Zwanger met condoom?

10-09-2013 21:28 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee people!

ik ben bijna 2 weken geleden voor het laatst seks gehad terwijl ik ongesteld was toen (ben niet aan de pil). ik heb toen gewoon een tampon ingehouden tijdens het vrijen.

Op een gegeven moment voelde het of de condoom een beetje afgleed en trok mijn vriend hem weer een beetje omhoog.

Nu is mijn angst dat ik zwanger ben, ik zou eigenlijk al maandag ongesteld moeten worden terwijl het nu al dinsdag avond is en ik het nog niet ben geworden.

Ik heb wel steeds buikpijn die voelt als 'ongesteldheidsbuikpijn'

Misschien reageer ik wat te overdreven maar ik heb op internet gekeken en ik word gek als ik kijk naar de symptomen want een aantal komen goed overeen met hoe ik me voel..

Don't know what to do
Mijn vriend?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dit is nieuw.... :O
Je had een gewoon maandverbandje moeten gebruiken i.p.v. een tampon. Knappe jongen die hem dan nog omhoog krijgt, laat staan erin.
verba volant, scripta manent.
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 september 2013 @ 22:10:

Gefeliciteerd. Je hebt het voor elkaar gekregen dat zelfs Dreamer je in alle openheid niet gelooft. En dat wil wat zeggen, want als er iemand is die geduld heeft met trollen is zij het wel, de schat.

En ik huil voor de biologielessen van tegenwoordig.

En wat is er mis met het bijhouden van het rothumeur van je moeder?
Later is nu
quote:Nouschi schreef op 10 september 2013 @ 22:11:

Mijn vriend? Ja, dat was wel een instinker.
Later is nu
Zo, nou.. Hoeveel gemiste zwangerschappen geb ik dan niet gehad, met zo'n korte cyclus?

Pff meisje meisje meisje toch
quote:MarianneDavids schreef op 10 september 2013 @ 22:20:

Je had een gewoon maandverbandje moeten gebruiken i.p.v. een tampon. Knappe jongen die hem dan nog omhoog krijgt, laat staan erin.
Ben je een man uit Noorwegen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
En zelfs als het je lukt om met een tampon in en een condoom om seks te hebben, dan kan je toch niet zwanger worden als je geen eisprong hebt op dat moment? Google ajb even op het verhaal van de bloemetjes en de bijtjes en zo....
En... waar zou TO zijn? Met de neus in de boeken gedoken, omdat bleek dat het proefwerk biologie nog niet helemaal in het systeem zat?

Op zijn/haar duim aan 't zuigen voor een nieuw verhaal?

of opgelucht aan 't neuken zonder condoom, want als je tijdens je menstruatie met condoom en tampon niet zwanger kunt worden, dan is het vast 2 weken na de menstruatie ook wel veilig.. zéker als nog niet weer ongesteld bent geworden.
Later is nu
Nou Mar.. als je een cyclus van 2 weken hebt, heb je zéker wel een eisprong tijdens je menstruatie. Dus dat condoom was best wel slim.
Later is nu

Haha dreamer! Dat is een goede!
Heb je die tampon er uiteindelijk nog uit gekregen en zo ja via welke weg?

Wil ik dit eigenlijk wel weten...laat maar beantwoord de vraag maar niet.

Sterkte TO...misschien kun je beter een cursus volgen voor je weer seks hebt,
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Mijn god, ik dacht dat de vakantie was afgelopen! Wát een OP!

En ja, je kunt echt zwanger worden met een condoom. Als je dat ding ook in het pakje laat...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:wendy7474 schreef op 10 september 2013 @ 22:11:

Hoe klein is zijn piemel dan? Formaat cocktailworstje ofzo? Dat past toch nooit?Als hij maar hard genoeg stoot schiet die tampon op een gegeven moment vanzelf wel dieper naar binnen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 september 2013 @ 22:10:

Gefeliciteerd. Je hebt het voor elkaar gekregen dat zelfs Dreamer je in alle openheid niet gelooft. En dat wil wat zeggen, want als er iemand is die geduld heeft met trollen is zij het wel, de schat.

Jammer dat er thumbs up- smiley is ander kreeg Dreamer deze

En voor de rest: de baarmoedermond sluit de vagina niet af, er is ruimte naast. Daar vist een huisarts evt de doorgeduwde tampon vandaan

En voor TO: denk ff na aub
Je bent zelf een theepot
quote:Dreamer schreef op 10 september 2013 @ 23:16:

Nou Mar.. als je een cyclus van 2 weken hebt, heb je zéker wel een eisprong tijdens je menstruatie. Dus dat condoom was best wel slim.Een cyclus zo kort is eisprongloos
Je bent zelf een theepot
Niemand van de dames hier ervaring met Gynotex tampons?? Dan gaat het leven rustig en lustig door hoor...
Ik ben dat getrol wel een beetje beu nu.
Ga aan de pil als je een vriend hebt en seks met hem hebt. Dat scheelt in de toekomst een hoop ellende.

En denk de volgende keer na voordat je een leuk verhaaltje verzint om hier op viva te komen vertellen.

De meeste mensen hier komen niet uit een ei.
Zo'n tampontouwtje is dan wel weer handig voor het flossen na het beffen.
quote:ThunderassMan schreef op 12 september 2013 @ 17:37:

Zo'n tampontouwtje is dan wel weer handig voor het flossen na het beffen.NA?
Delen doe je samen
Seks met een tampon? Dat kan toch niet...
1. Je had seks toen je ongesteld was en ook nog met condoom, dus die kans is eigenlijk al nihil

2. Je hebt een cyclus van hooguit 18 dagen, dan kun je niet eens vruchtbaar zijn

Conclusie: je bent hartstikke zwanger, duh!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven