Fuckbuddy

09-08-2013 16:50 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu ongeveer al een jaar een fuckbuddy, komt dit veel voor?

Wat vinden jullie hiervan?

Ik heb altijd schrik dat hij het gaat doorvertellen of dat 1 van ons 2 verliefd wordt wat moet ik dan doen?

Heb jij een fuckbuddy

Totaal aantal stemmen: 65

ja (26%)
nee (45%)
vroeger (29%)
quote:valentinamaria schreef op 09 augustus 2013 @ 17:36:

del-speciaal, heb jij dat ook al met sexvrienden?

ik snap er niks van, hoeven ze eindelijk geen relatie maar alleen de lusten, is het weer niet goed.

Tip: "moet je een grtrouwde man zoeken :)"

dat geeft e.v.t. weer andere moeilijk heden maar niet van blijven slapen
Ik word liever verliefd dan dat ik lustgevoel weg moet werken. Ik heb het wel geprobeerd en het was ook wel lekker, maar niets meer dan dat. En ik wil vlinders in mijn buik als ik iemand zie.
Laat die vlinders maar fladderen....
Ja indd, ik ga ook voor vlinders.. Veel leuker!
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben in mijn leven nog maar drie keer verliefd geweest. Als ik steeds daarop moest gaan wachten tot ik weer met iemand de koffer in dook, zou ik echt spinnenraggen hebben.
ik heb 3 fuckbuddies, heerlijk geen verplichtingen.

soms blijf ik daar slapen of zij bij mij en ontbijten we samen maar dat is ook echt alles.niks is makkelijker dan dat, heb je een x zin in sex en vind je niks opstap dan pak je gewoon de telefoon.

en kan de ene niet dan bel je gewoon de andere

En vlinders ach dat is ook altijd maar van korte duur, we hebben elkaar allemaal leren kennen omdat we elkaar geil vonden.
Ik zit dit topic met interesse te volgen.

Ik vind een fuckbuddy ook wel interessant (ben een man), maar is ook wel weer spannend. Ben zelf vrij jong (29) maar al wel getrouwd + kinderen.

We hebben een goed huwelijk maar op de één of andere manier toch sleur in de relatie. Geen spanning.

Samen iets spannends doen als naar een club of feest (met erotische elementen) zit er niet in, hoeft van mij ook niet.

Een fuckbuddy lijkt me wel wat, maar het moet echt niet in de buurt zijn. Op mijn werk is er wel wat geflirt, maar dat vind ik te gevaarlijk.

Hoe komen jullie aan je 'fuckbuddy's?
Een fuckbuddy lijkt je wel wat? En wat vindt jouw vrouw daarvan? Mag die ook een fuckbuddy?
quote:knilles schreef op 06 september 2013 @ 12:50:

Een fuckbuddy lijkt je wel wat? En wat vindt jouw vrouw daarvan? Mag die ook een fuckbuddy?Klinkt alsof je openminded en zonder oordeel dit topic bent komen binnenwandelen om ook eens wat te zeggen...
quote:naam-achternaam schreef op 06 september 2013 @ 12:33:

Ik zit dit topic met interesse te volgen.

Ik vind een fuckbuddy ook wel interessant (ben een man), maar is ook wel weer spannend. Ben zelf vrij jong (29) maar al wel getrouwd + kinderen.

We hebben een goed huwelijk maar op de één of andere manier toch sleur in de relatie. Geen spanning.

Samen iets spannends doen als naar een club of feest (met erotische elementen) zit er niet in, hoeft van mij ook niet.

Een fuckbuddy lijkt me wel wat, maar het moet echt niet in de buurt zijn. Op mijn werk is er wel wat geflirt, maar dat vind ik te gevaarlijk.

Hoe komen jullie aan je 'fuckbuddy's?

wat jij eigenlijk gewoon wilt is gewoon lekker vreemd gaan

Mag jouw vrouw dan ook een fuckbuddy?

en waarom geen club, dit omdat jij je vrouw niet wilt delen?

Ik kom ze gewoon opstap tegen.

En als je samen niks spannends wilt doen dan is het al gauw saai ja. je kan ook iets spannends doen zonder een ander.

denk eens aan seks op een spannende plek. Of ga lekker met haar uit eten terwijl ze een vibo eitje die op afstand bediend kan worden in heeft etc.
quote:bsquared schreef op 10 augustus 2013 @ 16:40:

Meiden, ik zoek een fuckbuddy haha. Stuur me een bericht!Upload je foto maar. Dan krijg je plussen en minnen, en misschien ook wat je wilt.
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk
quote:lekkerxxl schreef op 06 september 2013 @ 13:12:

[...]

wat jij eigenlijk gewoon wilt is gewoon lekker vreemd gaan

Mag jouw vrouw dan ook een fuckbuddy?

en waarom geen club, dit omdat jij je vrouw niet wilt delen?

Ik kom ze gewoon opstap tegen.

En als je samen niks spannends wilt doen dan is het al gauw saai ja. je kan ook iets spannends doen zonder een ander.

denk eens aan seks op een spannende plek. Of ga lekker met haar uit eten terwijl ze een vibo eitje die op afstand bediend kan worden in heeft etc.

Hoi!

Dank voor je reactie. 'lekker vreemd' gaan is een beetje kort door de bocht. Wij hebben een goede relatie, en zijn open naar elkaar, dus als mijn vrouw met zoiets komt (een 'avontuurtje'), zouden we het daar over kunnen hebben.

Een club is iets wat mijn vrouw echt niet wil, ze vind het helemaal niets. Ik zou het wel eens willen proberen, maar ook niet meer dan dat.

De tips die je geeft zijn leuk, maar mijn vrouw is niet zo gauw te porren voor iets 'spannends'. Iets wat ik dus mis, vandaar ook mijn gedachten en overwegingen. Daarom heb ik deze gedachten. Ik zoek liever (een keer) iets spannends buiten de deur, dan dat ik vreemd ga in de liefde. En mijn vrouw is daar uiteraard ook vrij in.

Maar even terug: hoe zijn jullie ervaringen hierin? Zijn er hier ook vrouwen die in deze situatie zitten en dezelfde gedachten hebben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven