempur-dames-3.png
Zo'n zadel met een 'gleuf' is een zegen voor de vrouwelijkheid en het is een schandvlek voor onze beschaving dat zo veel vrouwen heden ten dage nog pijnlijk moeten rondfietsen op een herenzadel!
Dit is overigens geen reclame voor de winkel waar ik het plaatje vandaan heb, want daar is zo'n zadel twee keer te duur. Ik kocht het elders en heb nog nooit twee tientjes beter besteed. Hopelijk geeft de link geen problemen, anders kan BGB misschien helpen een beter plaatje te vinden?
ikbeneruit wijzigde dit bericht op 24-08-2013 10:11
Reden: typo
Reden: typo
% gewijzigd
zaterdag 24 augustus 2013 om 10:16
En het is ook onzin dat je in een kliniek geen goede voorlichting of zorg zou krijgen, en in het ziekenhuis wel. In een kliniek worden over het algemeen de i grepen gedaan die niet onder verzekerde zorg vallen, dus wat je niet van je verzekering vergoed krijgt.
Verder staan ook die klinieken (uitgezonderd de achterkamer-praktijken, maar je mag toch verwachten dat geen enkel mens met verstand daar heen gaat) onder toezicht van de inspectie.
Verder staan ook die klinieken (uitgezonderd de achterkamer-praktijken, maar je mag toch verwachten dat geen enkel mens met verstand daar heen gaat) onder toezicht van de inspectie.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 24 augustus 2013 om 10:35
Er zijn hier op het forum meerdere topics te vinden over grote schaamlippen, wat mannen daar van vinden.
Daar kan je lezen, dat veel mannen grote schaamlippen juist mooi en geil vinden. De porno kutjes daarentegen, worden toch duidelijk minder gewaardeerd.
aan jou de keuze of al die pijn en ellende het waard is om straks iets te hebben wat maar weinig mannen lekker vinden....
Daar kan je lezen, dat veel mannen grote schaamlippen juist mooi en geil vinden. De porno kutjes daarentegen, worden toch duidelijk minder gewaardeerd.
aan jou de keuze of al die pijn en ellende het waard is om straks iets te hebben wat maar weinig mannen lekker vinden....
zaterdag 24 augustus 2013 om 10:42
quote:san22 schreef op 23 augustus 2013 @ 22:20:
Al vijf jaar lang ben ik erg onzeker over mijn lichaam en durf ik hierdoor nauwelijks/of niet seks met iemand te hebben.
Ik vind onzekerheid geen goede reden om dit te doen. Ik vind dat je eerst maar eens wat meer seks moet hebben en verwacht dat je zelfvertrouwen dan vanzelf terugkomt.
quote:haarklover schreef op 23 augustus 2013 @ 22:48:
Op internet zie volgens mij weinig variatie .
Ik zie een heleboel variatie en lees soms op forums dat er mannen met voorkeur zijn en dat die voorkeur niet hetzelfde is. Er is altijd voorkeur mogelijk, maar de kans dat iemand volledig aan een voorkeur voldoet - in welk opzicht dan ook - is heel klein. Aan wiens voorkeur zou je trouwens willen voldoen? Straks tref je een heel lieve man aan wie je je verhaal vertelt en dan zegt hij dat het jammer is dat je dat gedaan hebt, omdat hij het mooier had gevonden wat jij had.
Ik vind ook dat er tijdens eerste consulten vooral aandacht besteed moet worden aan waarom je dit wilt; dat iemand met je meedenkt en dat de bedenktijd daarna pas ingaat. Dat lees ik niet in je verhaal. De bedenktijd die je zelf bij elkaar gefantaseerd hebt vind ik niet geldig.
Praat erover en denk er nog eens goed over na !!!
Al vijf jaar lang ben ik erg onzeker over mijn lichaam en durf ik hierdoor nauwelijks/of niet seks met iemand te hebben.
Ik vind onzekerheid geen goede reden om dit te doen. Ik vind dat je eerst maar eens wat meer seks moet hebben en verwacht dat je zelfvertrouwen dan vanzelf terugkomt.
quote:haarklover schreef op 23 augustus 2013 @ 22:48:
Op internet zie volgens mij weinig variatie .
Ik zie een heleboel variatie en lees soms op forums dat er mannen met voorkeur zijn en dat die voorkeur niet hetzelfde is. Er is altijd voorkeur mogelijk, maar de kans dat iemand volledig aan een voorkeur voldoet - in welk opzicht dan ook - is heel klein. Aan wiens voorkeur zou je trouwens willen voldoen? Straks tref je een heel lieve man aan wie je je verhaal vertelt en dan zegt hij dat het jammer is dat je dat gedaan hebt, omdat hij het mooier had gevonden wat jij had.
Ik vind ook dat er tijdens eerste consulten vooral aandacht besteed moet worden aan waarom je dit wilt; dat iemand met je meedenkt en dat de bedenktijd daarna pas ingaat. Dat lees ik niet in je verhaal. De bedenktijd die je zelf bij elkaar gefantaseerd hebt vind ik niet geldig.
Praat erover en denk er nog eens goed over na !!!
Leven en beleven
maandag 26 augustus 2013 om 11:21
Onzekerheid is een probleem in je hoofd, dat kun je helemaal niet met een mes tussen je benen uit laten snijden.
De enige mannen ter wereld die verminkte pornopoezen mooi vinden, zijn de chirurgen die er geld mee verdienen.
Lieve TO, in mijn ogen maak je de fout van je leven, eentje die je nooit meer terug kan draaien. Ik weet dat het niet meer uit je hoofd te praten zal zijn, maar het je afraden is het enige dat ik als man met goed fatsoen kan doen voor mijn gevoel.
De enige mannen ter wereld die verminkte pornopoezen mooi vinden, zijn de chirurgen die er geld mee verdienen.
Lieve TO, in mijn ogen maak je de fout van je leven, eentje die je nooit meer terug kan draaien. Ik weet dat het niet meer uit je hoofd te praten zal zijn, maar het je afraden is het enige dat ik als man met goed fatsoen kan doen voor mijn gevoel.
dinsdag 27 augustus 2013 om 12:50
Deze ingreep laten doen zonder dat iemand er in je omgeving vanaf weet lijkt me geen goede zet. Je hebt toch hulp nodig? Iemand die de boodschappen voor je doet enzo? Maar ook iemand die je op kan vangen en als klankbord kan dienen als je veel napijn gaat krijgen. Het lijkt me niet iets om in je eentje te moeten doorstaan. Geen goede vriendin die je in vertrouwen durft te nemen?
Before you assume, there is this thing called asking.
dinsdag 27 augustus 2013 om 13:00
Lieve meid, ik heb maar één goede raad: Doe het niet!
Ik weet waar ik over praat. Ik heb zelf al op mijn vijftiende een schaamlipcorrectie gehad. Ik had er lichamelijk last van (kapotte schaamlippen door fietsen bijvoorbeeld), maar ook ik schaamde me verschrikkelijk.
En weet je, als je toevallig ook een grote clithood hebt,dan komt het er toch nooit zo uit te zien als je hoopt. Want daar snijden ze (als het goed is) niet in. Ook kan ik je vertellen dat je echt minder gevoelig wordt daar. En dat er gewoon een kans is dat je je daarna nog steeds onzeker voelt.
Ik heb me jaren afgevraagd of het niet teveel opviel, of ik littekenweefsel had enz. Gewoon de ene onzekerheid voor de ander verruild.
Als het lichamelijk niet nodig is, ga dan alsjeblieft wat aan je onzekerheid doen ipv je te laten opereren. Daar heb je op de lange termijn echt meer aan.
Succes, het is onwijs naar om je om dit soort dingen zo onzeker te voelen en je te schamen!
Ik weet waar ik over praat. Ik heb zelf al op mijn vijftiende een schaamlipcorrectie gehad. Ik had er lichamelijk last van (kapotte schaamlippen door fietsen bijvoorbeeld), maar ook ik schaamde me verschrikkelijk.
En weet je, als je toevallig ook een grote clithood hebt,dan komt het er toch nooit zo uit te zien als je hoopt. Want daar snijden ze (als het goed is) niet in. Ook kan ik je vertellen dat je echt minder gevoelig wordt daar. En dat er gewoon een kans is dat je je daarna nog steeds onzeker voelt.
Ik heb me jaren afgevraagd of het niet teveel opviel, of ik littekenweefsel had enz. Gewoon de ene onzekerheid voor de ander verruild.
Als het lichamelijk niet nodig is, ga dan alsjeblieft wat aan je onzekerheid doen ipv je te laten opereren. Daar heb je op de lange termijn echt meer aan.
Succes, het is onwijs naar om je om dit soort dingen zo onzeker te voelen en je te schamen!
zaterdag 31 augustus 2013 om 17:06
Heb niet alle reacties gelezen..
Maar als zij er last van heeft kan ook dat bepaalde dingen zoals fietsen of strakke kleding pijnlijk zijn is er niks mis mee om er wat aan te doen..
Waarom ben je niet naar je huisarts gegaan? Als je huisarts ziet dat het nodig is om wat aan te doen wordt je doorverwezen naar een gyn, plus het wordt dan natuurlijk vergoed..
Je kan beter laten behandelen in het ziekenhuis dan bij een kliniek, zoveel dingen gaan er mis bij klinieken en ja ziekenhuis lijkt me gewoon veiliger.
Maar als zij er last van heeft kan ook dat bepaalde dingen zoals fietsen of strakke kleding pijnlijk zijn is er niks mis mee om er wat aan te doen..
Waarom ben je niet naar je huisarts gegaan? Als je huisarts ziet dat het nodig is om wat aan te doen wordt je doorverwezen naar een gyn, plus het wordt dan natuurlijk vergoed..
Je kan beter laten behandelen in het ziekenhuis dan bij een kliniek, zoveel dingen gaan er mis bij klinieken en ja ziekenhuis lijkt me gewoon veiliger.
maandag 2 september 2013 om 13:42
Van de week programma op tv.
Nederlandse journaliste in Hollywood bij een plastisch chirurg. De vraag was, wat zou zij aan zichzelf moeten laten corrigeren om eruit de zien als het "ideaalbeeld"
Nou eigenlijk alles... Billen waren te klein, geen taille, geen stevige borsten onderkin, maar ook een trutcorrectie van 20.000 $. Niet alleen alle schaamlippen moesten ingekort worden maar zij had ook nog teveel vet op haar vagina!
De chirurg vertelde dat hij 300.000 $ per maand verdiende!!
Zijn wij vrouwen helemaal gek geworden dan?
Weet je wie dat ideaalbeeld heeft verzonnen?
Ik kan hier heel boos om worden.
Als je een correctie nodig hebt obv medische gronden of dat je het echt (?) voor jezelf doet, prima ieder zijn ding!
Maar TO leer jezelf eerst te accepteren dan ben je echt al een heel eind.
Nederlandse journaliste in Hollywood bij een plastisch chirurg. De vraag was, wat zou zij aan zichzelf moeten laten corrigeren om eruit de zien als het "ideaalbeeld"
Nou eigenlijk alles... Billen waren te klein, geen taille, geen stevige borsten onderkin, maar ook een trutcorrectie van 20.000 $. Niet alleen alle schaamlippen moesten ingekort worden maar zij had ook nog teveel vet op haar vagina!
De chirurg vertelde dat hij 300.000 $ per maand verdiende!!
Zijn wij vrouwen helemaal gek geworden dan?
Weet je wie dat ideaalbeeld heeft verzonnen?
Ik kan hier heel boos om worden.
Als je een correctie nodig hebt obv medische gronden of dat je het echt (?) voor jezelf doet, prima ieder zijn ding!
Maar TO leer jezelf eerst te accepteren dan ben je echt al een heel eind.
maandag 2 september 2013 om 14:09
Ik heb geen schaamlip correctie gehad.. Maar wel een flinke scheur + knip bij de bevalling.
Ik zou van m'n leven niet nog eens "daar" laten snijden etc om cosmetische redenen. Misschien is het wel niet met elkaar te vergelijken.. Maar ik weet alleen dat ik veel te blij ben om weer normaal te kunnen zitten om daar ooit nog vrijwillig iets te laten doen!
Ik zou van m'n leven niet nog eens "daar" laten snijden etc om cosmetische redenen. Misschien is het wel niet met elkaar te vergelijken.. Maar ik weet alleen dat ik veel te blij ben om weer normaal te kunnen zitten om daar ooit nog vrijwillig iets te laten doen!
maandag 2 september 2013 om 14:20
maandag 2 september 2013 om 16:48
Ik schat meer dan 90% van de reacties off topic.
Ze vraagt niemand om haar er vanaf te praten ze vraagt om een taxi.
Dus daar graag op reageren en wanneer TO vragen heeft over of ze wel of niet iets moet doen dan komt ze daar zelf wel mee.
Dus beste San22, heel veel succes met de operatie, stoer dat je het durft en ik hoop dat het allemaal goed en naar wens verloopt.
Ze vraagt niemand om haar er vanaf te praten ze vraagt om een taxi.
Dus daar graag op reageren en wanneer TO vragen heeft over of ze wel of niet iets moet doen dan komt ze daar zelf wel mee.
Dus beste San22, heel veel succes met de operatie, stoer dat je het durft en ik hoop dat het allemaal goed en naar wens verloopt.
maandag 2 september 2013 om 17:06
maandag 2 september 2013 om 19:47
quote:grote_baas schreef op maandag 02 september 2013 16:48 Ik schat meer dan 90% van de reacties off topic.
Ze vraagt niemand om haar er vanaf te praten ze vraagt om een taxi.
Dus daar graag op reageren en wanneer TO vragen heeft over of ze wel of niet iets moet doen dan komt ze daar zelf wel mee.
Dus beste San22, heel veel succes met de operatie, stoer dat je het durft en ik hoop dat het allemaal goed en naar wens verloopt.
Ze vraagt niemand om haar er vanaf te praten ze vraagt om een taxi.
Dus daar graag op reageren en wanneer TO vragen heeft over of ze wel of niet iets moet doen dan komt ze daar zelf wel mee.
JAWOHL!!
Ze vraagt niemand om haar er vanaf te praten ze vraagt om een taxi.
Dus daar graag op reageren en wanneer TO vragen heeft over of ze wel of niet iets moet doen dan komt ze daar zelf wel mee.
Dus beste San22, heel veel succes met de operatie, stoer dat je het durft en ik hoop dat het allemaal goed en naar wens verloopt.
Ze vraagt niemand om haar er vanaf te praten ze vraagt om een taxi.
Dus daar graag op reageren en wanneer TO vragen heeft over of ze wel of niet iets moet doen dan komt ze daar zelf wel mee.
JAWOHL!!
maandag 2 september 2013 om 21:35
Wanneer jullie dit al een "grote bek" noemen dan ben ik benieuwd naar het moment dat ik echt los ga. Er is bij mij ten slotte geen onvertogen woord gevallen.
Maar ik lijk het te begrijpen. Wanneer iemand niet in het straatje valt van de meerderheid van deze groep met blijkbaar overgevoelige dames, dan wordt een simpel verzoek van mijn kant om deze dame in kwestie niet onzekerder te maken door van het onderwerp af te geraken, gezien als een grote bek of commentaar van een schreeuwlelijk.
Het lijkt er hier dan ook duidelijk op dat de pot de ketel verwijt dat hij zwart ziet.
@Rooss4: bedankt, erg attent.
Maar ik lijk het te begrijpen. Wanneer iemand niet in het straatje valt van de meerderheid van deze groep met blijkbaar overgevoelige dames, dan wordt een simpel verzoek van mijn kant om deze dame in kwestie niet onzekerder te maken door van het onderwerp af te geraken, gezien als een grote bek of commentaar van een schreeuwlelijk.
Het lijkt er hier dan ook duidelijk op dat de pot de ketel verwijt dat hij zwart ziet.
@Rooss4: bedankt, erg attent.
maandag 2 september 2013 om 21:50
quote:himalaya schreef op 02 september 2013 @ 21:45:
Welkom op het forum voor vrouwen met een mening.
gaat.
Dank je wel Himalaya
quote:himalaya schreef op 02 september 2013 @ 21:45:
Waar de mods het een en ander reguleren als men te ver offtopic
Je hebt gelijk, TO, ik wil je best even brengen en halen maar ik kom niet heel vaak in die regio.
Welkom op het forum voor vrouwen met een mening.
gaat.
Dank je wel Himalaya
quote:himalaya schreef op 02 september 2013 @ 21:45:
Waar de mods het een en ander reguleren als men te ver offtopic
Je hebt gelijk, TO, ik wil je best even brengen en halen maar ik kom niet heel vaak in die regio.