Geld & Recht alle pijlers

vraag marktplaats

05-09-2013 18:39 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraag:

Op vakantie heb ik namelijk een leuke portomonee & tasje gevonden op de markt en die gekocht. Het is een beetje zo'n nep LV/gucci/wat dan ook voor merk namaak printje. Je ziet duidelijk dat het geen echte is maar dat maakt mij dus ook niet uit. Ik vond het serieus gewoon een leuke tas en portomonee.

Nou eenmaal terug in Nederland merk ik dat ik er eigenlijk vrij weinig mee doe, dus ik dacht eens kijken of er vraag naar is op Marktplaatst.

Ik zag al veel namaak spullen die daar verkocht worden dus ik dacht wie gaat gooi ik het daar op....Maar, nu bedacht ik me, is dat eigenlijk wel 'legaal'?

Het is duidelijk geen echte, er staat ook nergens een merknaam, ja iets van gogo staat er oid maar het is dus geen 'echt namaak' als je begrijpt wat ik bedoel.

Als het allemaal legaal is zou ik best een gokje willen wagen op marktplaats maar zo niet, en dat weet ik dus niet dus misschien kan iemand mij dat vertellen, hou ik ze gewoon liever zelf zodat ik niks raars riskeer... ;)
Zolang je het er gewoon op zet onder leuke portemonnee/tasje iets in die trant en niet het als ''merk'' aanbiedt doe je zo ver ik weet niks illegaals
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
In principe (heb ik nml even opgezocht) staat het niet op de 'verboden artikelen lijst'

Best apart wat daar allemaal op staat:

Mensen, lichaamsdelen, explosieven, haha
quote:moonenz schreef op 05 september 2013 @ 18:42:

Zolang je het er gewoon op zet onder leuke portemonnee/tasje iets in die trant en niet het als ''merk'' aanbiedt doe je zo ver ik weet niks illegaalsJa precies, dat was mijn plan ook niet! Ik zet er denk ik gewoon op 'Neppe LV tasje' of gewoon Leuk tasje met printje van LV zo iets.
quote:buttttterfly schreef op 05 september 2013 @ 18:44:

Ik zet er denk ik gewoon op 'Neppe LV tasje' of gewoon Leuk tasje met printje van LV zo iets.

Beide teksten suggereren in mijn ogen dus juist wel een band met LV.

Als je nou zou schrijven printje a la LV, dan klinkt het alweer anders... Het beste laat je volgens mij de naam LV helemaal weg, maar ja, wordt hij dan gevonden op marktplaats?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven