Gezondheid alle pijlers

Pijn in borsten na morning after pil?

11-09-2013 09:20 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik slik momenteel geen pil omdat ik geen partner heb. Midden augustus is er wel een keer met een oude lover een "one night stand" geweest. Binnen 12 uur de Map geslikt. Echter nu een maand later doen mijn borsten al ruim een week pijn.(niet de tepels zoals met zwangerschap). Vooral met bh uittrekken en liggen.

Ik ben ruim een week vanaf 22 augustus zwaar ongesteld geweest. Ook gister voor de zekerheid een test gedaan en was negatief. Mijn eisprong heb ik net gehad. Wel slik ik sinds kort weer paroxetine die schijnt bij sommige vrouwen ook pijnlijke borsten te geven maar niet vaak. Kent iemand dit? Of kan het nog de map zijn die rommelt? Het voelt een beetje beurs en gespannen aan beide borsten.
Ja dat kan.

Als het niet op houd, zou ik wel even langs je HA gaan
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Ik zou er een zwangerschapstestje tegenaan gooien, was hier een teken van zwangerschap.
This is not kosher!
Geen antwoord op je vraag, maar waarom heb je niet gewoon een condoom gebruikt?

Je wil geen pil meer, maar gooit er wel een hormoonbom tegenaan als je een keer zin in seks had.

Hup, dan maar even een morning afterpil.

Tja, het zijn heel veel hormonen die je in je lijf gegooid hebt, dus het kan best zijn dat je lichaam wat van slag is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven