Zeg eens dat ik iets moet gaan doen

29-08-2013 09:49 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ohhhhhh

Er komt niks uit mijn handen.

Mijn hond is ontploft, heeft borstelbeurt nodig.

Vloer is goor

Afwas moet gedaan worden

Berg was om te doen

Ramen kan ik niet meer doorheen kijken

Boodschappen moeten nog gedaan worden

Zometeen wordt ik opgehaald door iemand om feestlocatie door te spreken (man wordt 50)

Brommers nog te regelen voor de verrassing-brommer tour. (man is gek op brommers)

Kaakchirurg gebeld om mijn Avitale, diepgerestaureerde en gefractureerde 27 en 37 te laten verwijderen. Whhaaaaa en dat legt me dus lam.

Ik moet 2 kiesjes laten trekken en er komt niks meer uit mn handen. Zit maar stom te forummen terwijl ik vanalles moet doen. Klotsende oksels heb ik en ik ben pas 11 sept aan de beurt..
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Hup! Aan de slag Als je tot 12.00 goed bezig blijft, mag je jezelf verwennen met een lekkere lunch!
Zijn de kiezen die getrokken moeten worden het werkelijke issue? Oke, ik heb november vorig jaar een wortelkanaalbehandeling moeten ondergaan: had er gruwelijke dingen over gehoord en Spin: het viel gewoon honderd procent heel erg mee.

Ga eerst je hond ff lekker kammen, lijkt me een fijne bezigheid om mee te starten, geeft je vast moed voor de rest. Maak een lijstje met wat je echt vandaag moet doen.Die ramen lijken me de minste prioriteit. De vloer kan even wachten, prop jij er vast 1 wasje in. En als je eenmaal bezig bent kom je vanzelf in the mood! Succes, verander in een witte tornado!
Ja, lekkere lunch. Heb ik wel zin in.

Ga de hond maar borstelen. Belangrijker dan de ramen enzo.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Lol, een witte tornado

Ja een wortelkanaalbehandeling. Kon dat maar

Heb er 8 gehad inmiddels en dat heb ik liever dan trekken. Ik schijt echt in mn broek. Dat geluid in mijn hoofd, en dat gekrak en geweld in mn mond.

Ok. Borstelen....
Hé, nog zo een. Doe iets!!! .

De afwas en het feest regelen lijken mij prioriteiten. Dan de boodschappen. Als je nog puf hebt de hond, de vloer en de ramen (maar die kunnen ook best even wachten). Gewoon alle klusjes één voor één afwerken en niet te veel inzitten over die tandartsbehandeling. Het heeft geen zin, pijn gaat het toch wel doen.
De maatschappij maakt jou echt niet gek, dat doe je zelf veel beter (bootje_op_de_golven)
Ik begrijp je wel, Spin. Toe ik ooit mijn noodkroon moest laten verwijderen kon ik dat geluid (ze slaan ertegenaan met een metalen hamertje) ook niet velen. De mooie echte kroon staat nog steeds -5 jaar- later bij de tandarts in het kastje.

Stel je prioriteiten en doe de dingen waar je ook blij van word, je hond dus. Een wasje draaien en ophangen is zo gebeurt. Maar dan maar wel 1 of hooguit 2 wasjes a day.

Succes!
Weetjewat, ik doe met je mee! Ik heb vakantie en had me van alles voorgenomen, maar de vakantie is bijna om en er is nog niets gebeurd. Ik ga ramen lappen (heel veel ) en daarna mag ik lekker lunchen.
Oh, en als ik jou was, zou ik ook beginnen met de hond. Vloer ed heeft weinig zin als de hond er daarna weet overheen gaat lopen verharen. En bovendien werkt bezig zijn met een huisdier voor veel mensen kalmerend!
Nou, je kunt lang niet alles van je lijstje doen vandaag. Dus pik er gewoon drie dingetjes uit ofzo, die je sowieso vandaag gaat doen, de rest kan een andere keer wel.
Joehoe de hond is gedaan!

1 wasje draait.

Nu een lange wandeling, voordat ik weg moet.

Dan vanmiddag de afwas hoop ik , en koken.

Boodschappen doe ik wel als man thuis is en kinderen op bed liggen.
Tuurlijk kan je alles van je lijst doen.

Hier agenda:

- regel brommers (max 15 min)

- wasje aanzetten

- ramen lappen

- feestlocatie regelen

- hond afraggen

- brommers afhandelen

- vloer doen

- wasje uithangen of in de droger gooien

- als allerlaatste de boodschappen.....en klaar!

Heel veel succes, zo veel is het niet, moet je de indeling van mijn vrije dagen eens zien ;o)
Doen wat er edaan moet worden..

Sterkte alvast op de 11e!!
Bravo! Hond is al gedaan.

Kan je de was strijken/opvouwen met je lievelingsmuziek op? Dat helpt.
ik wil je als tip meegeven om een mp3 speler/ipod met muziek mee te nemen, als je aan de assistente uitlegt dat je erg bang bent en daarom graag muziek op wilt hebben zullen ze dit vast wel begrijpen.

ik ben zelf jarenlang bang geweest om verstandskiezen te laten trekken, uiteindelijk gedaan en daarbij muziek opgezet, wat de assistente (die erg aardig en kalmerend was) aanmoedigde. en doordat de muziek via je oortjes van je mp3/iPod binnenkomt overstemt dit heel erg het krakende geluid, waar ik ook bang voor was want pijn kunnen ze wel weg verdoven maar dat geluid niet!!
**geeft spin een schop onder d'r kont**
Bedankt voor de schoppen

Rondje van 3 kwartier.

Het beest verdient beter, dus later op de dag een langere ronde.

Mp3 speler is een goeie!

Die ga ik lenen van iemand, want ik heb er geen. Ook geen phone dinges. Maar jee, echt niet aan gedacht. Broertje heeft er wel 1, die ik kan lenen.

Muziek aan, snel afwassen, over 10 minuten word ik opgepikt.

Dan heb ik toch maar mooi:

1 was erin gegooid

hond geborsteld

hond uitgelaten

afgewassen.

Poeh he
Jij bent goed bezig!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven