Entertainment alle pijlers

Backstabbing B.TCH Sabia

29-08-2013 11:41 302 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn mond viel open toen ik vernam dat Sabia (ex van voetballer Boularouz) zich liet horen over haar (ex)vriendin Sylvie.

Je hebt geen vijanden meer nodig als je zulke vriendinnen als Sabia hebt. Wat een ontzettende, vreselijke, backstabbing b.tch.
Duidelijk eleanora... Ik meende uit je zinnetje dat je hoopte dat rafael eindelijk eens een leuke vrouw te ontmoeten dat je je mening over sylvie bijgesteld had. Maar dat heb ik niet goed begrepen.
Als ik zo goed in de slappe was zat als Sylvie, zou ik ook drie dagen gaan shoppen in Parijs. So fucking what.

En Sylvie niet zo intelligent? Ze heeft een HBO opleiding afgerond en het gemiddelde opleidingsniveau is in Nederland nog altijd MBO. Dus best intelligent.
quote:poptarts schreef op 31 augustus 2013 @ 09:57:

Duidelijk eleanora... Ik meende uit je zinnetje dat je hoopte dat rafael eindelijk eens een leuke vrouw te ontmoeten dat je je mening over sylvie bijgesteld had. Maar dat heb ik niet goed begrepen.Ik ken de vrouw alleen professioneel. Niet als echtgenote.
quote:yolo8 schreef op 31 augustus 2013 @ 08:29:

[...]

Ah joh, die vent is zelf vast ook 86 keer vreemdgegaan tijdens hun huwelijk.

Idd met silvie heb ik niets maar zo zielig is raf niet hoor ,,tijdens zn londonse perioden flink de beest uitgehangen want zij zat in duitsland

En dit is 100 pr waar ..nl van zn eigen achterban gehoord
Ik begrijp hier werkelijk waae niets van. Deze twee vrouwen maken elkaar kapot! Ik denk dat Sylvie haar carriere snel ophoudt en dat Raf Sab de wacht aanzet....

Ze hebben allebei geen greintje fatsoen. De enige die een einde kan maken aan deze ordinaire ruzie is Rafael. Ik denk dat dit ook schade heeft voor zijn eigen voetbalcarriere.

Geen winnaars dus....allemaal losers!

*Waarom maak ik mij hier zo kwaad om?*
Zijn we daar ook weer uit.

Ze zijn allemaal niet zielig.
Ik denk ergens dat Raf het wel relaxed vindt dat Sabia nu uit de school klapt. Hij komt er goed uit nu. Een beetje vent schopt iemand die zijn kind's moeder zo te kakken zet er per direct uit namelijk.
Stressed is just desserts spelled backwards
Het zijn allemaal verliezers, alleen durven ze dat nog niet toe te geven.
Eens met Eleonora.

En ja, je kunt eindeloze discussies hebben over hoe ver iemand van de dagelijkse realiteit afstaat door je op te winden over die 14 bikini's, maar vergeet niet dat Grazia en Bea Monde ook een bepaald publiek hebben als lezer, waarbij het die bladen vooral gaat om die bikini's, welk model en welke kleur dan nu weer in zijn en niet gaat om het zandtaartjes maken met Damian op datzelfde strand...

Dat is namelijk voor die bladen helemaal niet interessant.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:Maleficent schreef op 31 augustus 2013 @ 10:36:

Ik denk ergens dat Raf het wel relaxed vindt dat Sabia nu uit de school klapt. Hij komt er goed uit nu. Een beetje vent schopt iemand die zijn kind's moeder zo te kakken zet er per direct uit namelijk.

Dat was ik dus bedoelde, ik vind juist dat hij er slecht uitspringt. Voor zijn imago dan, en daar draait het allemaal om momenteel.

Hij lijkt een soort speelbal te zijn van twee vrouwen. En hoewel een bal en een voetballer een leuke combi zijn normaal gesproken, is hij dat als figuurlijke speelbal dan weer niet.
Kan niet anders of hier komen alleen maar verliezers uit. Beste wat je kunt doen is de eer aan jezelf houden in dit soort kwesties. Je niet verlagen tot het niveau van degene die al niet zo sjiek was door het aan te leggen met de partner van je vriendin. Sabia is al te ver gegaan door het aan te leggen met Raf, en dan maakt ze het nog erger door alle vuile was buiten te hangen. Niet slim.

Op deze manier is Raf het snel zat, ze gooit haar eigen glazen in.

De enige die er hier tzt het beste vanaf komt is Sylvie..mark my words.

Die relatie tussen Raf en Sabia gaat echt niet lang duren, die man is zich nu vast aan het bezinnen. Het gras leek groener, maar bleek erg dor te zijn.
Ja en hij moet al zijn ballen hoog zien te houden!

Ik vind het een mooi voorbeeld van: hoe rijk of beroemd je ook bent,je blijft Mens. Met alle gekkigheid en leermomenten die daarbij horen. Niemand ontkomt daar aan. Zelfs de Koningin niet.

En hoe vaak lees je op dit forum niet soortgelijke toestanden. Of doen mensen zich mooier voor dan ze werkelijk zijn. Zo bijzonder is t allemaal eigenlijk niet.
quote:soetkees schreef op 31 augustus 2013 @ 10:40:

Eens met Eleonora.

En ja, je kunt eindeloze discussies hebben over hoe ver iemand van de dagelijkse realiteit afstaat door je op te winden over die 14 bikini's, maar vergeet niet dat Grazia en Bea Monde ook een bepaald publiek hebben als lezer, waarbij het die bladen vooral gaat om die bikini's, welk model en welke kleur dan nu weer in zijn en niet gaat om het zandtaartjes maken met Damian op datzelfde strand...

Dat is namelijk voor die bladen helemaal niet interessant.Daar is al eens eerder discussie over geweest. Dat Sylvie nep is en dergelijke, terwijl ze in de uberoppervlakkige bladen als de Grazia en de BM precies dát doet waar ze voor betaald wordt: luchtigjes babbelen over haar glamourleven en de vele shoppingsprees waarop ze zich begeeft.
Daarom. Sylvie houdt heus wel werk ondanks alle roddel en achterklap. Zij is niet voor niets zo ver gekomen. Dat wordt echt niet teniet gedaan door deze affaire.

Sylvie is een merk geworden. Zij blijft lachen voor de camera s en lekker shoppen in Hamburg. Good for her!
Ach, het blijft hoe dan ook zeer pijnlijk om te moeten zien dat je beste vriendin een relatie start met je ex, of deze zelfs al had terwijl je van niks wist. Ze gingen ook al bijna direct samenwonen, waardoor Damian gelijk met haar werd geconfrontreerd.

Ik was in die tijd ook niet altijd even sjiek hoor. Al je boosheid en pijn komt eruit, en dan is Sylvie nog best lang heel fair gebleven.

Als degene die je zo vertrouwd hebt je zo'n pijn doet, en er vrolijk nog eens wat klappen op geeft ook, dan zou iedereen terugslaan.
En dat staat compleet los van hoe oppervlakkig, dom of weet ik waarvoor Sylvie voor uit gemaakt wordt, je bent! Pijn is pijn.
quote:Eleonora schreef op 31 augustus 2013 @ 10:43:

[...]

Dat was ik dus bedoelde, ik vind juist dat hij er slecht uitspringt. Voor zijn imago dan, en daar draait het allemaal om momenteel.

Hij lijkt een soort speelbal te zijn van twee vrouwen. En hoewel een bal en een voetballer een leuke combi zijn normaal gesproken, is hij dat als figuurlijke speelbal dan weer niet.Ik heb het gevoel dat daar wel eea speelt hoor. Dat zal vast niet lekker lopen, als Sylvie Damian ophaalt en wegbrengt etc, daar moet een spanningsveld/ruzie zijn. En hij laat Sabia het vuile werk opknappen. Anders ga je hier toch nooit mee akkoord als vader zijnde?
Stressed is just desserts spelled backwards
Het is de vraag welk belang hij voorop stelt; Damians belang of het zijne. Sommige vrouwen zijn enorm goed in het bespelen van mannen, sommige mannen missen ruggengraat en laten het zich graag aanleunen. Hopelijk komt hij tot bezinning. Want hoe dan ook is hun relatie fout gestart, en zal het nog lang niet rustig zijn. Of dat lang goed gaat? Mwah.
quote:Eleonora schreef op 31 augustus 2013 @ 10:43:

[...]

Hij lijkt een soort speelbal te zijn van twee vrouwen. En hoewel een bal en een voetballer een leuke combi zijn normaal gesproken, is hij dat als figuurlijke speelbal dan weer niet.Ja de vraag is wat Raaf ervan vindt en waarom hij dit laat gebeuren. Albert van de roddelpers zei dat het misschien wel heel weloverwogen was om zo Sylvie in een kwaad daglicht te stellen ivm de voogdijkwestie. Maar dat is een domme analyse, want nu lijkt het alsof de stiefmoeder van Damian een gemene heks is.
quote:Julus schreef op 31 augustus 2013 @ 11:12:

Ach, het blijft hoe dan ook zeer pijnlijk om te moeten zien dat je beste vriendin een relatie start met je ex, of deze zelfs al had terwijl je van niks wist. Ze gingen ook al bijna direct samenwonen, waardoor Damian gelijk met haar werd geconfrontreerd.

Ik was in die tijd ook niet altijd even sjiek hoor. Al je boosheid en pijn komt eruit, en dan is Sylvie nog best lang heel fair gebleven.

Als degene die je zo vertrouwd hebt je zo'n pijn doet, en er vrolijk nog eens wat klappen op geeft ook, dan zou iedereen terugslaan.

Ik vond die oud en nieuw foto zo raar vorig jaar. Syl van Raf afgedraaid en Sab zich om hem heen kronkelend. Met het verhaal van Sab erbij dat ze met Syl heeft afgesproken om Raf te versieren (waarom zou je dat in godsnaam openbaar willen maken) maakt die foto ineens begrijpelijk.

Ik begreep niet dat:

Syl dat pikte van Sab

Na de "klap" er niks werd gezegd over de foto

Toen duidelijk werd dat Sab en Raf een setje waren, iedereen bleef volhouden dat dit na drie maanden pas begonnen was terwijl de foto iets anders laat zien

Sab en Syl na de breuk nog steeds vriendjes waren ondanks de foto

Weet je wie hier pas echt goed bij afsteekt? Khalid! Die heeft zich van meet af aan afgekeerd van dit illustere trio. Niks gemeens in de pers gezegd en gewoon blijven doen waar hij voor betaald wordt, voetballen
Ja, mee eens. Is en blijft een vreemd verhaal. En Khalid is waarschijnlijk allang blij dat hij ervan af is. Als zij niks anders deed dan shoppen en leuke dingen doen.nl dan vraag je je af waar dat huwelijk op gebaseerd was. Volgens Khalid nergens (meer) op. Dus hij blij! De grote winnaar!
En ja, tuurlijk ga je dat als vrouw zijnde normaliter niet pikken als een andere vrouw zo om je vent heen hangt te hijgen. Het leek op die foto alsof Raf en Sabia een stel waren en dat Sylvie de vriendin van was. Wie spreekt de waarheid? De waarheid komt meestal wel boven.
Khalid heeft zich toch uitgesproken dat Sabia zo gefocust op de media was? En hij dat totaal niet trok. In een recent interview.

En zij als reactie gaf " dat is zijn beleving"

Andere roddel was ook dat Sylvie en Sabia met elkaar ook hebben geommeld. En dat ook eerder door Hamburg ging.
o, dat zij het echte setje zijn en Raaf een dekmantel is. Verbaast me niks
quote:sabbaticalmeds schreef op 31 augustus 2013 @ 11:21:

[...]

Ja de vraag is wat Raaf ervan vindt en waarom hij dit laat gebeuren. Albert van de roddelpers zei dat het misschien wel heel weloverwogen was om zo Sylvie in een kwaad daglicht te stellen ivm de voogdijkwestie. Maar dat is een domme analyse, want nu lijkt het alsof de stiefmoeder van Damian een gemene heks is.

Ik weet het echt niet hoor maar zou Rafaël misschien gewoon niet zo heel snugger zijn? Dat hij niet inziet of inzag dat hij er zelf nu wel erg mutsig opstaat, in het hele verhaal.

De twee vrouwen zijn dol op publiciteit en Sabia maakt het blijkbaar niet uit of die positief of negatief is, in tegenstelling tot Sylvie die juist heel secuur is in wat ze wel of niet deelt. Maar Rafaël lijkt nu wel een soort slachtoffer van de mediageilheid van zijn nieuwe vlam, in plaats van de man die er met de leukste vrouw vandoor gaat na een drama met zijn ex.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven