Welke BB Cream?
dinsdag 10 september 2013 om 19:36
Ik heb een lichte huid, vrij egaal met hier en daar een vlekje. Ik gebruik nooit foundation maar alleen wat oogpotlood en mascara. Om mijn huid nog wat egaler te krijgen wil ik bb Cream voor mijn gezicht gaan gebruiken. Dat ziet er neutraal uit maar is toch verzorgend en een beetje camouflerend. Maar welke moet ik kopen? Er zijn zoveel soorten. Ik weet dat ik zelf moet proberen welke ik fijn vind, maar misschien hebben jullie aanraders/suggesties? Ik heb bijv goede verhalen gelezen over die van collistar? Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
dinsdag 10 september 2013 om 20:07
Mac BB cream
deze:
http://www.misslipgloss.n ... beauty-balm-mac-bb-cream/
Lijkt niet droog, vind het mooi dat het IETS wat glimt, anders heb je zo'n "dof" gezicht. Heb er een speciale kwast bij(rond), wat super fijn uitsmeert! Het is niet heel goedkoop, maar deze bevalt mij het best tot nu toe omdat deze het effect van foundation heeft en eruit ziet als een BB cream. sommige BB creams maken geen verschil, die van Mac dekt goed.
Ik ben trouwens altijd foundation gewend, heb Foundation van Dior of Lancome, maar nu ik deze BB cream heb gebruik ik die vaker
Hij is alleen in lichte kleuren te verkrijgen (ideaal voor jou dus) dus ik zou zeggen.. ga naar de Douglas (alleen daar hebben ze het geloof ik) en laat het op je huid testen, bij zo'n winkel kun je allerlei dingen testen, kijken wat bevalt! vind ik erg fijn!
Succes
deze:
http://www.misslipgloss.n ... beauty-balm-mac-bb-cream/
Lijkt niet droog, vind het mooi dat het IETS wat glimt, anders heb je zo'n "dof" gezicht. Heb er een speciale kwast bij(rond), wat super fijn uitsmeert! Het is niet heel goedkoop, maar deze bevalt mij het best tot nu toe omdat deze het effect van foundation heeft en eruit ziet als een BB cream. sommige BB creams maken geen verschil, die van Mac dekt goed.
Ik ben trouwens altijd foundation gewend, heb Foundation van Dior of Lancome, maar nu ik deze BB cream heb gebruik ik die vaker
Hij is alleen in lichte kleuren te verkrijgen (ideaal voor jou dus) dus ik zou zeggen.. ga naar de Douglas (alleen daar hebben ze het geloof ik) en laat het op je huid testen, bij zo'n winkel kun je allerlei dingen testen, kijken wat bevalt! vind ik erg fijn!
Succes
dinsdag 10 september 2013 om 20:27
http://www.nu.nl/lifestyl ... aak-uitslag-bb-cream.html
Controleer het goed, voor je ook met uitslag rondloopt! Een beetje uurder maakt dan niet uit, als het een goede creme is.
Controleer het goed, voor je ook met uitslag rondloopt! Een beetje uurder maakt dan niet uit, als het een goede creme is.
dinsdag 10 september 2013 om 21:06
Heb ook garnier. Eerder de dikkere tube. Nu de smalle lange tube. Moet zeggen vind de dikkere tube van garnier fijner uitsmeren. Zit ook een betere sluiting op. Die lange tube heeft een draaidop. Valt me ook op dat de emulsie heel erg vloeibaar is. Als ik de dop er af draai loopt er al wat uit. Erg irritant. Anderen daar ook last van?
donderdag 12 september 2013 om 19:19
Net als bij foundation wil ik mijn BB cream echt niet met een kwastje aanbrengen. Alles blijft in de kwast hangen en je tube is zo leeg.
Ik heb nu BB creme van de Hema, maar die heb ik als budgetoplossing gekocht omdat ik moest bezuinigen op mijn foundation van Chanel. De Chanel foundation gebruik ik alleen nog als ik er helemaal op mijn best uit wil zien, de BB van de Hema is een goede oplossing voor de normale dagen en lekker goedkoop. Ik vind hem prima.
Ik heb nu BB creme van de Hema, maar die heb ik als budgetoplossing gekocht omdat ik moest bezuinigen op mijn foundation van Chanel. De Chanel foundation gebruik ik alleen nog als ik er helemaal op mijn best uit wil zien, de BB van de Hema is een goede oplossing voor de normale dagen en lekker goedkoop. Ik vind hem prima.