Nieuw, dus eh...hoi!

27-08-2013 23:27 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier al een tijdje mee en heb besloten om een account aan te maken zodat ik ook kan reageren. Maar het voelt een beetje raar om ineens van uit het niets te gaan reageren in allerlei topics, alsof je in de trein zit en je zomaar mengt in het gesprek van de mensen tegenover je of zoiets.

Dus vandaar dat ik dit topic maar aangemaakt heb, om eerst even hoi te zeggen...Hoi!
beetje handige huisvrouw slaat een stel drukknopen in het kruis
Hoooooooi!!

Moest serieus hardop lachen om je opmerking over het gesprek in de trein
alsof je in de trein zit en je zomaar mengt in het gesprek van de mensen tegenover je of zoiets.

Hoi!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Haai! Gezellig!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ben je echt nieuw? Of heb je alleen een nieuwe naam en onderbroek?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
O, dat die ik weleens in de trein,

En ook zeker bij andere openbare plekken als bushaltes.
Haaaaiii!

Welkom op het forum! DE plek waar je leert dat Google beter BGB als merknaam had kunnen nemen, je niet mag seksen met automonteurs als je zelf een ander niveau hebt, en de plek waar alle vrouwen kunnen veranderen van een hels wespennest in een hele fijne en troostende arm om je heen. Precies als je het nodig hebt.

Liefde en oorlog: enjoy!
Hi. Leuke nick en ava.
quote:winterteen schreef op 27 augustus 2013 @ 23:33:

Haaaaiii!

Welkom op het forum! DE plek waar je leert dat Google beter BGB als merknaam had kunnen nemen, je niet mag seksen met automonteurs als je zelf een ander niveau hebt, en de plek waar alle vrouwen kunnen veranderen van een hels wespennest in een hele fijne en troostende arm om je heen. Precies als je het nodig hebt.

Liefde en oorlog: enjoy! Moest ik ook heel hard om lachen
Hoi allemaal ik ben ook nieuw :Imao:
quote:Enn schreef op 27 augustus 2013 @ 23:30:

Ben je echt nieuw? Of heb je alleen een nieuwe naam en onderbroek?Ik ben echt nieuw. Ik lees al best lang mee, maar heb nu pas voor het eerst een account aangemaakt.
Hoi & welkom!
Hoooiii

Ik krijg automatisch zo een beeld in me hoofd. Wij met z'n alle in de trein en druk in gesprek. -__-
Haske mooie onderbroek en welkom.
Hoi. Je kunt je gewoon in de gesprekken mengen hoor, dat doen we allemaal.
Hoi, ik ben ook al enige tijd een meelezer en op sommige topics zou ik toch wel graag willen reageren, daarom heb ik vandaag een account aangemaakt!
Bedankt voor het warme welkom en de leuke reacties!

Winterteen, bedankt voor de spoedcursus Viva voor gevorderden.

Roodpaars, vind je 'm leuk, die onderbroek? Kan ik 'm morgen naar het werk aan?
Gewoon binnen vallen en je er tegenaan bemoeien. Da's hier doodnormaal.

Welkom trouwens
quote:fancypants schreef op 27 augustus 2013 @ 23:39:

[...]

Ik ben echt nieuw. Ik lees al best lang mee, maar heb nu pas voor het eerst een account aangemaakt.

Je leest dus al vijf jaar mee!
Welcome!
Komt wel goed, schatje!
Hai! Er zijn velen die al lang meelezen maar geen account aanmaken, had ik zelf tot voor kort ook.
Ghe....

Zo lang lees je al mee? Ok.

En? Was het eng om voor de eerste keer op 'verstuur bericht' te drukken?

Oh en hellokitteh : Hoi!
Hello haaaii en welkommm! :-)
Welkom!!!
quote:winterteen schreef op 27 augustus 2013 @ 23:33:

Haaaaiii!

Liefde en oorlog: enjoy! Wat een leuke post, winterteen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven