Babies juni 2013

13-08-2013 19:23 939 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Dit is ons nieuwe topic, met een algemeen account zodat meerdere mensen het tabelletje kunnen aanpassen.

Ik heb een aantal gegevens kunnen 'achterhalen' uit het topic maar vul het gerust aan. In een PB-tje ontvangen jullie de inlog gegevens!

Hopelijk staan hier bijzonder snel allemaal poppetjes

NaamNODRondeBijzonderhedenHartje0414/029e ronde1 ste kindje

Zwangeren

NaamZwangerEchoUitgerekendBijzonderhedenMissjs 08-11-'1327-03-'141 ste kindjeFramboos 03-09-'1309-04-'141ste kindjeSam 02-10-'1325-04-'142de kindjePippeleurtje 29/1117-06-'141 ste kindjeBentbootje??1 ste kindjeBiessie4 dec23-07-'142e kindjeSkylar15-01-1404-09-142e kindjeTinus3 febr20-09-'144e kindjeElsy08-03-201412-10-20141ste kindjeCinnamon08-04-1418-11-141ste kindje
@ pippeleurtje fijn dat je de vruchtbare dagen zo goed hebt benut! Nu weer wachten, weekje...

@ dubbeltje. Je hebt niet t gevoel dat t raak zou kunnen zijn. Haha, je weet maar nooit. Duurt bij jou ook nog paar daagjes, dat wachtbankje duurt lang hè?

@ skylar wat goed van je sollicitatie! Je moet wat toch?

@ Tinus, ik reken ook steeds uit wanneer ik dan uitgerekend zou zijn. Herkenbaar! Benut je dagen goed meid.

@ hier, man zei net dat hij er deze maand niet echt mee bezig is geweest. Ik wel natuurlijk....

Vandaag voor eerst gekookt in nieuwe keuken. Man lief is nog aan t sausen. Beter!
Waaaaaaaa vanmorgen knalpositive test.

Het streepje was na 10 seconden al te zien.

Ff bijkomen hier. Later!
Waah van harte gefeliciteerd Enya! even er niet o mee bezig zijn en gelijk boem knal positief!! Gefeliciteerd!
@ Elsy, Jaaaa vet leuk! Supeerrrr! Gefeliciteerd!!! Yes yes!

@ Framboos, hoe was de echo bij jullie! Ik ben nieuwsgierig!

Ik had gister geprobeerd de tabel bij te werken.. maar ik krijg het in HTML te zien.. en daar snap ik dus niets van .. :S

Kan iemand mijn tabel aanpassen:

Echo: 6 september (2e x)

Uitgerekend: 28 maart 2014
Whaaaaa Enya!!! Heeeeeel gaaf!! GEFELICITEERD

Enya GEfeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd! WHAHAHA

Geweldig! Wat goed zeg!

Geniet er van vandaag! hihi

Lekker hoor zo'n onwerkelijke roze wolk!

Gefeliciteerd Enya, wat goed!!!!!
Wil t gelijk van de daken schreeuwen. Mijn moeder is morgen jarig en ik over 2 weken. Oef. Nu ff thuis met de man lunchen, en lekker over praten.

We vinden t allebei nog erg onwerkelijk! Nu komen we nooit meer van elkaar af, haha.

Ik zie nog meer NODs dichterbij komen
GEFELICITEERD ENYA!!!!!!
Hier zondag mijn NOD.

Ik heb wel wat menstruatie verschijnselen en ik denk een dezer dagen wel ongesteld te worden.

Vorige maand was ik ineens op dag 24 al ongesteld geworden en ik denk dat het deze maand ook misschien wel eerder kan komen.

Nou ja, we wachten gewoon nog een paar daagjes af.

Vannacht gewoon gedroomd dat ik een positieve test in handen had en toen ik vanmorgen wakker werd bleek dan man ook het zelfde had gedroomd.. Hoe bizar?! Komende maand er toch maar minder proberen mee bezig zijn.
Ik dacht even vlug kijken en dan zie ik ineens 4 staan in de tabel. Hoe cool is dat!!

Enya super gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Wel overduidelijk dus die test. Misschien zijn het er wel 2 hahaha.

Hopelijk krijg je niet te veel last van alle kwaaltjes.

Maar voor nu eerst even lekker genieten!
Enya, jaaaa!!! Gefeliciteerd! Zag ons topic ineens weer in de top-10 dus dacht: ff spieken. En jawel hoor!!!! Super voor je!!! Hoe voel je je??

#hier: gisteravond de echo gehad, met kloppend hartje Heel bijzonder, kind lag erbij als een fotomodel volgens de vk.. Nu al net z'n moeder Bleek nog wel iets aan de vroege kant, ipv 9wkn zwanger zat ik op 8wkn, 4dgn. Betekent dat ik over 3wkn nog een keer terug mag voor de echte termijnecho, vind ik helemaal niet erg natuurlijk!

@rest: hoe is het met iedereen? Naderende NOD's?
Framboos wat super fijn zeg dat de echo goed was! En idd helemaaaaaal niet erg dat je over 3 weken weer een echo hebt.

Geniet ervan!
Haha, ik ben zelf ook een tweeling, dus dat schoot ook door mijn hoofd. Je schijnt dan meer hcg te hebben. Die streep was er echt heel snel!

Ik voel nog niets bijzonders hoor.

@ framboos fijn dat je echo goed was en idd niet erg dat t over 3 wk nog een keer moet. Wanneer zou ik de vk moeten bellen of zou ik eerst even afspraak huisarts maken en vragen naar welke ik t beste kan gaan.

Hoop dat er nog meer poppetjes bijkomen. Fijn dat iemand voor mij neergezet heeft. Ik moest lachen toen ik hem zag staan dansen
Joehoeeeeeee Enya!!! Supergaaf, gefeliciteerd, en dat terwijl je dacht dat je ongesteld ging worden!!!

Framboos, super zo'n goede echo! En hartstikke leuk dat je over een paar weken alweer terug mag natuurlijk

Hier nog geen naderende NOD, nog een dag of 8-10 te gaan denk ik! Verder geen nieuws dus ook...

Hoe gaat het met alle verbouwingen?
Kan t nog steeds niet geloven. Ik dacht echt dat ik ongesteld zou worden. Stom hè, ik elke keer tampon verwisselen.

We zijn ook benieuwd hoe iedereen zal reageren, maar we vinden t ook fijn om samen een klein geheimpje te hebben. De schat zegt vanmorgen, doeg schatjes wanneer hij naar t werk gaat.

Over 1 wk is de verbouwing denk ik helemaal klaar. Plafond moet nog 1x gesaust, daarna behangen en heel veel opruimen en schoonmaken. Mijn zus komt me zaterdag helpen.
Haai ladies

Pff even zeuren hoor ;) Maar ik heb echt zoooo'n mega dikke buik :S ik voel me net een olifant... Mijn darmen zijn zo opgezet.. Nu had ik al snel een opgezette buik.. maar dit? Dit is alsof ik al 6 maanden zwanger ben.. Eigenlijk baal ik daar wel een beetje van...Kan het al niet eens meer echt verbergen voor mijn gevoel. Voel me echt zo blubberig.. fatsig.. echt erg.. Loop de hele dagen in een legging omdat mij niets meer lekker zit.

Hopelijk gaat die buik straks nog ergens op lijken.. dan ben ik het gevoel tenminste kwijt dat iedereen denk dat ik afgelopen vakantie wel heel te keer ben gegaan met het eten :p

Sorry voor mijn beklag Eigenlijk mag ik ook niet zeuren..

Morgen hebben wij onze 2e echo! Wel spannend hoor!

Als dat ook weer goed is dan kunnen we het ook onze vrienden etc. vertellen! Daar heb ik wel zin in!

Oehh ik heb net heerlijk een schaal vol frambozen uit de tuin geplukt.. Die zal ik nu eens even lekker opeten met yoghurt en muesli

@ Framboos, leuk om te lezen hoe jullie echo was! Fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gezien! Ben jij dan toevallig ook model (geweest)?

@ Enya, en al last van beginnende kwaaltjes?
Hi meiden, goedenavond....

Zo missjs, hij gaat lekker begrijp ik?

Tja de een past na 7 weken niet meer in dr eigen broek en de ander loopt 20 weken rond in eigen kleding.

Komt goed, je organen zijn even op zoek naar een nieuw plekje. Je darmen zijn opgezwollen omdat je hormonen ze een paar tandjes rustiger aan laten doen. Tja... shit happens (sry vind hem zelf erg grappig.... )

Enya, zo herkenbaar met die tampons

deed ik ook....

ik kreeg zelfs bloedingen! Ja heel bizar.... niet van de tampons, maar omdat ik dus nogal gevoelig was voor drukte.

@framboos, jeetje 9/8.4 weken a weer wat gaat dat snel zeg

ik heb ook nieuws

bij de gyn geweest.

ik krijg voor 3 mnd clomid.

zucht ja. ook ik word zo hormonaal als de pest

en wederom gesprek gehd met werkgevers. En nu mag ik wel 3 dagen werken.............

uiteraard wel even gezegd dat er vorige week opmrkingen zijn gemaakt die ik als zeer kwetsend heb ervaren....

werkgevers wisten zich geen houding.

maar puntje bij paaltje.... ze willen me niet kwijt......

nou, toch fijn om dat te horen na 9 jaar.

bizar trouwens di clomid

pffffffffff,

helaas gaat het dus niet altijd van zelf

(met nr 1 was t in 2x schieten, zegt ook niet alles)

trusten meiden
vanochtend ben ik helaas ongesteld geworden, dus ik ga weer door naar ronde nummer 4. Nieuwe NOD 4 oktober.

Ik heb nu best wel een baaldag. Ik had zo gehoopt dat het deze maand raak zou zijn..
@pier

Balen meis.

fijne manier om het weekend in te gaan NOT!

Volgende keer is het gewoon raak!

En een flinke baaldag is vanzelfsprekend!
Haai hai,

Ik ben erg blij Vandaag een echo gehad en het zag er super uit! De baby is nu 11 weken + 1 dag. We hebben ook het hartje gehoord! Zo fantastisch leuk! Ik ga het vanavond al aan 2 goede vriendinnen vertellen Ben benieuwd hoe ze reageren

De baby lag mooi, af en toe spartelde het even. De baby had een armpje/handje op het hoofdje en de voetjes over elkaar. Ik was nog een dagje langer zwanger.. Dus ben nu 27 maart uitgerekend.

De volgende echo staat gepland op 8 november, dan ben ik alweer 20 weken! Nog eventjes en dan gaan we kijken voor de babykamer enz. Heb er allemaal veel zin in!

@ Pier, wat jammer! :( Snap dat je baalt meid!
@pier, knuffel voor jou. Wat balen zeg!

@missjs wat gaat die tijd snel!

Hoe voel je je?

@skylar, heftig zeg die clomid. Wanneer begin je daar mee?
@Enya, wat superrrrrrr!!! Van harte gefeliciteerd! Hoe voel je je?

@Pier, wat klote voor je, knuffel..

@Missj, wat een super fijn berichtje, alles gelukkig goed..

Nou gisteren een echo gehad en een prachtig kloppend hartje, jippie!!!!! Ben ongeveer 7 weken, krijg over 4 weken een termijnecho, omdat de verloskundige het niet zeker weet.. Voor nu 25 april uitgerekend.. Is er iemand die dat voor me neer kan zetten in de tabel? Ik kan dat niet veranderen.. Volgende echo is woe 2 okt.. Voel me best oke, ben erg moe en slap en vaak wat duizelig, maar mn bloeddruk was ook 140/65.. de onderdruk is voor mij erg laag.. Maar goed veel tijd om aan mn klachten te denken heb ik niet aangezien er hier nog een peuter van 2 1/2 loopt, gelukkig, haha.. Meiden een erg fijn weekend allemaal..

Liefs
Leuk Mas en Missjs die goede echo's! En supertof om het aan je vriendinnen te kunnen gaan vertellen missjs.

Pier, gatsie, balen!!! Effe brullen en hopelijk dan toch nog even genieten van je weekend!

Skylar, klinkt inderdaad heftig die clomid, wat houdt het precies in? Heeft het iets met het schildklierverhaal te maken of staat het er volledig los van?

Hier nadert ook MBD en heb 0,0 verschijnselen van wat dan ook. Ben nu heel ontspannen de zaterdag aan het vieren dus dat is in elk geval fijn

Jullie ook allemaal een leuk weekend!
Hallo dames!

Ik lees nu een tijdje met jullie mee, nu ook de stap gezet om ook graag mee te schrijven als dat nog zou kunnen?

Vriendlief en ik zijn sinds eind juni aan het 'proberen' .

Ben eind mei gestopt met de pil en gelijk een regelmatige cyclus.

Vorige week zondag mijn laatste menstruatie dag gehad.

Hopelijk kan ik nog meeschrijven!

Ik heb het nog niemand in mijn directe omgeving laten weten en zou het erg leuk vinden om het toch met deze dames te kunnen delen en meeschrijven!

Liefs, bootje.
Love is Enough. <3

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven