Even voorstellen

26-08-2013 13:59 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Tja, da's lastig, als we niet weten wie jij bent! Maar veel forum plezier
Wie was je dan
Welkom terug dan maar Leonora.
Leonora, je eerste topic verwijst al naar een marktplaatsadvertentie met je woonplaats erin. In dit tweede topic verwijs je ernaar dat je al bekend bent onder een andere naam op dit forum.

Het voelt meer als een spelletje "raad eens wie ik ben", dan dat je overkomt als iemand die zo snugger is om gewoon lekker anoniem te zijn en willen blijven op dit forum.
..
Geinige naam.

Wel.
quote:Eleonora schreef op 26 augustus 2013 @ 19:51:

Geinige naam.

Wel.Toen ik de naam van TO zag, moest ik gelijk aan jou denken (als in hier op de forum)
Hoi.

Ben je fan?
Stomme naam!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wel een aparte naamkeuze voor iemand die al zo lang op het forum gezeten heeft, of ligt dat aan mij?
quote:Shula schreef op 26 augustus 2013 @ 20:10:

Wel een aparte naamkeuze voor iemand die al zo lang op het forum gezeten heeft, of ligt dat aan mij?Ligt niet aan jou.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hoi.

Ga je ook een avatar aanschaffen?
Ja de avatar komt zeker. En de naamkeus, tja ieder z'n ding toch? Ik vind het een mooie naam... En veel combi's waren al bezet...

Ik hoop in ieder geval dat ik hier weer net zo'n lol kan hebben als voorheen!
Kun je ook koken?
Weer welkom dan maar! Have fun!
Of ik kan koken? Mwah een beetje... Vandaar deze vraag?
Van waar ipv vandaar....
quote:wittelelie143 schreef op 26 augustus 2013 @ 20:01:

[...]

Toen ik de naam van TO zag, moest ik gelijk aan jou denken (als in hier op de forum)Goh, gek zeg
quote:kerol schreef op 26 augustus 2013 @ 15:32:

Leonora, je eerste topic verwijst al naar een marktplaatsadvertentie met je woonplaats erin. In dit tweede topic verwijs je ernaar dat je al bekend bent onder een andere naam op dit forum.

Het voelt meer als een spelletje "raad eens wie ik ben", dan dat je overkomt als iemand die zo snugger is om gewoon lekker anoniem te zijn en willen blijven op dit forum.

Als je niet herkent wilt worden is dit niet zo handig idd. Vreemde keuze nick idd Shula.

Maar welkom hoor anonieme Leonora.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Shula schreef op 26 augustus 2013 @ 20:10:

Wel een aparte naamkeuze voor iemand die al zo lang op het forum gezeten heeft, of ligt dat aan mij?Het ligt niet aan jou denk ik. Ik vond het ook apart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven