Mode & Beauty alle pijlers

rokje combineren

09-09-2013 22:26 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meestal kan ik wel aardig combineren, maar op de een of andere manier heb ik bij dit rokje geen inspiratie.

Ik heb vorig jaar in de uitverkoop een donkerblauw kanten rokje gekocht, vind 'm echt prachtig.

Probleem, ik ben lang en recht, wel brede schouders en gespierde billen maar geen duidelijke taille en ook een erg hoge taille. Rokjes neem ik meestal een maat groter en draag ik dan lager op de heupen (ook ivm de lengte) maar dat kan bij dit model niet. Iets erover heen staat ook niet. Hoe combineer ik dit een beetje casual.

Leuke kekke schoentjes in aparte kleuren zit er met mijn maat 43 niet in, er zijn wel leuke modellen in grote maten maar niet extra smal. Ik heb vrij degelijk donkerblauwe pumps en evt. roze ballerina's en mooie cognac laarzen.

Wie heeft ideeën, ik vind 'm te leuk om in de kast te laten hangen.
Misschien kun je eens al je schoenen tevoorschijn halen en wat topjes enzo en voor de spiegel allerlei verschillende mixen aantrekken?

Of wil je er liever iets nieuws bij kopen?
Ik zou het heel kalm houden. Zoals dit: http://3.bp.blogspot.com/ ... s1600/red_lace_skirt3.jpg

Cognackleurige laarzen/laarsjes en een wit overhemd erboven lijkt me ook mooi.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://fashionableoverfif ... -rok-met-laarzen-en-trui/
Hm. Ik probeer me dit rokje voor te stellen bij mijn dochter, die is ook lang en smal. Zij heeft ook zo´n soort rokje, maar de enige manier waarop dat leuk staat is met een strak shirt/body zonder poespas erin en ballerina´s.
Ja heel simpel shirtje erop en dan of bijzondere hoge hakken, of een wat sexier shirtje met stoere laarzen er onder. Dat is althans hoe ik het doe zodat het niet "teveel" wordt.

Leuk rokje!
Leuk die plaatjes BGB.

Ik dacht inderdaad ook een strak basic shirtje, geprobeerd met een donkerblauwe tanktop en een kort bleek spijkerjasje en een smal cognac riempje, maar dat wordt te blauw. Maar een wit basic shirt vind ik ook niet super. Aan een blouse had ik in eerste instantie niet gedacht omdat het rokje vrij bol is, maar een soepele witte blouse is wel leuk denk ik. Zou het liefst een beetje retro combi maken met cognac loafer pumps of mary-janes, maar zoals ik al aangaf is er zoiets niet in mijn maat. Heel hoge hakken wil ik ook niet, kan er niet op lopen en wil ook niet boven de 1.90 komen.

Ga in ieder geval op zoek naar een witte blouse.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven