Collega vindt mij te rustig
zaterdag 17 augustus 2013 om 17:28
Hoi allemaal,
Ik heb een collega die erg aanwezig is en erg druk is. Zelf ben ik zo totaal niet en wil ik ook niet zijn. Nu heeft hij al een aantal keer gezegd ,waar alle andere collega's bij waren, dat ik zo rustig ben en niet genoeg van mijzelf laat zien. En dit dus al een aantal keer waar iedereen bij was. Ik heb aangegeven dat ik nou eenmaal rustig van mijzelf ben en altijd zo ben geweest.
Ik klets verder genoeg met collega's en het is echt niet zo dat ik mij afzonder. Daarom vind ik deze opmerkingen toch erg vervelend. Ten eerste omdat het wordt gezegd waar iedereen bij is en ten tweede omdat ik verder wel klets met collega's. Plus dat ik niet de behoefte heb om constant te praten en te aanwezig te zijn.
Ik merk dat ik mij nu ongemakkelijk voel bij hem en mij geen houding weet te geven. Ik vind dit echt heel vervelend. Ik heb namelijk het gevoel dat hij mijn persoonlijkheid niet accepteert.
Hebben jullie tips? Ik probeer mij er niets van aan te trekken, maar het steekt mij toch!
Ik heb een collega die erg aanwezig is en erg druk is. Zelf ben ik zo totaal niet en wil ik ook niet zijn. Nu heeft hij al een aantal keer gezegd ,waar alle andere collega's bij waren, dat ik zo rustig ben en niet genoeg van mijzelf laat zien. En dit dus al een aantal keer waar iedereen bij was. Ik heb aangegeven dat ik nou eenmaal rustig van mijzelf ben en altijd zo ben geweest.
Ik klets verder genoeg met collega's en het is echt niet zo dat ik mij afzonder. Daarom vind ik deze opmerkingen toch erg vervelend. Ten eerste omdat het wordt gezegd waar iedereen bij is en ten tweede omdat ik verder wel klets met collega's. Plus dat ik niet de behoefte heb om constant te praten en te aanwezig te zijn.
Ik merk dat ik mij nu ongemakkelijk voel bij hem en mij geen houding weet te geven. Ik vind dit echt heel vervelend. Ik heb namelijk het gevoel dat hij mijn persoonlijkheid niet accepteert.
Hebben jullie tips? Ik probeer mij er niets van aan te trekken, maar het steekt mij toch!
dinsdag 27 augustus 2013 om 17:33
quote:courgette schreef op 27 augustus 2013 @ 15:37:
[...]
De enige die hier nu dom overkomt ben jij. Hoe kun je nou iemand zo veroordelen die je nog nooit hebt gesproken of gezien? Met je "die mensen".En bedankt! Ben je altijd zo complimenteus?
[...]
De enige die hier nu dom overkomt ben jij. Hoe kun je nou iemand zo veroordelen die je nog nooit hebt gesproken of gezien? Met je "die mensen".En bedankt! Ben je altijd zo complimenteus?
Een wijs persoon leert meer door het stellen van een domme vraag dan een dom persoon leert van een wijs antwoord.
dinsdag 27 augustus 2013 om 18:03
Ik heb tijdens een training wel eens samengewerkt met zo'n tetterdetet Patty Brard type. Was echt heel bijzonder omdat ik juist compleet het tegenovergestelde ben en het misschien soms best goed voor me zou zijn om iets meer outgoing te zijn en meer van mezelf te laten zien. Zij was juist een beetje jaloers op mijn ingetogen beheerstheid Ik ben dan weer niet zo beheerst dat ik iemand die in het openbaar een rotopmerking tegen me plaatst, geen weerwoord zal geven. Dat doe ik dan wel op een nette manier, want als het op bekvechten uitdraait win ik het natuurlijk niet van zo'n gast. Bovendien is dat mijn eer te na. Ik zal eerder zeggen dat ik het heel vervelend vind dat hij zo'n opmerking plaatst in het openbaar en vragen wat hij daarmee dan denkt te bereiken. Iedereen is anders, sommigen zijn irritante tetteraars en anderen zijn wat beschaafder
dinsdag 27 augustus 2013 om 18:06
Ik ben ook druk van mezelf! Had een rustige collega tijdelijk op mijn kamer...waarom zou zij opeens druk moeten worden? Diversiteit is juist goed op de werkvloer! Nooit veranderen voor een ander!
Ik word ook niet rustiger doordat anderen dat zeggen :p
Wat je tegen hem kan zeggen: hey lul, stop die tong van jou eens in de plee, zijn we meteen van dat gezeik van jou af.
Geintje..
Eerder, van: pech gehad, deal With it! :ego:
Ik word ook niet rustiger doordat anderen dat zeggen :p
Wat je tegen hem kan zeggen: hey lul, stop die tong van jou eens in de plee, zijn we meteen van dat gezeik van jou af.
Geintje..
Eerder, van: pech gehad, deal With it! :ego: