Seksklets 50!

03-05-2013 22:50 2466 berichten
Alle reacties Link kopieren
*Zwaait* terug naar DS
stilletjes hier he..
Al die gezellige mensen hebben drukke relaties met nr's 1, 2 en 3.

En dan nog die ouderavonden, sportschool-strafexpedities en doe-het-zelf avondjes...
Nee hoor, nix geen sport-martelingen hier. Druk met werk, dat wel. Gelukkig geen saaie vergaderingen als zzp'er ;) vrijdag dagje vrij voor mezelf, lekker!
hier doe het zelf avonden druk nu een kelder mee aan het helpen plaatsen - auw spieren waarvan ik het bestaan niet wist.

Geniet ervan barbarella!
Don't say 'no' too much!
quote:innote schreef op 03 september 2013 @ 21:26:

Al die gezellige mensen hebben drukke relaties met nr's 1, 2 en 3.

En dan nog die ouderavonden, sportschool-strafexpedities en doe-het-zelf avondjes...

Hahaha.... ik ben dan dus vast niet gezellig

Nr. 1 krijgt amper aandacht, nr. 2 en 3 bestaan niet.

Ouderavonden sla ik graag over, net als de sportschool.

Doe-het-zelven is te gevaarlijk voor mij

Maar ik werk gewoon hele lange dagen op locatie en stort 's avonds als ik thuiskom bijna onmiddellijk mijn bed in.

Wel weer een leuke locatie, lekker een beetje flirten tussen de bedrijven door

Fijne dag allemaal.
A dirty mind is a joy forever
Morning!

Even weer een momentje van rust om hier eens langs te gaan...

@Jahoe...bijzonder verhaal, maar wij hebben iets soortgelijks een keertje meegemaakt.

We hadden veel sms-jes, mailtjes etc heen en weer gestuurd. Hadden al een aantal maanden contact en elkaar meerdere malen op cam gezien. Er was heerlijke spanning!

En toen...reden wij anderhalf uur en waren slecht 15 minuten binnen.

We stonden perplex toen we hoorden dat ze ons vertelden dat er toch geen klik was (er was nog een ander stel die zij erg goed kenden bleek later). Oke...spullen stonden nog in de auto, dus weer vertrokken.

Later hoorden we dat deze 2 stellen tot de oren verliefd waren op elkaar. Het is bij beiden bijna tot scheiding gekomen, net niet zeg maar.

Later zijn we ze nog een aantal malen tegengekomen en ze schamen zich dood. Wij negeren ze, maar elke keer komen ze erop terug, excuus dit excuus dat...helaas!

Ze hebben een tijdje geprobeerd, omdat wij absoluut niets meer met hen wilden, ons in een kwaad daglicht te zetten bij andere swingers...dat is niet gelukt!

Ik kan er enorm van genieten om te flirten met anderen voor hun ogen...zoete wraak noemen ze dat toch?

Heb je misschien wel contact gelegd met dat ene stel waarbij jullie een klik voelden? Of ook niet?
@Jahoe, ach als er geen klik is, heb je ook niet veel te missen......zijn nog genoeg andere leuke stellen/ parties. Wel jammer vd verloren tijd. Maarre....goed om te horen dat jullie saampjes naar een party zijn gegaan! Da's wel een vordering toch??

Good morning kletserTs
Good afternoon!

Jeetje Jahoe, wat een raar en bizar verhaal zeg! Zoals Zaff zegt: Jammer van de tijd die je erin gestopt hebt, maar er komen vast nog kansen genoeg toch?

Enjoy: Hoe kan iemand jullie nou de deur wijzen...zulke knapperds! (Jahoe/Jahoeman ook vast maar die ken ik niet )

Ik spring ff onder de douche want ben doordrenkt van het zweet. Helaas niet door hete seks, maar omdat het mij nuttig leek om in de brandende zon de kozijnen van de schuur te gaan schilderen
Mogge, kletsers! Nog één dagje werken, dan lekker lang weekend! Helaas zonder al te wilde plannen, hoewel de gewone huis-tuin-en-keukenseks ook helemaal niet verkeerd is.

Iemand nog wat leuks te doen, dit weekend?

Zij, al een beetje opgeknapt?
@Enjoy: wow.... da's helemaal een raar verhaal zeg. Zeker als je zo vaak van te voren contact hebt gehad. (Hmmmm schijnt dus vaker voor te komen.... niet netjes). Whaha groot gelijk hoor dat jullie er niks meer van willen weten.

Nee we hebben geen contact met ze opgenomen, weet alleen de voornaam van haar en geen profielnaam hahaha.

@Zaff: ik zit er ook helemaal niet mee dat het niet doorging. Die avond lekker lopen sjansen op de dansvloer. Andere invulling van de avond/nacht, maar net zo gezellig.
Wat een bizar verhaal Enjoy! De klik is altijd lastig, timing overigens ook!

De laatste keer dat wij in de Fun waren, raakten wij eind van de avond enorm leuk aan de klets met een stel. Uiteindelijk nodigden ze ons uit om als we wouden achter ze aan te lopen in het 'doolhof'....

De klik was er bij ons bij allebei...alleen de timing...net een enorm orgasme beleefd....pfff...bij ons was het tijd om even bij te komen...geen contact met ze kunnen opnemen daarna....geen SDC-profielnaam bekend....de volgende keer dat we ze tegenkomen, stap ik zeker weer op ze af voor een flirt op de dansvloer...daarna zien we wel verder!
Ben ik ook weer! Wat een verhalen Enjoy en Jahoe...... Gelukkig weten wij zelf wel beter. En tsja, je kan niet iedereen te vriend hebben, laat staan ermee seksen!

Hier iets beter, maar het gaat wel een paar weken duren voordat ik de oude ben. Wel zinnnn......
Zoooo, lekker weekend!!

Vertel me over jullie plannen, dan geniet ik ff zo mee......
Ehm.... weekend?

Het duurt nog 2 hele dagen tot ik weekend heb.

Maar ik klaag niet, ik mag werken op een leuke plek en daar komt best wel wat lekkers langs.

Lekker een beetje flirten

Beterschap Zij, gauw weer beter worden
Beterschap Zij!!

vanavond feessie in Lelystad. Al weer heeel lang geleden dat ik daar was. Veel zinan!
Zow. Lekker geklust. Nu droogtijd, voor ik verder kan ;)
Als jij maar niet opdroogt Innote!

Veel plezier Zaff.

Ik ben al helemaal naar de kl*te.
Ik kan wel een lekkere massage gebruiken
quote:DolceStrega schreef op 07 september 2013 @ 21:21:

Ik kan wel een lekkere massage gebruiken Dat heb jij toch zo geregeld?
quote:innote schreef op 07 september 2013 @ 21:45:

[...]

Dat heb jij toch zo geregeld?

Mwah, ik ben bang van niet.

Geven is makkelijker dan ontvangen........
Kom maar halen hoor Dolce, ik doe het graag!
quote:xlievex schreef op 07 september 2013 @ 22:14:

Kom maar halen hoor Dolce, ik doe het graag!

Dat is lief Lieve!

Moet ik dan ver?
Toch wel zeker een uur of anderhalf, maar het is het waard!
Oow zat ik niet opzichtig genoeg te hengelen, xLievex ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven