Blij met Marktplaats
donderdag 29 augustus 2013 om 22:03
Ik zag dat er een topic was over marktplaatsergernissen, maar zijn er ook mensen die wél heel blij worden dat het bestaat.
Mijn kinderen zijn allebei net tegelijk een kledingmaat en een schoenmaat omhoog gegaan. Zal je net zien. Dus moest er een nieuwe garderobe en nieuwe schoenen komen.
Deels nieuw in de winkel gekocht, maar ook goed gescoord op MP:
- 5 zgan Lief! shirtjes, een broek en een vest voor 20 euro
- paar jongensschoenen van Zara nieuw in doos voor 5 euro
- paar hoge Shoesme meidenlaarzen nieuw in doos voor 17,50
- Esprit jurk nieuw voor 5 euro
Ik ben blij! En zo houd ik het komende tijd even in de gaten. Er staat best veel nieuw spul op, dus dat is fijn.
Kinderschoenen koop ik bijvoorbeeld liever niet als ze al gedragen zijn.
Mijn kinderen zijn allebei net tegelijk een kledingmaat en een schoenmaat omhoog gegaan. Zal je net zien. Dus moest er een nieuwe garderobe en nieuwe schoenen komen.
Deels nieuw in de winkel gekocht, maar ook goed gescoord op MP:
- 5 zgan Lief! shirtjes, een broek en een vest voor 20 euro
- paar jongensschoenen van Zara nieuw in doos voor 5 euro
- paar hoge Shoesme meidenlaarzen nieuw in doos voor 17,50
- Esprit jurk nieuw voor 5 euro
Ik ben blij! En zo houd ik het komende tijd even in de gaten. Er staat best veel nieuw spul op, dus dat is fijn.
Kinderschoenen koop ik bijvoorbeeld liever niet als ze al gedragen zijn.
donderdag 29 augustus 2013 om 22:13
donderdag 29 augustus 2013 om 22:24
donderdag 29 augustus 2013 om 22:38
Dat klinkt als een goede koop, Mieppie.
Ik koop elke maand best wat, soms wel 4 tot 5 pakjes in de week. Net of je jarig bent, ook al heb je het zelf betaald.
Ik vind het soms best een uitdaging om de kinderen goedkoop en toch heel netjes te kleden. Zo lukt dat heel prima. De laarzen van mijn dochter waren nieuw 119,95, dat valt normaal dus buiten ons budget. Zo even 100+ euro eraf is super natuurlijk. En voor exact dezelfde schoenen, ook nieuw.
Ik koop elke maand best wat, soms wel 4 tot 5 pakjes in de week. Net of je jarig bent, ook al heb je het zelf betaald.
Ik vind het soms best een uitdaging om de kinderen goedkoop en toch heel netjes te kleden. Zo lukt dat heel prima. De laarzen van mijn dochter waren nieuw 119,95, dat valt normaal dus buiten ons budget. Zo even 100+ euro eraf is super natuurlijk. En voor exact dezelfde schoenen, ook nieuw.
donderdag 29 augustus 2013 om 23:09
Afgelopen dinsdag naar de efteling geweest. Met o.a. zoontje van 4. Buggy is allang het huis uit, dus wij zagen de bui al hangen.. dat wordt tillen. Helaas niemand in de buurt met een buggy, dus even op MP gekeken. Hier in de buurt bood iemand zijn "buggy" aan voor ¤ 10,00. Niet de nieuwste maar wel een hele degelijke driewieler ( kiwi explorer) met luchtbanden! Dat karretje is meer waard dan ¤ 10,00! Ik zet de buggy morgen weer op MP. Wij hebben de hele dag daar rondgelopen, koeltas en kleedje onderin. Geslaagde dag gehad! Zelf onze dochter van negen heeft er nog even in gezeten met broertje op schoot!! Lang leve marktplaast!!
vrijdag 30 augustus 2013 om 06:45
Ik ben ook blij met Marktplaats.
Sinds ik weet dat ik zwanger ben van een meisje heb ik al aardig wat kleertjes gekocht voor heel weinig geld. Tot nu toe ben ik zeer tevreden (er passen soms wel 3 kledingstukken in 1 envelop, dus qua verzendkosten ben je ook niet duur uit).
Ik heb er echt een nieuwe hobby bij.
Sinds ik weet dat ik zwanger ben van een meisje heb ik al aardig wat kleertjes gekocht voor heel weinig geld. Tot nu toe ben ik zeer tevreden (er passen soms wel 3 kledingstukken in 1 envelop, dus qua verzendkosten ben je ook niet duur uit).
Ik heb er echt een nieuwe hobby bij.