Gezondheid alle pijlers

Geen eetlust, tips?

24-08-2013 16:19 12 berichten
........
Alle reacties Link kopieren
Vieze overspelige ex? Die jongen waar je vier dagen een relatie mee had?

Maar goed, neem een blik soep.
Oh god....is het alweer uit?

Jij wisselt sneller van kerel dan ik van dekbed zeg!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
tips gewoon eten ook al heb je geen honger want je lijf heeft het nodig, de drank niet!
Tip 1: Stop met die energydrink en de sigaretten. Beide zijn de pest voor je eetlust.

Tip 2: Ga vanavond niet stappen, maar blijf met een pot thee, veel chocola en een heleboel ijs op de bank liggen. Je bent immers zielig.

Tip 3: Zorg voor een licht verteerbare maaltijd, desnoods afhaal of bezorg. Mihoen met ei is een goede, witte rijst met mager vlees ook.

Tip 4: Haal zodra de winkels open zijn je lievelingskostjes in huis, grote kans dat je dat sneller wil eten dan je 'gewone' eten.

Tip 5: Haal ook wat gedroogd fruit, zodat niet alles in je buik blijft zitten. Daarvan gaat mijn eetlust ook achteruit.

Tip 6: Eet op de vaste tijdstippen kleine beetjes. Liever bij ontbijt, lunch en diner een kippenhapje dan de hele dag niets eten en dan 's avonds overeten.
quote:blueeyes*3 schreef op 24 augustus 2013 @ 16:35:

Tip 1: Stop met die energydrink en de sigaretten. Beide zijn de pest voor je eetlust.

Tip 2: Ga vanavond niet stappen, maar blijf met een pot thee, veel chocola en een heleboel ijs op de bank liggen. Je bent immers zielig.

Tip 3: Zorg voor een licht verteerbare maaltijd, desnoods afhaal of bezorg. Mihoen met ei is een goede, witte rijst met mager vlees ook.

Tip 4: Haal zodra de winkels open zijn je lievelingskostjes in huis, grote kans dat je dat sneller wil eten dan je 'gewone' eten.

Tip 5: Haal ook wat gedroogd fruit, zodat niet alles in je buik blijft zitten. Daarvan gaat mijn eetlust ook achteruit.

Tip 6: Eet op de vaste tijdstippen kleine beetjes. Liever bij ontbijt, lunch en diner een kippenhapje dan de hele dag niets eten en dan 's avonds overeten.Bedankt wat een goede tips, ga het ook opvolgen..
En fyi ik ken die jongen al 9 jaar en we hebben een soort knipperlicht relatie dus het is niet wat het lijkt.
Ben jij verslavingsgevoelig Deysie? Nicotine, alcohol, seks, wiet etc? Altijd maar rusteloos?
quote:kipkluifje schreef op 24 augustus 2013 @ 18:26:

Ben jij verslavingsgevoelig Deysie? Nicotine, alcohol, seks, wiet etc? Altijd maar rusteloos?en aan drama
....
quote:wollenstonecraft schreef op 24 augustus 2013 @ 19:14:

[...]

en aan dramaOok dat idd
.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven