Zoete afscheiding
donderdag 5 september 2013 om 00:24
Beste allemaal,
Ik heb een vraag aan jullie waarover ik niet echt iets kan vinden op google..
Ik heb 5 maanden geleden abortus gedaan, dit was omdat ik er nog niet klaar voor was om een kindje te krijgen.
Nu is alleen mij vraag, is het dus normaal dat ik na 5 maanden nog steeds een zoete afscheiding heb?
De andere 'klachten' die ik ook had gekregen zijn wel weg. Maar door de afscheiding ben ik bang dat het dalijk niet goed is gegaan, maar de test bij de dokter was wel negatief.
Hoop dat jullie mij wat hierover kunnen vertellen,
Alvast bedankt!
Ik heb een vraag aan jullie waarover ik niet echt iets kan vinden op google..
Ik heb 5 maanden geleden abortus gedaan, dit was omdat ik er nog niet klaar voor was om een kindje te krijgen.
Nu is alleen mij vraag, is het dus normaal dat ik na 5 maanden nog steeds een zoete afscheiding heb?
De andere 'klachten' die ik ook had gekregen zijn wel weg. Maar door de afscheiding ben ik bang dat het dalijk niet goed is gegaan, maar de test bij de dokter was wel negatief.
Hoop dat jullie mij wat hierover kunnen vertellen,
Alvast bedankt!

donderdag 5 september 2013 om 09:36
donderdag 5 september 2013 om 10:06
Uhm, ik neem het even op voor TO, dat kun je ruiken. Jaja, ik weet dat het misschien wat onconventioneel is, maar middenin je gezicht zit een uitsteeksel waarmee je geuren op kunt vangen.
Ik herken het wel, want toen ik zwanger was rook ik daar ook heel zoet, en nee dat at ik niet op of mijn man. Ik rook het bijv. als ik had geplast.
Het zal wel iets hormonaals zijn, denk ik TO, als je 'ontzwangerd' bent dat het dan weer weg gaat.
Ik herken het wel, want toen ik zwanger was rook ik daar ook heel zoet, en nee dat at ik niet op of mijn man. Ik rook het bijv. als ik had geplast.
Het zal wel iets hormonaals zijn, denk ik TO, als je 'ontzwangerd' bent dat het dan weer weg gaat.
Stressed is just desserts spelled backwards