Start mei 2013

10-04-2013 20:53 1268 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames!

Op weg naar een zwangerschap hebben we hier onze ervaringen en vragen gedeeld. Bijna iedereen is inmiddels bevallen.

Helaas is nog niet/niet meer iedereen zwanger.

NaamLeeftijdBDBijzonderhedenriverrdale27(32) 5-2-2014 jongen

11/6 positief musje3131(34) 26-2-2014 meisje

17/6 positief

(stop pil april) heupdysplasiederpina24(31) 21-3-2014 jongen 7/8 positief

16/6 2e miskraam meis198825(30) 24-3-2014 jongen karin_31(27) 4-4-2014 jongen 26/7 positief mamaroos8825(30) 15-4-2014 meisje 16/8 positief

2e, zoon 19 maanden, (stop pil april) mamarjan28(31) 6-7-2014 meisje 25/10 positief

(mirena uit april)

123aap123 & Lionlily

Wil je (terug) in onze tabel, laat het dan weten.

[tr][td]123aap123[/td][td]25(25)[/td][td]ud 11-10-14[/td][td]2-2 positief(stop pil december) pcos, 29-10 LEO, zwangerschap moeten beeindigen met 16 wkn [/td][/tr][tr][td]lionlily[/td][td]33(33)[/td][td]1-3[/td][td](spiraal uit april)[/td][/tr][tr][td]livelaughlove[/td][td]26(26)[/td][td][/td][td] (stop pil mei) pcos [/td][/tr[tr][td]marnee[/td][td]27(27)[/td][td][/td][td](al aantal maanden gestopt met pil) lange cyclus[/td][/tr]][tr][td]8saar4[/td][td]29(30)[/td][td]6-7[/td][td](stop pil april)[/td][/tr][tr][td]janneke513[/td][td]28(34)[/td][td]+/-1-7[/td][td](stop pil maart)[/td][/tr][tr][td]12laura12[/td][td]27(29)[/td][td]26-6[/td][td](stop pil april)[/td][/tr][tr][td]blossom87[/td][td]26(30)[/td][td]15-5[/td][td]begin april[/td][/tr][tr][td]eef[/td][td]33(30)[/td][td][/td][td]2e, zoon 8 jaar (start juni) eerst in mei cyclus ontdekken[/td][/tr][tr][td]marieanne2011[/td][td][/td][td][/td][td]2e, dochter bijna 2 jaar(stop pil mei)[/td][/tr][tr][td[/td][td][/td][td][/td][td][/td][/tr]

[tr][td]miesje83[/td][td]30(28)[/td][td][/td][td] ud 5-2-2014 2e, dochter 1 jaar[/td][/tr][tr][td]hopefully mamatobe[/td][td]24(23)[/td][td][/td][td]ud begin januari28/4 positief, vaginisme [/td][/tr]

@aap fijn dat je ongesteld bent geworden, ik hoop dat het deze ronde raak is ik zal duimen!! Thnx het lucht op om hier te kletsen

@Karin das echt een domper 3w terug gezet worden. Ik ben zelf naar de dokter geweest voor mijn urine. Zag vlokjes etc in dus ben zelf gaan bellen. Volgens mij doet de VK dit niet als je nergens last van hebt. Succes maandag:)

@hier, ik ben zooooo moe. Pff die onregelmatige dienst hakken erin zeg!!

Soms wat buikpijn of lichte kramp, maar maak me geen zorgen. Ik heb al wat leuke zwangerschap kleren gekocht(mijn broeken zitten een beetje strak) dit had ik ook bij de 1ste!!

Hoe is het met Lionlily, hoe voel je je??
Ha Mamaroos (en iedereen natuurlijk ), ik ben een beetje sip, ik wil graag dat het sneller gaat. Daarom schrijf ik even wat minder, ik heb gewoon niets te melden en voel me nog steeds niet zwanger, dus ws nog niets. Ik voel me vooral PMS-ig dus ik schat in dat ik snel ongesteld word. Het lijkt wel alsof mijn cyclus steeds korter wordt. Blehg, even de balen van alles.
@Roos

Ik draag als ik thuis ben joggingbroeken van m'n vriend. Broeken zitten inderdaad al strak. Neem je rust goed aan jezelf denken!

@Lion snap dat je er sip van word. Hier toch al veel zwanger en je wilt gewoon sowieso graag ! Je gaat er voor en dan moet je nog wachten. En dan ben je ook nog eens meer aan het wachten en vruchtbare periode is weer zo kort in verhouding.

Het komt bij jullie ook vast goed Lion en bij twijfels naar de dokter gaan!
@lionlilly *knuffel*
Zo, mvm is langs geweest leuk cadeautje gehad!

Help haar ook nog even met reclame maken.

Leuk die test jn dat doosje fijn dat ik andere kan helpen!
Karin : Als het goed is heb je vandaag een afspraak, hoe was het gegaan?

derpina : Op na vrijdag dan heb jij je echo ! Spannend weer, maar zo te horen heb je de

kwaaltjes dus komt denk ik wel goed. Lijkt me helemaal geweldig om zon mooi nieuws aan je ouders

te v ertellen, ik duim voor je dat het allemaal goed zal gaan deze keer ik denk het wel !!

Mamroos; Pff... moe.. das niet handig nee zeker als je onregelmatig werkt. Probeer je tussen door te rusten

al valt dat ook niet mee denk ik met nog een kleintje die om je heen loopt.

Wat ik weleens heb gemerkt, bij 2 vriendinnetjes die laatst bevallen zijn dat ze bijna geen kleding kochten tijdens

de zwangerschap maar alleen maar in trainingspak of joggingpakken liepen ik denk dat ik het juist leuk vind om er mooi

bij te lopen en die buik te ;laten zien tooch ? je hebt super leuke kleding tegenwoordig

Lily : Hoe is het met jou ? snap je gevoel hoor ! Dit heb je gewoon niet in de hand, en dat wachten lijkt allemaal

dubbel zo lang te duren. Maar het komt echt goed we moeten even geduld hebben. Maar je mag best sip zijn begrijp ik heel goed.

Sorry ik ben wat afwezig, heb dan ook niet veel te vertellen over mij cyclus haha.

Helaas heel slecht nieuws vanuit mij kant, vrijdagavond is de moeder van me vriendinnetje al overleden in een ziekte tijd van 2 weken is het absurd snel en gewoon niet te bevatten. Morgen afscheid nemen bij haar thuis en donderdag crematie dus even een heftige week....

Me medicijnen, ik zou toch willen hopen dat ze dit keer iig iets gaan doen. Ik heb enorm veel bijwerkingen heb al 4 dagen migraine ben de hele dag misselijk ben super moe ( uitgeklaagd ) Morgen de laatste 2 tabletjes. Sorry het is allemaal voor een goed doel , maar het is allemaal best zwaar. Van af spraak na afspraak.Maandag heb ik weer de eerse echo om te kijken of de folikels groeien... en maak me er dus nu al druk om. Maar we blijven positief.
@aap, wat heftig zeg, zo snel gegaan. Ik kan me goed voorstellen dat je even met hele andere dingen bezig bent. *knuffel*

Wat betreft de folikels, ik duim voor ze *duim*

Hier mooier nieuws: superecho gehad vandaag. Zitten precies op de juiste snelheid. Alles is goed gegroeid, hartje klopt nog steeds. Voor mijn gevoel mogen we nu echt gaan genieten
Bedankt voor t duimen draaien karin

Wat een mooi nieuws een mooie echo gefeliciteerd meid!
Dank je

zo bij de lunch mijn collega's op de hoogte brengen... spannend! Ik heb een rol beschuit en een pak muisjes gekocht om bij de lunch te trakteren... ik denk dat ze het snel snappen
@ Aap och, wat naar dat het zo snel is gegaan wat verdrietig! Bijwerkingen zijn positief zullen we maar denken! Hopen dat het deze keer goed werkt ik duim voor je!

@Karin Wat fijn een goede echo! Lekker van genieten! Wat leuk dat je het al gaat vertellen benieuwd naar de reacties!

@hier bijna vrijdag! Verder weinig om te vertellen eigenlijk.
Hoi meiden,

Ik was even afwezig, al een week ziek :( ik ben zooo misselijk. Ik slaap niet erdoor. We zijn nu op vakantie, maar ik kan nog niet veel :(. Hoop dat dit niet lang zo blijft!!

@Aap zwangerschapskleren zijn super leuk, vooral bij de H&M. Wil er ook in mijn zwangerschap graag goed bij lopen. En zeker niet in joggingpakken hahaha.

Hoe voel jeje nu?? Kei spannende tijd weer,ik duim voor je. En wat een erg nieuws, heel snel gegaan. Heel veel sterkte

@Karin wat een goed nieuws hoe reageerde je collegas??

@Lionlily hoe voel jij je?? Ik hoop dat je nog niet ongesteld bent geworden!!

@Derpina vrijdag?? Maandag is het toch pas de 9de?
De collega's zijn stuk voor stuk enthousiast :D
@Roos hoop dat je, je snel beter voelt :( denk goed aan jezelf! dan heb ik de datum fout gezegd heb namelijk vrijdag de echo.

@Karin wat fijn die positieve reacties!
@mamaroos > volgens mij stond jouw berichtje je er nog niet toen ik mijn laatste berichtje plaatste. Wat naar dat je zo misselijk bent. Hopelijk is het niet van al te lange duur....
He mamaroos, wat naar die misselijkheid!! Ik hoop dat het heel snel overgaat!

Aap: mijn condoleances, wat naar om te horen dat het al zo snel is gegaan. Veel sterkte!

Karin: Haha, leuk dat je collega's zo enthousiast waren, dat lijkt me echt fijn. Dan wordt het ook opeens allemaal heel echt, he?

Derpina: goed dat je meedoet met MvM. Wat heb je voor kadootje gekregen? Ben nieuwsgierig

Helaas gisterenavond laat ongesteld geworden. Vandaag aan de chocolade dus en proberen niet te erg te balen. Ik houd me vast aan dat we het pas 4 maanden serieus aan het proberen zijn en dat er daarvan ook 1 maand was waar mijn vriend in het buitenland zat tijdens mijn vruchtbare periode. Dus 3 maanden, en dan hoef ik op mijn leeftijd ook echt nog niet te verwachten dat ik meteen zwanger ben. Maar toch
Een wikkel doek echt heel zacht!

Ohw Lion je mag er best een beetje verdietig om zijn hoor dat snap ik. Maar houd moed! Het gemiddelde word zwanger na een half jaar. En dat klinkt lang en hier al een topic vol zwangeren lijkt me ook erg frustrerend voor je. En het is ook frustrerend want je wilt zo graag. Er valt helaas zo weinig aan te doen , waarschijnlijk raak je zwanger als je er niet bij na denkt
Ik ben er juist niet zoveel mee bezig, want ik weet dat het makkelijker gaat als je 'gewoon' doet

Maar toch, teleurstelling
Roos : hoop dat je misselijkheid snel over gaat ! Das echt niet fijn zeg. Zeker niet op vakantie, hopelijk kun je snel echt van je vakantie gaan genieten.

Lionlily : balen zeg ongesteld, het valt altijd even tegen, Snap heel die teleurstelling ook.
mama's!

Even ego-post (not my style, sorry!)..

Het is hier knettertjedruk en ik vind even niet de tijd om goed bij te lezen..! Zondag vd trap gevallen (auw! beebje is gelukkig in orde, stuitje niet), maandag sleutels van het nieuwe huis ontvangen dus het klussen gaat beginnen, vriendlief enorm druk op zijn werk (t hele weekend ook in Antwerpen gewerkt), dochterlief wil alleen maar lopen (Love her!) en ik stiekem moeier dan moe door alles..

En toch dankbaar; voor ons dochtertje en ons tweede kindje in de maak, voor het nieuwe huis en voor alle lieve mensen die ons komen helpen! Schouders dus er onder en gaan met die banaan! In oktober voetjes vast wel weer eens omhoog! haha!

Jullie allen een dikke knuffel, ik schrijf later fatsoenlijk bij!
@Lionlily > balen, maar geniet van de chocolade :D, 3 maanden is ook nog niet zo lang. Nog niet eens 1/3 van de stellen die graag willen lukt het binnen drie maanden!

@miesje > Auw! Wanneer wil je verhuizen?
Even een ego post meiden!

Een hartje dat klopt! En een prachtig babytje! De navelstreng was er. En het was zoveel meer als een boontje!

De baby bewoog zelfs met z'n handje!

Ik ben trouwens 1 week verder als gedacht!

9+1 al blijkbaar een kortere cyclus?

Over 3 weken al de termijn echo 26/9

En nieuwe uitrekendatum 10 april

En nu ga ik genieten haha!
Gefeliciteerd, Derpina, geweldig, zeg!!!

Mijn nieuwe MBD is 2 oktober, trouwens

Weer met goede moed ertegenaan!
Mies je : auuuw das niet zo best! ! Leuk hoor de sleutels van je nieuwe huis. Moeten jullie er veel aan doen of is het nieuwbouw. Ben ik even kwijt.

Derpina : ik ben harstikke blij voor je met dit mooie bericht. Idd je mag echt echt gaan genieten hoor meid! !!

@ hier... gisteren crematie gehad. Zware dag. Vin het nog steeds niet te bevatten dat iemand zo snel en ineens weg is. Maar zo is het leven zeggen ze...Morgen komt mn vriendinnetje langs. Ga dr super veel steunen Door deze moeilijke tijd.

Verder.. bang voor maandag.. heb steeds geen goed gevoel bij de clomid. Maar probeer positief te blijven... we moeten afwachten.

fijn weekend allemaal!
Hoi meiden,

Ik ben weer terug van vakantie! We hebben super genoten van elkaar en al t moois van het eiland!

Ben weer helemaal opgeladen..

@Derpina: meid wat heerlijk gefeliciteerd! Nu lekker gaan genieten en vertrouwen op je kleintje en jouw lichaam!

@lionlilly: zet m op! En geef de moed niet op! Zoals je zelf al zegt jullie zijn pas net bezig.. Jullie tijd komt, ik duim iig..

En voor iedereen op wie ik nog niet heb gereageerd.. Sorry

Ik lees later nog ff weer goed bij
Welkom terug, riverrrrdale! Wat klinkt dat goed, jullie vakantie. Fijn dat je er weer bent

Aap, het komt vast goed, ik brand een kaarsje voor je, voor maandag. Ik hoop dat de clomid is aangeslagen, ik duim! En nog sterkte na de crematie, dat zijn heftige gelegenheden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven