Seksklets 50!
dinsdag 27 augustus 2013 om 21:24
quote:innote schreef op 27 augustus 2013 @ 20:41:
Oranje gewoon links, links, rechtdoor, links, rechts, de weg volgen, links en dan parkeren.
(Uitgaande dat je het McD parkeerplaats als vertrekpunt neemt ontdek ik net
)
Euh, even denken. Dan heb jij zo ongeveer een zwembad in je achtertuin? Ik bedoelde dat ik vanaf die heeeeeeele grote rotonde kom
.
En ik wil ook wel een stukje komkommer proeven dan...
Oranje gewoon links, links, rechtdoor, links, rechts, de weg volgen, links en dan parkeren.
(Uitgaande dat je het McD parkeerplaats als vertrekpunt neemt ontdek ik net
Euh, even denken. Dan heb jij zo ongeveer een zwembad in je achtertuin? Ik bedoelde dat ik vanaf die heeeeeeele grote rotonde kom
dinsdag 27 augustus 2013 om 21:27
quote:jahoe1968 schreef op 27 augustus 2013 @ 21:23:
En Oranje: ik baal natuurlijk als een stekker, er valt niet mee te praten, maar hij zal wel hetzelfde van mij denken. In dit geval staan we lijnrecht tegenover elkaar.Bah, niet leuk. Is het verder wel gezellig thuis? Soms is iets doodZwijgen misschien wel de best mogelijke optie.
En Oranje: ik baal natuurlijk als een stekker, er valt niet mee te praten, maar hij zal wel hetzelfde van mij denken. In dit geval staan we lijnrecht tegenover elkaar.Bah, niet leuk. Is het verder wel gezellig thuis? Soms is iets doodZwijgen misschien wel de best mogelijke optie.
dinsdag 27 augustus 2013 om 21:37
quote:Rooss4 schreef op 27 augustus 2013 @ 21:34:
Oranje, jouw meest recente ontdekking zijn de standaard zinnen op SF? Woeha!! Vond je sommige zinnetjes niet eehm een tikje gekunsteld ofzeauw?
Daar reken ik ook altijd snel mee af. Heerlijk! Even de nageltjes uitslaan.
Huh, mis ik nu iets?
Ik lees eerder niets over standaard zinnen op SF (notabene een andere site)......
Help me eens op weg??
Oranje, jouw meest recente ontdekking zijn de standaard zinnen op SF? Woeha!! Vond je sommige zinnetjes niet eehm een tikje gekunsteld ofzeauw?
Huh, mis ik nu iets?
Ik lees eerder niets over standaard zinnen op SF (notabene een andere site)......
Help me eens op weg??
A dirty mind is a joy forever
dinsdag 27 augustus 2013 om 21:43
dinsdag 27 augustus 2013 om 21:47
quote:oranjexx schreef op 27 augustus 2013 @ 21:24:
[...]
.
Als je in een zwembad uitgekomen bent heb je de tweede links per ongeluk rechts gedaan
Overigens is binnendoor over Dunegea sneller hoor
En dan langs die joekel van een kerk en dan nog een stukkie rechtdoor
[...]
Als je in een zwembad uitgekomen bent heb je de tweede links per ongeluk rechts gedaan
Overigens is binnendoor over Dunegea sneller hoor
dinsdag 27 augustus 2013 om 22:36
quote:Rooss4 schreef op 27 augustus 2013 @ 21:34:
In het kader van vals en nagels (ah feels good, loederen) wil ik een verzoek bij secret flirt indienen om valsere antwoorden.... Ik wil kunnen instantbitchen
Een groep peuters? Brrrrr
In het kader van vals en nagels (ah feels good, loederen) wil ik een verzoek bij secret flirt indienen om valsere antwoorden.... Ik wil kunnen instantbitchen
Een groep peuters? Brrrrr
dinsdag 27 augustus 2013 om 23:06
We kunnen zelf toch wel wat bedenken?
Ik opteer voor:
*Nee bedankt, ik zoek een exemplaar met een IQ hoger dan 85
*No thanks maar dan in je moerstaal anders snap je me misschien niet.
* Ben je net zo creatief in bed? Laat maar dan.
* (gepikt van DS) standaard versierzinnen zijn zooooo 2001!
En mijn favoriet: * Eerst een pikfoto, dan lullen we weer verder.
Jij nog ideeën?
Ik opteer voor:
Jij nog ideeën?
dinsdag 27 augustus 2013 om 23:38
quote:Rooss4 schreef op 27 augustus 2013 @ 23:06:
Ik opteer voor:
Jij nog ideeën?
Roos, je bent een vrouw naar mijn hart!
*als je pik net zo lang is als je openingstekst, wordt het niks tussen ons. En anders ook niet.
*schat, geloof me, deze standaard openingstekst is zonde van je duurbetaalde abonnementsgeld hier.
*oh ja! Ik wil ook alles over jou weten! Jij bent zo lekker, heerlijk, interessant en opwindend. Alles waar ik altijd op hebben zitten wachten. Neucken? .... Grapje....
*wellicht kun je voortaan beter rechtstreeks betalen voor seks, op deze manier is het kansloos
*ah, wat schattig, alweer iemand die een standaard zin gebruikt. Lieverd, heeft nog geen enkele vrouw je verteld dat dit echt niet werkt? Wat een trutten zeg. Laat mij het je dan zeggen: dit werkt niet. Echt niet. Tenzij je masochistisch bent en kickt op afwijzing?
*don't call us. We call you
Ik opteer voor:
Jij nog ideeën?
Roos, je bent een vrouw naar mijn hart!
*als je pik net zo lang is als je openingstekst, wordt het niks tussen ons. En anders ook niet.
*schat, geloof me, deze standaard openingstekst is zonde van je duurbetaalde abonnementsgeld hier.
*oh ja! Ik wil ook alles over jou weten! Jij bent zo lekker, heerlijk, interessant en opwindend. Alles waar ik altijd op hebben zitten wachten. Neucken? .... Grapje....
*wellicht kun je voortaan beter rechtstreeks betalen voor seks, op deze manier is het kansloos
*ah, wat schattig, alweer iemand die een standaard zin gebruikt. Lieverd, heeft nog geen enkele vrouw je verteld dat dit echt niet werkt? Wat een trutten zeg. Laat mij het je dan zeggen: dit werkt niet. Echt niet. Tenzij je masochistisch bent en kickt op afwijzing?
*don't call us. We call you