Dromenboek voor de koning
vrijdag 6 september 2013 om 17:50
Bij mijn boekhandel, en bij de Bruna, waren alle boeken met dromen voor de Koning al uitgedeeld. Lekker dan In eerste instantie had ik het kaartje gemist omdat het in een enveloppe zat die leek op spam van de postcodeloterij, maar verder maakt waarschijnlijk iedereen zijn reclamezooi gelijk open ofzo.
Hebben jullie het boek wel?
Hebben jullie het boek wel?
zaterdag 7 september 2013 om 11:49
Ik heb het boek(je). Bij 1 boekhandel in de stad op. Bij een andere plaatselijke boekhandel nog stapels. En zoals het de postcode loterij betaamt, kon ik nog een reis naar curacao winnen ook. Moest ik wel even de actiecode en al mijn gegevens invullen. Eerst even de actievoorwaarden geraadpleegd, maar ze zeggen mijn gegevens niet te gebruiken voor commerciële doeleinden.
Ik had liever een blik met koekjes ofzo gehad. Maar goed, een gegeven paard mag je niet in de bek kijken.
Ik had liever een blik met koekjes ofzo gehad. Maar goed, een gegeven paard mag je niet in de bek kijken.
zaterdag 7 september 2013 om 11:57
zondag 8 september 2013 om 08:26
Dat is lief Splinter. Ik geloof dat ik ook geen behoefte heb aan het boek. Ik kwam er echt door dit topic achter dat er zo'n bon had moeten komen. Ik maakte op dat het in een envelop met het logo van de postcodeloterij verstuurd is uit dit topic en die reclamezooi gooi ik altijd direct weg.
Het Viva forum is papaja.
zondag 8 september 2013 om 22:19
zondag 8 september 2013 om 22:22
maandag 9 september 2013 om 10:46
Dit staat er bij die advertentie
"Uniek exemplaar voor verzamelaars en liefhebbers van het Oranjehuis! Het Droomboek is in perfecte staat en vanwege de uniciteit inmiddels geseald. Dit exemplaar werd met een smiley en naam gesigneerd door Alex. Bieden maar!"
vraag is natuurlijk welke Alex heeft gesigneerd (met een smiley) en dat kun je nu niet meer zien want het boek is geseald. Ook even kijken naar de namen van de bieders
"Uniek exemplaar voor verzamelaars en liefhebbers van het Oranjehuis! Het Droomboek is in perfecte staat en vanwege de uniciteit inmiddels geseald. Dit exemplaar werd met een smiley en naam gesigneerd door Alex. Bieden maar!"
vraag is natuurlijk welke Alex heeft gesigneerd (met een smiley) en dat kun je nu niet meer zien want het boek is geseald. Ook even kijken naar de namen van de bieders