Gezondheid alle pijlers

Druk op oren plotseling verhoogd

27-08-2013 15:35 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Sinds een aantal weken ervaar ik een grotere druk op mijn oren als ik buk of platlig. In eerste instantie weet ik het aan verkoudheid toe, maar verkouden ben ik niet meer...en het drukgevoel blijft bij bukken/platliggen.

Mijn huisarts is nu met vakantie, dus ik heb voor volgende week een afspraak gemaakt. Heeft hier iemand ervaring met deze verschijnselen?
Kunnen het niet toch je (voorhoofd)holtes zijn? Heb ik wel eens last van, zeker na een verkoudheid. Dan zijn de verkoudheidsverschijnselen wel weg maar die druk blijft nog een week of twee hangen. Ik blijf dan neusspray gebruiken (wel zoutwateroplossing, die chemische vind ik vies).
Zou kunnen, maar mn koutje is al zeker drie a vier weken weg. Vind het zo raar.
Misschien zijn je oren gewoon verstopt en moeten ze even uitgespoten worden, stelt niets voor. Gewoon de HA even laten kijken.
Ik had het ook en vandaag ervoor bij HA geweest en die vertelde mij dat er slijm in mn oren zit door een allergie (hooikoortsachtig) en die veroorzaakt de druk. Nu heb ik neusspray die de slijm moet oplossen en dan moet het over zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven