Gezondheid alle pijlers

Bang

26-08-2013 20:13 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hooi

Ik zit met een probleem

Ik ben altijd al bang geweest voor ziektes

En nu heb ik heel erg last van pijn onder me linkerborst dat uitstraalt naar de onderkant van me borstbeen en tussen me borst

Nou ben ik heel erg bang voor een hartaanval

Wie heeft dit ook gehad?

Alvast bedankt
Is dit niet je zoveelste hypochondrische topic?
Ga naar de huisarts en vraag een verwijzing voor hypochondrie. Sterkte!
Go see the doctor!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zal ik doen bedankt
Bel morgen de huisarts en lees precies je openingspost voor.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dankjulliewel maar ik ben nog maar 14 en me moeder zegt dat het vermoeidheid is en wil de dokter niet bellen
Bespreek met je moeder dat je steeds zo bang bent voor ziektes en dat je niet meer weet hoe je daarmee om moet gaan.
Als je zo bang bent, dan kan ieder pijntje al in je hoofd worden uitvergroot en uitgroeien tot een paniekaanval. En wat wil het toeval? Een paniek-/angstaanval lijkt wat betreft symptomen erg op een hartaanval.

Aangezien je 14 bent zou ik me niet zo heel erg druk maken over de kans dat je een hartaanval hebt. Zeker aangezien je weet dat je erg bang bent om ziektes te krijgen/hebben. Ik zou als ik jou was zou ik allereerst met je moeder je angst(en) bespreken. Als dit niet mogelijk is, dan zou je ook altijd nog naar de vertrouwenspersoon op school kunnen gaan om hierover te praten. Misschien kun je samen uitzoeken waar je angst vandaan komt en daar dan aan gaan werken?

Succes!
Dankje dat jullie meedenken

Ik heb net ontdekt dat de pijn erger wordt met me neusophalen

Zou dit een gebroken rib kunnen zijn
quote:lama23 schreef op 26 augustus 2013 @ 20:31:

Dankjulliewel maar ik ben nog maar 14 en me moeder zegt dat het vermoeidheid is en wil de dokter niet bellen

Ik denk niet dat die pijn iets is waar je je druk om hoeft te maken. Wel je angst voor ziektes, dat kan je leven behoorlijk (gaan) beïnvloeden.

Ik denk dat je moeder ook echt wel zou ingrijpen als ze ook maar een seconde zou denken dat er een kans zou bestaan dat je een hartaanval hebt

ga naar de huisarts voor je angst!!

En als je je nu nog steeds erg zorgen maakt, google eens op 'hypochondrie forum' en ga daar eens lezen. Wedden dat je mensen tegen komt met exact dezelfde klachten?
Zoek eens een plaatje op waarop de iinwendige organen van de mens zichtbaar zijn, dan zie je ook waar je hart zich in je lichaam bevindt.
verba volant, scripta manent.
quote:lama23 schreef op 26 augustus 2013 @ 20:50:

Dankje dat jullie meedenken

Ik heb net ontdekt dat de pijn erger wordt met me neusophalen

Zou dit een gebroken rib kunnen zijnHeb je dan iets gedaan waardoor deze zou kunnen breken?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
.
anoniem_156419 wijzigde dit bericht op 06-11-2017 16:28
99.26% gewijzigd
quote:lottemt schreef op 04 september 2013 @ 15:25:

Je kunt de dokter zelf toch bellen?

Hij mag niet aan je moeder vertellen dat je iets met hem bespreekt. Dus ze komt het dan niet te weten.

Ik zou hem voorleggen dat je je veel zorgen maakt over ziektes. Misschien kan hij je doorverwijzen naar een deskundige.

Succes!Dit verhaal klopt niet helemaal, zie bijvoorbeeld http://www.npcf.nl/index. ... atid=2%3Anieuws&Itemid=14
Ah, je hebt gelijk. Sorry!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven