Zoo onhandig en onzeker

29-08-2013 21:21 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit herkennen sommige mischien wel, dat je zo onhandig bent, en vooral als je je onzeker voelt ....

bv, ik werk nu op een vakantiepark in een winkeltje en bak brood, en moet dan dat brood door de winkel dragen naar de bestemming, en wat doe ik weer, ik loop overall tegenaan en laat vanalles vallen grrr.... dom dom... en zie mijn college al kijken ... van oohhh wat is ze dom..

of ik moest iets pakken en ik kon er niet bij, mijn college zei , pak een krat en zet die op zijn kop, oke denk ik . dus ik pak en krat en denkt die is leeg.... maar nee hoor, zat nog een flesje in... ach en zo heb ik meer van die dingen...

het is allemaal niet erg hoor... maar ik werk daar nog maar net, maar morgen is mijn laatste dag.. ik kan het niet meer. en ik moet dan om half 6 uit mijn bed.. en ben dan de hele dag doodmoe..

maar ik ben zo onzeker... en denk al gauw van, ze Mogen me niet daar.

ik doe daar ook nog de huisjes schoonmaken, en dat blijf ik doen, daar ben ik wel goed in .. en voel me dan ook niet aangekeken en kan lekker mijn ding doen.ik heb nu geen raad of hulp nodig van jullie, maar wilde dit gewoon even kwijt.

groetjess
Wees jezelf....
Heb je een bril nodig?
ja mischien wel haha
Wees jezelf....
Sinds wanneer definieert een slechte motoriek je IQ?

Maar, morgen is je laatste dag?
ja ik kap ermee.... het is niks voor mij dat werk...
Wees jezelf....
quote:karinr schreef op donderdag 29 augustus 2013 21:36 ja ik kap ermee.... het is niks voor mij dat werk...Ik denk dat zo een instelling erger opvalt dan dat je af en toe een foutje maakt.
.
Nu ben je dus aan het dubbelnicken?

Half zes op staan is teveel moeite ?
quote:dartsfan schreef op donderdag 29 augustus 2013 21:40 Ik sta iedere dag om half 6 op...Oo sorry laat maar ik dacht even dat dat een argument van TO was om er mee te stoppen..
Als je om half 6 moet opstaan, moet je natuurlijk wel bijtijds naar bed. Dat is een kwestie van incalculeren.

En als je deze baan niet meer hebt, wat ga je dan doen?

Want overal kom je je onzekerheid tegen.

En dat van de bril was geen grapje, als je slecht ziet word je onhandig en is ook zeer vermoeiend.
quote:Galadriel schreef op 29 augustus 2013 @ 21:26:

Heb je een bril nodig?Vat dit niet op als geintje, ik ging ook jarenlang door het leven als 'superonhandig'. Ik had dus gewoon een bril nodig.
Zeg maar Spijker.
Heej lieverd.

Ik herken het helemaal maar onbewust straal jij uit en denk jij de hele tijd: Ik ben zo onhandig blabla.

Wij zijn allemaal wel eens onzeker. Probeer jou negatieve gedachten eens om te draaien naar positieve. Zoiets van: Ik ben wie ik ben ze kunnen niet allemaal vriendjes met me zijn.

Nou en we maken allemaak wel eens n foutje of laten wat vallen.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven