Nieuwe pasfoto's

30-08-2013 15:53 22 berichten
Ik heb vanmorgen pasfoto's laten maken voor een nieuw paspoort. En ik vind dat ik er erg leuk op sta. Is dat niet gek?! Normaal gesproken vind ik pas tien jaar later dat ik er op oude foto's best leuk uit zag (terwijl ik me op dat moment verschrikkelijk lelijk vond). Of is dit een teken dat ik echt oud word en het maar moet doen met de stand van zaken van het moment. Beter wordt het niet, zeg maar

Wat denken jullie bij foto's van jezelf? Valt dat mee of tegen?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niets over mijn pasfoto's, zijn altijd neutraal, zoiets is echt een non-issue voor mij.
Ik zie er op pasfoto's altijd uit als een crimineel.. terwijl ik in het echt een heel lief gezicht heb.

Ben dan ook altijd blij dat je maar liefst 4 pasfoto's krijgt, zodat ik nog meer exemplaren heb van mijn misdadigers hoofd.

(en die dingen zijn altijd kwijt als je ze nodig hebt, zodat je weer 4 nieuwe moet laten maken)
quote:viennas schreef op 30 augustus 2013 @ 15:57:

Ik zie er op pasfoto's altijd uit als een crimineel.. terwijl ik in het echt een heel lief gezicht heb.

Ben dan ook altijd blij dat je maar liefst 4 pasfoto's krijgt, zodat ik nog meer exemplaren heb van mijn misdadigers hoofd.

(en die dingen zijn altijd kwijt als je ze nodig hebt, zodat je weer 4 nieuwe moet laten maken)Ik dus ook. Ik ben altijd bang dat ik bij het laten zien van mijn rijbewijs direct gearresteerd wordt. Alleen door die pasfoto. Het bordje met gevangenisnummer ontbreekt nog net.
Ik heb er 6 gekregen, 3 met mug shot en 3 om uit te delen. Speciaal voor de gelegenheid had ik wat make-up op gedaan, dat scheelt ook denk ik.
Aan wie geef je een pasfoto? En wat moet iemand er mee? Ik snap echt niet waarom je er altijd 4 of 6 krijgt.
Valt altijd tegen.
Vaker make-up dragen?

(en die dingen zijn altijd kwijt als je ze nodig hebt, zodat je weer 4 nieuwe moet laten maken)Echt mooie mensen, staan niet goed op foto's, ik spreek uit ervaring
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

(en die dingen zijn altijd kwijt als je ze nodig hebt, zodat je weer 4 nieuwe moet laten maken)Dit had ik kunnen schrijven. Precies mijn situatie!
Die nieuwe fotoregels maken het er ook niet mooier op. En ja, stom dat je er 4 krijgt, terwijl je er meestal maar 1 nodig hebt. Hoewel...laatst moest ik en mijn id-kaart verlengen en een rijbewijs aanvragen. Dus die hebben nu dezelfde.mugshot
Zelfs mijn kinderen zagen.eruit als.crimineeltjes. Zo erg dat 'neutrale' gezicht dat je moet trekken.
Ik zag eruit als een junkie!!
Vreselijk, moest 1 nieuwe hebben voor verlening rijbewijs, net na de bevalling van de jongste... mega dikke kop en dan moet je er nog 6 van kopen ook ..SNIK
Ik ga ze morgen laten maken voor mijn paspoort. Omdat je niet mag lachen, geen haren in je gezicht en zonder bril moet, zie ik er niet uit.
quote:Eindeloos schreef op 30 augustus 2013 @ 17:09:

[...]

Echt mooie mensen, staan niet goed op foto's, ik spreek uit ervaring Dank je, nu weet ik waarom ik niet goed op foto's plak ;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
ik vind mn laatste pasfoto's niet mooi. Je mag niet meer lachen dus je hebt automatisch een chagrijnig gezicht.
Op de laatste volgens nieuwe regels (waarbij ik haren ook nog naar achteren moest knopen omdat anders geen oor zichtbaar was):

Als een verschrikt vogeltje...

Ik had bij mijn laatste de 'geslagen huisvrouw,' ook fijn.
quote:ikdus2010 schreef op 30 augustus 2013 @ 18:42:

Ik ga ze morgen laten maken voor mijn paspoort. Omdat je niet mag lachen, geen haren in je gezicht en zonder bril moet, zie ik er niet uit.Zonder bril?! Sinds wanneer is die regel er? Ik mag mijn bril altijd ophouden! Gelukkig maar.
Bril mag wel zolang de glazen niet spiegelen en je montuur mag ook niet te dik zijn. Er wordt geadviseerd je bril gewoon af te doen.
Advies ja ze proberen als ogen echt niet duidelijk zijn moet hij dus wel af. Heb ik gewoon geluk gehad elke keer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven