A new Perfect Day

29-09-2010 09:05 1640 berichten
Alle reacties Link kopieren
g

Just a perfect day,

Drink Sangria in the park,

And then later, when it gets dark,

We go home.

Just a perfect day,

Feed animals in the zoo

Then later, a movie, too,

And then home.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

Just a perfect day,

Problems all left alone,

Weekenders on our own.

It's such fun.

Just a perfect day,

You made me forget myself.

I thought I was someone else,

Someone good.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

You're going to reap just what you sow,

You're going to reap just what you sow...
Later is nu
Dreamer ik vind het echt onbegrijpelijk dat mensen dieren proberen te vergiftigen.

Carlien, oehh spannend! En wat geweldig dat hij zo'n super beoordeling van zijn stageplek gekregen heeft. Dat is sowieso een mooie referentie! Zou mooi zijn als school het ook inziet.

Zoon van Carlien; zet 'em op straks!!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Dat vergiftigen snap ik ook niet. Maar het is in Portugal gebeurd en daar staan ze sowieso anders tegenover honden. Ze vinden dat de honden hun konijnen en hazen (die ze willen jagen) verjagen, dus moeten de honden dood. De eigenaars van de honden zijn Engels en Nederlands en staan er toch weer heel anders in.

Dochter is uiteraard ook helemaal in mineur nu. Van zoon geen idee.

Zoon was 11 uur he? Kan ik nog even rustig koffiedrinken
Later is nu
Bijna 11 uur, Carlien trek je het nog?
Ik trek het momenteel helemaal niet meer . Ik smste met mijn zoon, en de commissie zit nog in overleg. We weten nog niks.
Pffff.. spannend zeg!
Later is nu
Ohhh wat mega spannend!
Oh moet eigenlijk wat dingen doen maar zit telkens deze pagina te vernieuwen.
*bijt inmiddels ook nagels*
Later is nu
We hopen echt dat ie het vandaag hoort, ik dacht eerst dat ie erop moest wachten daar maar dat is geloof ik niet zo.
Jeumig, moet ie dan misschien het hele weekend wachten?

Pff..
Later is nu
Ach, we wachten al 2,5 maand geloof ik
Jemig dat is ook zenuwslopend zo lang wachten!
3 keer afgewezen in de tussentijd. Ik hoorde van zoon dat ie lang niet de enige was die vandaag zijn zaak kwam bepleiten. En zul je natuurlijk net zien, wat diegene aanraadde gisteren (zorg dat je stageplek een goeie referentie meegeeft) vonden de mensen die er namens de commissie zaten vandaag dus weer helemaal niet belangrijk. Aaaargh!!
En we wachten maar vrolijk door
Ik vind de hele situatie gewoon beschamend. Het is niet zijn fout en dan ook nog zo lang moeten wachten.
Jas, eigenlijk zijn we gewoon he-le-maal klaar met die opleiding, maar ik hoor van vrienden van hem die in soortgelijke situaties zitten op andere hogescholen. Dus het schijnt een landelijk onbeschoft en leerlingonvriendelijk beleid te zijn.
Ja ik herken het. Zoon is ook helemaal klaar met de opleiding vanwege het rare en oneerlijke punten- en beloningssysteem. Maar eh... je gaat me toch niet vertellen dat je zoon tot na het weekend moet wachten voor hij meer hoort??
Ik heb geen flauw idee, hij is nu de kroeg in (heel begrijpelijk). Als ie morgen nog niks gehoord heeft gaat ie zijn studiebegeleidster bellen, de lessen beginnen maandag al!

*gaat even schreeuwen en vloeken en tieren*
Ik heb geen flauw idee, hij is nu de kroeg in (heel begrijpelijk). Als ie morgen nog niks gehoord heeft gaat ie zijn studiebegeleidster bellen, de lessen beginnen maandag al!

*gaat even schreeuwen en vloeken en tieren*
Ok, dubbel schreeuwen, vloeken en tieren!!

Ooohh ik kan het me zó goed indenken, ik zou ook ontzettend kwaad en gefrustreerd zijn. Ongelooflijk vind ik het dat een school zo met z'n leerlingen om gaat!
quote:Carlien schreef op 30 augustus 2013 @ 17:09:

3 keer afgewezen in de tussentijd. Ik hoorde van zoon dat ie lang niet de enige was die vandaag zijn zaak kwam bepleiten. En zul je natuurlijk net zien, wat diegene aanraadde gisteren (zorg dat je stageplek een goeie referentie meegeeft) vonden de mensen die er namens de commissie zaten vandaag dus weer helemaal niet belangrijk. Aaaargh!!

Even de andere kant.... als mensen bij mijn werk al 3x een afwijzing hebben gehad, zeg ik ook altijd 'nee is ook een antwoord' Dat je niet met dat antwoord eens bent, dat kan, maar je zit dus éigenlijk niet al 3 maanden te wachten he.

Neemt niet weg dat ik graag wil dat je zoon doorgaat, uiteraard.
Later is nu
En goedemorgen!

Ik heb m'n man vanmorgen al naar iemand toegebracht, met wie hij naar een sportoernooi gaat. Hij had zelf gerekend op de auto, maar ik ga naar m'n zus en dat is ook niet op fietsafstand. Dus..

Zometeen m'n zoon naar z'n sport brengen, dan vervolgens na een uurtje of wat m'n dochter naar d'r vertrekpunt voor schoolwerkkamp naar Frankrijk brengen, daar komt zoon gelukkig ook ongeveer terug van z'n voetbalwedstrijd en met hem ga ik vervolgens eerst naar m'n ouders om de hond te droppen (dierenpension zat vol en m 'n zwager is allergisch) en dan verder naar m'n zus. Ik denk dat ik daar aankom.

Later is nu
Je hebt gelijk, Dreamer, zo denken wij er eigenlijk ook over. Maar dat waren afwijzingen voor een herkansing met bepaalde redenen ("andere punten zijn nog niet binnen"). Toen die wel binnen waren heeft ie het verzoek opnieuw ingediend, maar toen gaven ze weer een andere reden op . Van dat werk.

En zijn studiebegeleidster op de betreffende opleiding gaf steeds aan dat hij de verzoeken daarna opnieuw moest indienen, en welke stappen hij erna moest bewandelen. Laat ik het zo zeggen: de hoop hebben we maanden geleden eigenlijk al opgegeven. En was ie niet druk bezig geweest met zijn stageproject dan was ie inderdaad gewoon gestopt met verzoeken indienen. Maar hij was verantwoordelijk voor het hele project dus hij kon ook niet zomaar stoppen. En als ze vanuit de opleiding steeds signalen uitgeven dat ie gewoon door moet gaan dan weten wij het ook niet meer....
Heerlijk, zo'n opschuifregel

Proberen is natuurlijk nooit verkeerd

Ik zit in de startblokken om m'n dochter zo weg te brengen. Ze gaat een week naar Frankrijk met school. Hartstikke leuk, maar ik herinner me ineens álle busongelukken van de afgelopen 5 jaar. Waren er gelukkig niet veel en/of m'n geheugen is niet zo goed. Maar.. niet handig. Want natuurlijk is het gewoon hartstikke leuk, een weekje Frankrijk!

Daarna lekker naar m'n zus. Zin in
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven