Vakantiepil
maandag 9 september 2013 om 13:21
Half augustus heb ik een paar dagen de vakantiepil geslikt en ik vroeg me af hoe lang de bijwerkingen er normaalgesproken zijn. Ik pieker me bijvoorbeeld gek. Na het stoppen ben ik wel al een keer ongesteld geweest en ik neem aan dat ik dat binnenkort weer word. Maar kan ik zo lang last hebben van een verandering in de hormoonhuishouding?
maandag 9 september 2013 om 13:28
Vanalles! Vinden mijn vrienden mij nog wel leuk?
Heb ik dit goed aangepakt?
Ik vraag me af wat het anders kan zijn. Afgelopen tijd is een vriendin van me erg depressief geweest, misschien sleurt zij mij mee? (al gaat het inmiddels beter)
Vorig jaar nogal veel en hard gewerkt en dat had zijn weerslag op mijn gemoed. Misschien heeft dat er iets mee te maken, ondanks dat ik een paar weken vakantie heb gehad?
Ik heb geen ideeee. Maar het is erg vervelend.
Heb ik dit goed aangepakt?
Ik vraag me af wat het anders kan zijn. Afgelopen tijd is een vriendin van me erg depressief geweest, misschien sleurt zij mij mee? (al gaat het inmiddels beter)
Vorig jaar nogal veel en hard gewerkt en dat had zijn weerslag op mijn gemoed. Misschien heeft dat er iets mee te maken, ondanks dat ik een paar weken vakantie heb gehad?
Ik heb geen ideeee. Maar het is erg vervelend.

maandag 9 september 2013 om 20:45
maandag 9 september 2013 om 20:48
maandag 9 september 2013 om 20:49

dinsdag 10 september 2013 om 19:07
quote:Fame schreef op 09 september 2013 @ 13:26:
Ik heb even gekeken naar je eerdere topics, en voordat je op vakantie ging zat je ook al niet lekker in je vel volgens mij. Misschien eens voorleggen aan je huisarts?Ik heb eens naar symptomen van depressie gekeken nav deze reactie. Ik word er naar van... Ik ben niet zwaarmoedig, maar wel buitensporige (onterechte) schuldgevoelens, vermindering van eigenwaarde, hoofdpijn... ik slaap al jaren slecht, dat wel. Godzijdank geen zelfmoordneigingen.
Ik heb even gekeken naar je eerdere topics, en voordat je op vakantie ging zat je ook al niet lekker in je vel volgens mij. Misschien eens voorleggen aan je huisarts?Ik heb eens naar symptomen van depressie gekeken nav deze reactie. Ik word er naar van... Ik ben niet zwaarmoedig, maar wel buitensporige (onterechte) schuldgevoelens, vermindering van eigenwaarde, hoofdpijn... ik slaap al jaren slecht, dat wel. Godzijdank geen zelfmoordneigingen.