A new Perfect Day

29-09-2010 09:05 1640 berichten
Alle reacties Link kopieren
g

Just a perfect day,

Drink Sangria in the park,

And then later, when it gets dark,

We go home.

Just a perfect day,

Feed animals in the zoo

Then later, a movie, too,

And then home.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

Just a perfect day,

Problems all left alone,

Weekenders on our own.

It's such fun.

Just a perfect day,

You made me forget myself.

I thought I was someone else,

Someone good.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

You're going to reap just what you sow,

You're going to reap just what you sow...
Later is nu
Ook zo brak?

Volgens mij hangt het ook in de lucht, dingen willen doen die net even anders zijn en dat in ieder geval recht tegen de betutteling ingaat. Ik heb er ook last van de laatste tijd en voel me enorm rebels. Weet er alleen nog niet goed uiting aan te geven of wat ik er nou echt mee wil. Hoe dan ook, ik voel ook het er tegen aan willen schoppen en dat de betutteling heel erg knelt.

We waren de verjaardag van schoonmoeder vieren zij wou graag naar Ikea, na afloop nog bij haar blijven hangen, nog wat dingen in elkaar gezet etc. Vandaar dat we 's nachts net thuis waren en ik ff bij moest komen.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Haha, Dreamer, gewoon doen als je er zin in hebt! Op een of andere manier ben ik er de laatste jaren helemaal klaar mee wat moet of wat gepast is. En ik trek me er ook al jaren niks meer van aan. Heerlijk

Ik had me trouwens nog even bemoeid met het topic Te lang (in Relaties), ze zouden eens moeten weten dat ik behalve 1,85 lang ook nog eens veel te zwaar ben (daar vroegen ze niet naar, het ging om de lengte). En dat ik dus nooit ongemerkt ergens kan rondlopen (daar heb ik dus ook nooit bij stilgestaan, dat ik dan dus schijnbaar niet onopgemerkt rond kan lopen, dat begreep ik pas uit dat topic ). Ik heb me nooit ongemakkelijk gevoeld in gezelschap, ik vergeet gewoon dat ik zo groot ben. Ik weet ook niet anders, ik steek al vanaf de lagere school boven iedereen uit.

Ik wacht nog steeds met smart op de papershop in de blauw gele winkel in Haarlem. Ik heb mezelf beloofd dat ik dan pas weer ga. Er zijn trouwens vergevorderde plannen dat wij hier ook een vestiging krijgen . Vlak bij Loods 5, het is jammer dat mijn huis al propvol staat, anders was ik zeker nog eens losgegaan. Gisteravond kwam er een vriendin van mijn zoon langs, stond hier even zichtbaar genietend in mijn woonkamer, en zei toen: "Jullie hebben zo'n lekker snuffelhuis, er is overal wel wat te zien". Heerlijk, zo'n opmerking!

Beter dan: "Tering, wat staat jullie huis vol, ik zou er gek van worden!"
Ik had het niet met zoveel woorden gezegd maar inderdaad Dreamer gewoon doen waar je blij van wordt en zin in hebt!

Echt heerlijk zo'n opmerking over snuffelhuis! Lekker trouwens dat jullie een vestiging vlakbij krijgen! Ik wil in Friesland ook een vestiging.

Oh te lang, pfff ik ben veel te klein en ook nog eens al aan het krimpen. En omringd door lange mensen zoals zoon en zijn vriendin, tegen die 2 moet ik echt omhoog kijken. Alsof het zo'n feest is om klein te zijn, nee dan zou ik liever wat langer zijn!
Ja, haha, ik zit meer in jouw straatje Jas.. ook zo klein. En ja, Carlien, dan kijken mensen dus letterlijk over je heen soms

Ik ga het niet doen hoor.. maar word opstandig van dat soort opmerkingen. Altijd weer dat 'korte pittige kapsel' dat dan kennelijk zo vréselijk is. Als voorbeeld heb ik toen Halle Berry genoemd, die een tijdlang een pittig kort kapsel had en waar ik noooooit iemand over heb horen zeggen dat ze er niet uitzag.

Van hoe het kwa kleding eigenlijk volgens de mode hoort, heb ik me sowieso nooit veel aangetrokken, maar als je dan kinderen hebt, dan ben je ineens aan 't 'verslonzen', volgens sommigen. Ikke nie snappe.. Gelukkig vindt Elvis dat ik me hier vooral niet zo druk over moet maken..

Heerlijk dagje gehad! En nu wil hond eigenlijk wel aandacht, terwijl ik eigenlijk eens in vakantiefoto's wil duiken. Lastig.
Later is nu
Qua kleding volgens de mode zit ik ook helemaal fout. Ik draag namelijk leggings . Want ik draag graag jurken, en wat bij 'gewone' vrouwen dan ook als jurk valt, valt bij mij als lang shirt. En aangezien ik niet half in mijn blote kont wil lopen doe ik er dus maar leggings onder (geen witte, dat dan weer niet). Fout!!!

Er is een simpele oplossing voor: de standaard jurken 10 cm langer maken. Maar de 'mode voor de lange vrouw' gaat meestal net niet tot mijn maat qua omvang. Dus het is mijn schuld niet dat ik leggings draag, ik kan gewoon niet anders

En Dreamer, ik heb jou ook wel eens met kort haar gezien, en het staat je prima!
Ja Halle Berry zag er geweldig uit met haar korte haar.

Qua kleding draag ik ook al jaren wat ik fijn vind en kleuren die ik prettig vind om te dragen, onafhankelijk van de mode. Ik probeer het hier en daar wel wat te volgen om op de hoogte te zijn maar ik trek gewoon aan wat ik zelf leuk vind/prettig vind dragen.

Witte legging heb ik trouwens ook niet.

Dreamer tijdens de meet had je het haar ook kort, vind ik je ook super staan.

Hier ook een lekker dagje gehad, zon scheen lekker. Moest eerst wat bijkomen, daarna zouden we boodschappen doen tot ik bedacht dat we beter eerst van de zon konden genieten en dat er daarna nog tijd genoeg was om in de supermarkt rond te hobbelen dus eerst lekker bij het meer in de zon gelegen. Waren heel veel libelles die telkens op ons kwamen zitten. Wil je ze eens fotograferen blijven ze niet zitten, heb je geen fototoestel bij je dan gaan ze massaal op je zitten. Wel heel erg leuk om verschillende soorten van zo dichtbij te kunnen zien.
Toch is het raar, Carlien, want bij mij zijn jurken ook te kort Of ze komen op de enkels.. Vandaar: de legging ook hier. Zit ook gewoon lekker, vind ik. En bij panty's, ook als ik ze 3 maten te groot koop, zit het kruis standaard tussen m'n knieën. Ik heb dan altijd diepe bewondering voor vrouwen, die groter zijn dan ik, en ook nog panty's dragen

Ik ben gisteren en vandaag bezig geweest m'n fotoblog wat bij te werken, van elke dag vakantie 1 of meer foto's. Leuk werk, maar ik zou toch ook wat aan het onkruid in de tuin doen en tegen de verwachting in is het ook nog eens mooi weer. Pff.
Later is nu
Panty's vind ik vreselijke dingen, en idd, het kruis hangt bij mij ook altijd ergens tussen mijn knieën (als ik me goed herinner, ik heb ze al 20 jaar niet meer gedragen). Stond ik de hele dag te sjorren om de boel op zijn plek te houden . Zoooo charmant

Vandaag naar een beurs geweest voor mijn webwinkel, eerst bij 2 bekende groothandels (even nieuwe dingen scoren en bijkletsen), daarna naar een voor mij nieuwe leverancier. Ik had hun website wel eens bekeken, maar nog nooit besteld. Nu wel, de wachttijden op hun artikelen schijnt trouwens lang te zijn, ik hoop dat het nog dit jaar geleverd wordt

Op de terugweg nog even gestopt bij een andere groothandel (eentje waar ik echt zowat kind aan huis ben), die hadden open dag, en dan hebben ze ook altijd heerlijke zelfgemaakte belegde broodjes en soep en sapjes (én ik moest nog even wat voorraad aanvullen van blikken speelgoed) dus we kwamen zonder honger weer thuis.
Leuk Carlien, lekker op pad. M'n blog is weer tot en met vakantie bijgewerkt. Heel fijn. Vanmiddag met dochter en 2 vriendinnen churros gemaakt. Best simpel en heel gezellig.

De dames zijn al 12 jaar kind aan huis, best bijzonder vind ik dat. Ze snappen mijn humor ook, da's ook wel fijn

En ze praten met mij erbij over zaken, die ze hun eigen moeder niet vertellen. Terwijl zeker één van de twee een hartstikke leuke moeder heeft.
Later is nu
O ja, en de site voor konijnenrennen en -heuvels etc: Konijnen in je tuin

Ik kwam er gisteren achter dat de oom van een vriendin van mijn zoon de volle neef van mijn vader is! (snappen jullie het nog?). Dat klinkt misschien niet zo vreemd, en zeker niet in een dorp waar wij wonen en mensen al generaties wonen. Maar deze vriendin komt hier helemaal niet vandaan, wij ook niet, én die familie is helemaal niet zo groot. Iedereen met die betreffende achternaam (niet de mijne, maar de meisjesachternaam van mijn oma) is familie van elkaar. Volgens mij zijn er een stuk of 80 van in Nederland, en dat is het. Dus was het echt heel leuk om ineens zo'n viavia draadje te ontdekken
Ik zag de foto's van je churros al, mmjammie!! Leuk he, van die vrienden/vriendinnen die al zo lang kind aan huis zijn.
Geinig zeg, zo'n familielid onverwachts dichtbij!

En leuk die konijnen
Later is nu
Wat grappig als je zo ineens familie ontdekt!

Ben benieuwd naar je nieuwe webwinkelspullen maar lees dat het nog even wachten is... balen dat het zo lang duurt!

Panty's doe ik ook niet aan, die kriebelen en zakken inderdaad af.

Klinkt als een supergezellige dag Dreamer!

Oh Jas, dat filmpje he, dat is wat ik elke dag in drievoud zie Heerlijk!
Aaahh.. lieffff..

(nee, er komen géén konijnen.. écht niet.. )

Goedemorgen allen

'k Heb een voor mij druk weekje. Vandaag extra lang op werk ivm cursus, morgenavond ouderavond ivm werkweek naar Frankrijk van dochter.. woensdag 's morgens op pad en 's middags verjaardag van m'n schoonmoeder, donderdag weer langer op werk ivm een bijeenkomst en vrijdag een 'gewoon dagje, om vervolgens dit weekend weg te gaan ivm verjaardag nichtje..

Ik telde dit vanmorgen allemaal eens op en heb besloten maandag vrij te nemen, misschien de dinsdag ook nog wel

Ik moet je webshop weer eens bekijken, Carlien, maar word er zo hebberig van en koop uiteindelijk niets. Ik ben een slechte (web-)klant
Later is nu
Carlien

Had ik al verteld dat ik vroeger ook een konijn gehad heb? Een vlaamse reus die ontzettend slim was. Hij kon oa zelf de spijlen van het hok optillen en zo neerzetten dat hij er tussendoor kon en vervolgens dan zo het hok uit kon kukelen. We hadden een hond en die lette op het konijn. Wanneer konijn dan weer eens een Houdini truc deed legde de hond de poot op het konijn en begon dan te blaffen zodat 1 van ons het konijn terug in 't hok of de ren kon stoppen.

Dreamer, wat een ontzettend drukke week, veel sterkte en fijn dat je hopelijk daarna even kunt bijkomen. Ik neem tenminste aan dat je met maandag en dinsdag vrij volgende week bedoelt?

Hier een beetje een druk weekje, als het goed is gaat zoon deze week weer op kamers. De grote vraag daarna is krijg ik voor de 4e keer weer een leegnest syndroom en dat met maar 1 zoon en 1 tijdelijke pleegzoon?
Hahahaha Jas, wat errug, 4 keer een leegnestsyndroom (waarvoor 1 keer mijn zoon verantwoordelijk was ).

En wat leuk, die hond die op het konijn lette! Hier heeft de hond zoiets met een van de katten. Een van onze katten heeft namelijk een bloedhekel aan een achterbuurkat. Zodra die maar in de buurt komt raakt mijn kat in alle staten. En mijn hond blaft nooit, echt nooit. Maar dan gaat ie voluit, om onze kat te helpen die achterbuurkat weg te jagen

En Dreamer, groot gelijk. Lekker vrij nemen!

Dochter is thuis, uitgeput en afgepeigerd. Die kukelt zo haar bed in. Voor zoon hebben we vannacht nog een laatste poging gewaagd met een email naar de examencommissie. Ging gepaard met een hoop gevloek en getier (ze hebben tot nu toe alles afgewezen, dus waarom zouden ze nu ineens overstag gaan? Dat, dus). Ik snap zijn frustratie volledig, maar ja, daar heeft ie weinig aan.
Carlien, ik vind het zo erg voor je zoon hè. Ik kan er gewoon niet over uit. Ik hoop zo dat ze nu wel welwillend zullen zijn.

En ohh ik zie jullie hond zo voluit gaan om die kat te helpen wegjagen hahaha! Megalieve hond hebben jullie toch ook!

Ik vertoon ernstig uitstelgedrag en moet nu echt gaan douchen enzo. Zoon heeft afgelopen nachten hard gewerkt om voor school een deadline te halen dus die slaapt nog. Kan ik moeilijk gaan stofzuigen enzo.

Jij sterkte met de was want dat zal ongetwijfeld wel bij een thuiskomst van dochter horen.
Jas, je bent een lieverd, en ik weet dat je meeleeft met mijn zoon
O ja, de was....die heb ik vanochtend gelijk in de wasmachine gekieperd, ik zal zo even de droger aanzetten. Daarna zal ik de slaapzak ook even wassen
Ik zou niet gaan wennen aan dat lege nest nog, Jas

EN.. heb je wat gehoord nog van school Carlien?

Ik heb inderdaad vrij genomen. Bleek dat er wat met m'n verlofkaart niet klopte, dat wordt uitgezocht. Handig dat ik dat (eindelijk) eens bekijk ook

Dus..

Naarbednaarbed is het voor mij

Toedels
Later is nu
Nog niks gehoord....vandaag was er een zitting van de commissie hadden we van een decaan gehoord, maar van de vorige keren weten we nog dat je soms nog bijna een week moet wachten voor je wat hoort. De kans is minimaal, maar toch. Zodra ik wat weet vertel ik het.

Vandaag een druk dagje gehad, trouwens. Ik had om een uur vanmiddag zoiets van: ik wil NU een uurtje slapen! Maar ja, ik stond midden in de AH, dus tja . Niet gedaan dus .

Trusten Dreamer!
Hahaha toen maar een bakkie koffie bij de Appie genomen?

Zoon en vriendin hebben vandaag het grootste deel zelf verhuisd.
O ik hoop trouwens dat jullie niet lang hoeven wachten en snel meer horen en dat het positief voor je zoon zal uitpakken!
Sinds ongeveer kwart over 3 wakker. Toen lag jij er zeker net in Carlien?

Bosbessen in de vriezer ingemaakt, wat rond gehobbelt, forum gelezen. Tja wat zal ik gaan doen? Terug in bed en wat lezen in de hoop dat ik straks nog even kan slapen? 't Is nog wel ontzettend vroeg hè? Wasmachine aanzetten kan ik de buren ook niet aandoen nog, stofzuigen is hetzelfde. Hm. *Gaaaaaap*.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven