A new Perfect Day

29-09-2010 09:05 1640 berichten
Alle reacties Link kopieren
g

Just a perfect day,

Drink Sangria in the park,

And then later, when it gets dark,

We go home.

Just a perfect day,

Feed animals in the zoo

Then later, a movie, too,

And then home.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

Just a perfect day,

Problems all left alone,

Weekenders on our own.

It's such fun.

Just a perfect day,

You made me forget myself.

I thought I was someone else,

Someone good.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

You're going to reap just what you sow,

You're going to reap just what you sow...
Later is nu
Oooih.. irritant Jas.. Wat heb je uiteindelijk gedaan? Ik kruip op zo'n tijd toch echt weer in bed, wanneer ik niet naar het werk hoef ..
Later is nu
Eh, toen sliep ik net...

Meestal ga ik dan liggen lezen, want als ik opsta lukt 't me helemaal niet meer om daarna de slaap nog te vatten. Maar gelukkig gebeurd het me zelden.

Gaan Zoon en Vriendin samenwonen, of hebben ze samen Zoon verhuisd?
Ze hebben samen zoon verhuisd, tenminste een groot deel.

Ben weer naar bed gegaan, kon niet slapen vanwege het pedofiel topic, toen toch maar weer het licht aan en wat gaan lezen om andere gedachten te krijgen. Uiteindelijk gelukkig toch weer in slaap gevallen.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
;t Is toch wat he, dat je een slechte nachtrust hebt door dit forum. Ik herken het wel, niet over dit topic, maar wel anderen die me raakten en ik in de avonduren las. Hele reacties was ik in m'n hoofd aan 't formuleren (waarbij ik dan hier forumuleren wil typen )

Maar in veel gevallen helpt dat niet en heb je alleen jezelf ermee. Het zijn en blijven toch vooral anonieme mensen, met hun eigen ideeën, waarvan je je eigenlijk zo min mogelijk aan moet trekken. Alleen in dit specifieke geval, kan het wel vanalles losmaken

Ik heb vanmiddag lekker vrij!
Later is nu
Heerlijk dat je vanmiddag vrij hebt! Het is mooi weer en hopelijk blijft dat zo. Ga je nog wat leuks doen?

Ja stom is dat hè, dat nadenken over wat je had willen zeggen. Ene keer reageer ik te soft andere keer te fel. Weer een andere keer vat men mijn humor niet.
Heb je een beetje kunnen genieten van je vrije middag? Hier was het prachtig weer, hopelijk bij jullie ook.

Deze hoort nog bij het konijn van laatst maar toen deed ie het niet, nu wel weer.

Welterusten!
Ohhh, als je zo'n konijnensmoeltje ziet dan smelt je toch!?

Ik kan het écht niet he, vroeg naar bed gaan
O ja, en hier was het ook heerlijk weer
Ja konijntje is echt

Ik kan het echt even niet, doorslapen.. Weer vroeg wakker. Iets later dan gisteren maar toch veel te vroeg.

Hopelijk maak ik snel weer wel lange nachten.
Mijn moeder was een gezellig een middagje hier > Vega gekookt voor haar, mijn zoon en mezelf, en man & dochter lasagne met vlees gevoerd. En samen nog even naar het tuincentrum geweest, plantjes gekocht.

Jas, ik hoop dat je vannacht lekker doorslaapt!

O ja, en ik heb weer leuke sokkenwol gekocht, Zoofari van Regia. Alsof ik nog niet genoeg wol/katoen etc. hier heb liggen . Alsof ik het écht nodig had, haha. Maar dat worden weer leuke sokken voor in mijn Etsy shopje.
Leuk Carlien

Ik weet niet eens meer wat ik dinsdagmiddag gedaan heb. Wel dat ik me gisteren de sokken uit de schoenen gelopen heb, voor schoenen voor dochter. Die heeft nl volgende week kamp en dan moet ze goede wandelschoenen hebben. Beter geen nieuwe, want dan krijg je blaren. Maar oude had ze niet. Dus.. sportschoenen met dikke zool.. Dus.. ja... hmmm maar die wil ze dus NIET> En dan een beetje draagbare schoenen vinden, die niet te deur zijn maar waar wel op gewandeld kan.. staat ze vervolgens te kwijlen bij een paar gympen van 70 euro, of ze die ook nog mag

zo ging m'n vrije woensdag niet zo rustig voorbij als ik zou willen, dus. En nu koppijn, toch maar besloten naar het werk te gaan, maar kan niet zeggen dat er al veel uit m'n handen gekomen is.

't Is nog wel steeds mooi weer! Vanmorgen mistig.. mooi gezicht is dat altijd over de weilanden en het meer(tje)
Later is nu
Ja geweldig hè, deze week met mooi weer, voelt echt als een cadeautje zo vlak voor de herfst.

Dreamer balen dat je zo'n hoofdpijn hebt, hopelijk knap je snel op.

Carlien, ik heb je nieuwe breiwol even gegoogled, gaaf zeg!

Beter geslapen?

Ondanks vervelende steekmug toch iets langer geslapen maar wel lekgeprikt en tig keer wakker.
Oooh muggen.. ja, die hebben ons van de week ook gezellig wakker gehouden. Ik vind dat muggen meer moeten gaan voor het 'prik and go' beleid. Met dit warme weer blote huid genoeg waar ze kunnen steken, maar GA DAN NIET VERVOLGENS RONDJES VLIEGEN BIJ M'N OOR!

of zou dat dankbaarheid zijn?

Hoeft ook niet meer...

Later is nu
Hahahhaa ja precies dat irritante gezoem bij mijn oor daar word ik telkens wakker van. En als ze gewoon 1x prikken en dan tevreden in een hoekje gaan zitten zou het nog te doen zijn. Heb 2x het licht aan gedaan en op zoek naar DE mug. Niks dus hè. Zat ie vast ergens in een duister hoekje.
Ja, dán wel!

Ik heb meestal zo'n elektrisch muggending en die ligt dan bij m'n hand. Als er iets rond m'n oor zoemt, wapper ik erlangs en heb ik 'm vaak wel. Maar die zijn we dus vergeten in Portugal
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 29 augustus 2013 @ 10:22:

Ja, dán wel!

Ik heb meestal zo'n elektrisch muggending en die ligt dan bij m'n hand. Als er iets rond m'n oor zoemt, wapper ik erlangs en heb ik 'm vaak wel. Maar die zijn we dus vergeten in Portugal

ja zo'n ding hebben wij ook. Was ik laatst mee in slaap gevallen, werd wakker toen het ding op de grond kletterde en de batterijen eruit rolden.

Verder handig ding. Alleen stond op de verpakking dat het niet zou stinken. Nou 't stinkt dus wel.

Oei in Portugal niet zo'n ding bij je hebben lijkt me niet fijn. Heb je toen ouderwets met de libelle om je heen zitten meppen?
Nou, hij ligt dus nog in Portugal, dus we hadden 'm wel bij ons, maar hebben er nu geen niets meer aan Overigens heb je daar van die dingen, voor in het stopcontact, die uitstekend werken, moet ik zeggen. Hier in NL werken die dingen lang zo goed niet, is mijn ervaring.

maarja, dan heb je nog vliegen, die 's nachts gelukkig stil in een hoekje zitten, maar zich gaan bewegen zodra het licht wordt.

Het tennisracket (zoals wij 'm noemen) hebben we bij de buitentafel laten liggen, waar we 'm gebruikten tegen de wespen. Dát stinkt pas! En dan gingen ze er ook nog niet goed dood van..
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 29 augustus 2013 @ 09:34:

Ik vind dat muggen meer moeten gaan voor het 'prik and go' beleid. Met dit warme weer blote huid genoeg waar ze kunnen steken, maar GA DAN NIET VERVOLGENS RONDJES VLIEGEN BIJ M'N OOR!

Precies!!
Ok, morgen om 11 uur het uur der waarheid. Het verzoek van mijn zoon is vanmiddag afgewezen, maar hij mag morgen zijn verzoek nog even in levende lijve verdedigen voor de commissie. Wat misschien nog zou helpen (zeiden ze) was een aanbeveling van zijn stageplek, en die wordt nu voor hem gemaakt, daar wilden zijn stageplek graag aan meewerken. Hopelijk zorgt dat ervoor dat ze hun mening herzien (alhoewel, na de afgelopen 3 afwijzingen heb ik weinig hoop. Maar je weet maar nooit).

Stuur even wat positieve gedachten op! (ik zoek een stress-smiley maar die kan ik niet zo snel vinden).
OH wauw, wat spannend Carlien!
Later is nu
Ik heb geen nagels meer over
Ik lees net verschrikkelijk nieuws op facebook. De honden van de camping, waar we van 't zomer waren, zijn vergiftigd! 1 is dood, 2 zitten aan de medicijnen en 1 is de dans ontsprongen.

Onvoorstelbaar. Ik zit hier te janken, dom he Ik denk, gelijk beredenerend, vooral ook om de schrik en het verdriet van de eigenaren van de honden.

Zo erg.
Later is nu
Ooh Carlien, ik hoop zo dat de aanbeveling hem er doorheen zal slepen en zal werken! Ik duim voor jullie!

Dreamer, wat afschuwelijk nieuws. Wat een toestand, het is te hopen dat de andere honden er weer goed bovenop komen.

Alletwee heel veel sterkte!
Oh Dreamer, wat een afschuwelijk nieuws . En logisch dat je zit te janken, zou ik ook hebben

De aanbeveling van de stageplek is echt super, ik hoooooooop dat ze er vatbaar voor zijn! Hij was ook niet een van de zoveel die aan een onderzoek meededen (zo zien veel stageplekken eruit) maar hij heeft zelf een heel project opgestart. Duimduimduim! Zijn stagebegeleider heeft ook nog bijna 1000 pagina's gemaild van teksten waar ie aan gewerkt heeft de afgelopen maanden. Hij was nou niet van plan om dat uit te printen (goed plan ) maar ik heb wel gezegd dat het misschien een goed idee is om zijn laptop mee te nemen, zodat ze wel het een en ander kunnen zien.
Klinkt goed Carlien! fingers crossed!

(sja.. dan maar niet werken)

Sja.. dat nieuws.. ik ben er nog steeds naar van. Zo triest
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven