Candy Crush Saga
zondag 10 maart 2013 om 11:18
Hoi Allemaal
Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.
Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.
Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
zaterdag 24 augustus 2013 om 20:09
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 augustus 2013 @ 18:55:
181? Die heb ik vandaag gehaald, in negen pogingen. Mijn ogen rolden uit mijn hoofd van verbazing, want het is inderdaad een enorm poeplevel. Maar ik kon vier keer achter elkaar een gestreepte met een verpakte combineren en ook nog een paar keer een gespikkelde met een verpakte, en toen was het zo gepiept.
Zoon laat trouwens weten dat 33 ook een poeplevel is.Uitsloverd
181? Die heb ik vandaag gehaald, in negen pogingen. Mijn ogen rolden uit mijn hoofd van verbazing, want het is inderdaad een enorm poeplevel. Maar ik kon vier keer achter elkaar een gestreepte met een verpakte combineren en ook nog een paar keer een gespikkelde met een verpakte, en toen was het zo gepiept.
Zoon laat trouwens weten dat 33 ook een poeplevel is.Uitsloverd
zaterdag 24 augustus 2013 om 22:22
quote:Aminah schreef op 24 augustus 2013 @ 21:57:
[...]
Dank je wel
Nu bij 31 en dat stelt nog niks voor als ik alles hier zo lees Bereid je dan maar voor op 33. Ik heb net een paar keer geprobeerd hem voor zoon uit te spelen, maar ik kom nog niet eens in de buurt. Het is me echt een raadsel hoe ik dat ooit gedaan heb.
[...]
Dank je wel
Nu bij 31 en dat stelt nog niks voor als ik alles hier zo lees Bereid je dan maar voor op 33. Ik heb net een paar keer geprobeerd hem voor zoon uit te spelen, maar ik kom nog niet eens in de buurt. Het is me echt een raadsel hoe ik dat ooit gedaan heb.
zondag 25 augustus 2013 om 08:44
zondag 25 augustus 2013 om 18:44
quote:Cejo schreef op 23 augustus 2013 @ 15:37:
Nou ik ben nog in shock!! Ik heb zonet gewoon level 147 gehaald!
Zat echt wel 15 weken vast en nu had ik hem zomaar met nog 14 zetten over.
Dus hij is echt te doen dames!!!!!! (met veel mazzel)dat geeft hoop! zit er nu een maand vast en vind hem niet leuk meer!
Nou ik ben nog in shock!! Ik heb zonet gewoon level 147 gehaald!
Zat echt wel 15 weken vast en nu had ik hem zomaar met nog 14 zetten over.
Dus hij is echt te doen dames!!!!!! (met veel mazzel)dat geeft hoop! zit er nu een maand vast en vind hem niet leuk meer!
zondag 25 augustus 2013 om 20:05
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 augustus 2013 @ 22:22:
[...]
Bereid je dan maar voor op 33. Ik heb net een paar keer geprobeerd hem voor zoon uit te spelen, maar ik kom nog niet eens in de buurt. Het is me echt een raadsel hoe ik dat ooit gedaan heb.Wil ik even kijken wat 33 ook al weer was kan ik toch helemaal niet meer op ccs komen! An error occured... Prut.
[...]
Bereid je dan maar voor op 33. Ik heb net een paar keer geprobeerd hem voor zoon uit te spelen, maar ik kom nog niet eens in de buurt. Het is me echt een raadsel hoe ik dat ooit gedaan heb.Wil ik even kijken wat 33 ook al weer was kan ik toch helemaal niet meer op ccs komen! An error occured... Prut.
maandag 26 augustus 2013 om 08:32
maandag 26 augustus 2013 om 08:49
quote:lamaatje schreef op 26 augustus 2013 @ 08:32:
Boosters zijn de hulpmiddelen die je kan verdienen.
Hoe verder je komt, hoe meer boosters je kan kopen.
Soms krijg je ze tijdelijk gratis. Een booster is bijvoorbeeld
de lollyhamer om snoep te crushen of het kunstgebit om choco weg te happen.
Je bedoelt letterlijk kopen voor geld?
Het moet wel leuk blijven
Boosters zijn de hulpmiddelen die je kan verdienen.
Hoe verder je komt, hoe meer boosters je kan kopen.
Soms krijg je ze tijdelijk gratis. Een booster is bijvoorbeeld
de lollyhamer om snoep te crushen of het kunstgebit om choco weg te happen.
maandag 26 augustus 2013 om 14:36
quote:mali30 schreef op 25 augustus 2013 @ 10:13:
Meiden ik zit al weken vast op 273, iemand tips?? Wat een ruk level
273 is typisch een voorbeeld van veel geluk hebben. Heel veel boosters proberen te verzamelen en hopen dat het allemaal een keer goed valt. Er zijn geen tips om het makkelijker te maken... Ik heb er ook lang over gedaan!
Bommen blijven wel 1 van mijn grootste frustraties in CC, samen met chocolade. Bereid je voor op level 370 en 374. De bommen vliegen je om de oren. Succes!
Meiden ik zit al weken vast op 273, iemand tips?? Wat een ruk level
273 is typisch een voorbeeld van veel geluk hebben. Heel veel boosters proberen te verzamelen en hopen dat het allemaal een keer goed valt. Er zijn geen tips om het makkelijker te maken... Ik heb er ook lang over gedaan!
Bommen blijven wel 1 van mijn grootste frustraties in CC, samen met chocolade. Bereid je voor op level 370 en 374. De bommen vliegen je om de oren. Succes!
maandag 26 augustus 2013 om 14:45
quote:Aminah schreef op 26 augustus 2013 @ 08:49:
[...]
Ja, je kunt van alles kopen. Van lollyhamers tot beurten.
Krijg je dat plaatje nooit met dat ventje die zegt dat je waarschijnlijk
moeite hebt met dit level en of je niet iets wilt kopen?
Je hebt ook een winkeltje waar je boosters kunt kopen.
[...]
Ja, je kunt van alles kopen. Van lollyhamers tot beurten.
Krijg je dat plaatje nooit met dat ventje die zegt dat je waarschijnlijk
moeite hebt met dit level en of je niet iets wilt kopen?
Je hebt ook een winkeltje waar je boosters kunt kopen.
odi et amo