Gezondheid alle pijlers

Vakantiepil

09-09-2013 13:21 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Half augustus heb ik een paar dagen de vakantiepil geslikt en ik vroeg me af hoe lang de bijwerkingen er normaalgesproken zijn. Ik pieker me bijvoorbeeld gek. Na het stoppen ben ik wel al een keer ongesteld geweest en ik neem aan dat ik dat binnenkort weer word. Maar kan ik zo lang last hebben van een verandering in de hormoonhuishouding?
Waarom wijt je piekeren aan een pilletje wat je een paar dagen hebt geslikt? Wat is je pieker-onderwerp?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wat fame zegt. Ik vind het ver gezocht.
Ik heb even gekeken naar je eerdere topics, en voordat je op vakantie ging zat je ook al niet lekker in je vel volgens mij. Misschien eens voorleggen aan je huisarts?
Vanalles! Vinden mijn vrienden mij nog wel leuk?

Heb ik dit goed aangepakt?

Ik vraag me af wat het anders kan zijn. Afgelopen tijd is een vriendin van me erg depressief geweest, misschien sleurt zij mij mee? (al gaat het inmiddels beter)

Vorig jaar nogal veel en hard gewerkt en dat had zijn weerslag op mijn gemoed. Misschien heeft dat er iets mee te maken, ondanks dat ik een paar weken vakantie heb gehad?

Ik heb geen ideeee. Maar het is erg vervelend.
Euh blijkbaar woon ik onder een steen, maar wat de neuk is een vakantie pilletje?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik neem aan dat het is om je menstruatie uit te stellen. Niet die trilogie die je al maanden wilde lezen.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
quote:Summerdance schreef op 09 september 2013 @ 14:58:

Euh blijkbaar woon ik onder een steen, maar wat de neuk is een vakantie pilletje?Geen idee maar als ik de OP leest gok ik een kruising tussen xtc en anticonceptie ofzo
Hebben we ook al een vakantiepil? Hoe werkt die dan?

Euh blijkbaar woon ik onder een steen, maar wat de neuk is een vakantie pilletje?Die werkt alleen in juni, juli en augustus op maandag, woensdag en vrijdag.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Doreia schreef op 09 september 2013 @ 15:07:

Hebben we ook al een vakantiepil? Hoe werkt die dan?Die stelt de menstruatie uit maar is geen anticonceptie, Primolut heet het.

Euh blijkbaar woon ik onder een steen, maar wat de neuk is een vakantie pilletje?Primolut. Niet onbelanbgrijk om te weten dat dit GEEN anticonceptie is.
Primolut kan inderdaad je cyclus op hol laten slaan, gewoon afwachten dus.
quote:Fame schreef op 09 september 2013 @ 20:48:

[...]

Die stelt de menstruatie uit maar is geen anticonceptie, Primolut heet het.Wauw, werkelijk nog nooit van gehoord. Weer wat geleerd! Thanx.
quote:Fame schreef op 09 september 2013 @ 13:26:

Ik heb even gekeken naar je eerdere topics, en voordat je op vakantie ging zat je ook al niet lekker in je vel volgens mij. Misschien eens voorleggen aan je huisarts?Ik heb eens naar symptomen van depressie gekeken nav deze reactie. Ik word er naar van... Ik ben niet zwaarmoedig, maar wel buitensporige (onterechte) schuldgevoelens, vermindering van eigenwaarde, hoofdpijn... ik slaap al jaren slecht, dat wel. Godzijdank geen zelfmoordneigingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven