Dromenboek voor de koning

06-09-2013 17:50 55 berichten
Bij mijn boekhandel, en bij de Bruna, waren alle boeken met dromen voor de Koning al uitgedeeld. Lekker dan In eerste instantie had ik het kaartje gemist omdat het in een enveloppe zat die leek op spam van de postcodeloterij, maar verder maakt waarschijnlijk iedereen zijn reclamezooi gelijk open ofzo.

Hebben jullie het boek wel?
Alle reacties Link kopieren
O spuit elf hier, ik heb weer geen idee waar het over gaat, dus die bon zal ik wel weggegooid hebben
Stressed is just desserts spelled backwards
Maar is het leuk om te lezen dan, of is het een beetje de uitgebreide versie van dat lelijke Kroningslied? Want als dat zo is, mis ik er niet veel aan denk ik.
Stressed is just desserts spelled backwards
Zat het in een goudkleurige envelop? Dan ligt het in de 'reclame, kan weg'bak. Zal nog eens kijken!
Ik heb het boek(je). Bij 1 boekhandel in de stad op. Bij een andere plaatselijke boekhandel nog stapels. En zoals het de postcode loterij betaamt, kon ik nog een reis naar curacao winnen ook. Moest ik wel even de actiecode en al mijn gegevens invullen. Eerst even de actievoorwaarden geraadpleegd, maar ze zeggen mijn gegevens niet te gebruiken voor commerciële doeleinden.

Ik had liever een blik met koekjes ofzo gehad. Maar goed, een gegeven paard mag je niet in de bek kijken.
Misschien zijn er velen dit zo'n boek graag willen hebben maar van mij hoeft het niet. Wat moet je er mee? Ik haal hem ook niet op. inderdaad best jammer van het vele geld dat het heeft gekost, hadden ze van mij ook aan een aantal goede doelen mogen geven.
Het is best een leuk boek om te downloaden en op de iPad door te bladeren.

In de papieren versie hoef ik hem ook niet te hebben.
Per ongeluk ook weggegooid.

Jammer, maar helaas.
Wij kregen de bon vandaag pas. Heb me er van de week rot naar gezocht (juist de afgelopen weken verzamelde de papierrotzooi zich nogal) Alles opgeruimd, kwam het vandaag. Pff..
Later is nu
quote:aventura_ schreef op 06 september 2013 @ 19:08:

Geen bon gezien, ben wel lid.Je hoeft geen lid te zijn.....
Gister hadden ze het in Pauw & Witteman over dat boek.. wat moet je er mee?
De bon zit nog in mijn tas. Twee weken geleden ofzo had ik die al.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:aventura_ schreef op 06 september 2013 @ 19:08:

Geen bon gezien, ben wel lid.Lid waarvan? Het koningshuis?
quote:NymphadoraTonks schreef op 06 september 2013 @ 18:43:

Ik heb geen bon gezienWil je de mijne?
De android-app is niet compatible met mijn tablet (Asus Google Nexus 7).

Stom, zeg.
Nah.... Hier geen bon hoor!

Ik gok trouwens dat over een jaar of drie die boeken massaal op de rommelmarkt op koninginne....uh...koningsdag te koop worden aangeboden.
Ik ga hem wel halen morgen. Hou wel van dit soort dingen
Je kunt de bon ook gewoon downloaden. Weet niet precies waar, maar google wel denk ik
Dat is lief Splinter. Ik geloof dat ik ook geen behoefte heb aan het boek. Ik kwam er echt door dit topic achter dat er zo'n bon had moeten komen. Ik maakte op dat het in een envelop met het logo van de postcodeloterij verstuurd is uit dit topic en die reclamezooi gooi ik altijd direct weg.
Het Viva forum is papaja.
Helaas heeft manlief het hier ook weggegooid onder het mom: dat was toch postcodeloterijspam?! :( ik regel wel ergens anders zo'n bon. Niet iedereen in mijn omgeving is zo koningsgezind als ik
Op de website mijndroomvooronsland.nl kan de afhaalbon aangevraagd worden.
Het Viva forum is papaja.
Ik hoef zo´n boek niet, postcodetroep gaat hier ook meteen in de afvalbak!

Mijn droom is een republiek!
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Blijkbaar zijn er zat mensen die het wel willen want ze zijn overal op!
Serieus ?

Ik wilde morgen even in Groningen langs de Letterbak of Scholtens Wristers lopen. Hier in Kuttekrabbeveen hoef ik het vast niet te proberen, er wordt zelfs gevlagd op alle prinsessenverjaardagen.

Er staat er maar één op marktplaats, voor het lieve bedrag van EUR 250,- waarop inmiddels EUR 350,- zou zijn geboden.

Mét handtekening van W.A., wordt beweerd. Helaas geen foto's als bewijs ?

Marktplaats
Dit staat er bij die advertentie

"Uniek exemplaar voor verzamelaars en liefhebbers van het Oranjehuis! Het Droomboek is in perfecte staat en vanwege de uniciteit inmiddels geseald. Dit exemplaar werd met een smiley en naam gesigneerd door Alex. Bieden maar!"

vraag is natuurlijk welke Alex heeft gesigneerd (met een smiley) en dat kun je nu niet meer zien want het boek is geseald. Ook even kijken naar de namen van de bieders

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven