rare nacht... herkenbaar?

12-09-2013 08:16 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond ging ik goed op bed. Maar midden in de nacht werd ik wakker met een rommelende buik. Net alsof ik honger had, maar voelde me ook misselijk net alsof ik moest overgeven, maar dat heb ik niet gedaan. Ik heb wel wat gegeten en gedronken en ben rustig op bed gaan liggen. Maar ik had wel honger en had zelfs zin in patat, maar het duurde lang voor ik de slaap kon vatten, en ik merkte dat als ik bijna in slaap viel en ergens anders aan dacht, het niet eens opmerkte dat ik misselijk was en was het over, maar toen ik weer wakker werd begon het weer,

Uiteindelijk viel ik in slaap en toen ik net wakker werd, had ik nergens meer last van en voelde ik me prima. alleen wat moe en last van mijn hoofd. dacht eerst als ik maar niet ziek wordt, maar als ik me echt beroerd voelde, had ik helemaal geen zin in eten.

Iemand die dit ook herkent? Ik denk eerlijk gezegd dat het te maken heeft met stress, dat ik me te druk maak om niks, en ja dat is zo, ik kan me echt soms druk maken om de kleine dingen. De ene keer maak ik me niet druk, en kan het mij totaal niet schelen wat andere mensen denken en doen, en/of ik fouten maak. en dan kan ik me soms druk maken om kleine dingen.

Heb gisteren op mijn werk, doe schoonmaakwerk, dat ze vandaag dus controle houden en we dan even extra goed schoon moeten maken, dus heb gisteren wel mijn best gedaan, en alles maar meegenomen qua extra taken, maar nu zit ik er wel steeds over te denken, als ik het maar goed heb schoongemaakt, en als ze maar niet veel kritiek hebben, en dat soort dingen, want toch wil het graag goed doen, en ik weet dat niet alles perfect kan gaan..

Maar vanmiddag moet ik weer werken, en misschien valt het allemaal ook wel mee:) en denk ik achteraf heb ik mij hier druk om gemaakt?

Maar ik vind het gewoon zwaar irritant, dat ik soms mijn best doe om mij niet druk te maken, maar toch gebeurt en dat ook met andere dingen.. Ik ben nu dus wel bezig om er anders tegen aan te kijken en positiever te bekijken en vaak wil ik dat al snel merken, maar ik weet dat het tijd vergt en daar heb ik soms niet geduld voor,
Klinkt idd wel een beetje als spanningsklachten. Ontspanningsoefeningen geprobeerd?
want als ik me echt ziek zou voelen, had ik volgens mij niet eens zin in eten. ik heb het wel geprobeerd maar dan meer rustig in en uit ademen maar verder nog niet echt
Joh iedereen wordt weleens wakker met honger snachts. Daar hoef je niet meteen wat achter te zoeken.
Ik zoek er ook niks achter alleen werd er gewoon misselijk van
Het heeft totaal geen zin om je druk te maken of je ziek gaat worden. Daar kun je met piekeren echt geen invloed op uitoefenen. Je wordt ziek of niet, dus laat los, die gedachte.

Hetzelfde voor je werk, nu piekeren of het wel goed genoeg is geweest heeft geen enkele invloed. Niet doen dus. Als er iets niet goed genoeg is dan hoor je dat en kun je dat als leerpunt meenemen. Je doet het goed genoeg, anders werkte je daar niet.

Je opent toch best veel topics over je werk, piekeren, of je het wel aankunt. Heb je nog hulp? Zo niet dan zou ik dat maar weer zoeken, want volgens mij heb jij nog heel veel angst- en paniekklachten en kun je nog flink verder geholpen worden. Succes!
Je zoekt er wel wat achter! Je begint een heel verhaal over stress, controle op je werk en ziek worden. In welke wereld is dat NIET iets er achter zoeken??
Eens Aikidoka!
Nou ja ik ben niet bang om ziek te worden, maar wel soms om fouten te maken en dan voornamelijk perfectionistische, vorige keer toen we controle hadden werkten ik er maar net, dat was in juni toen moest het wel beter alleen het afstoffen, maar ik werk er bijna een half jaar en als het goed is, krijg ik dan een vast contract, alhoewel dat zei mijn voorvrouw! maar ik wil soms nog alles te perfect doen,

Ik heb geen hulp meer, maar mijn eigen risico is op, en ik weet niet precies hoe dat zit, want ik heb daar eigenlijks geen geld voor, maar ik zeg eerlijk dat ik vind dat het nu beter gaat dan eerst, want eerst kwam ik helemaal niet buiten,
Super dat het beter gaat. Dat betekent alleen niet dat je genezen bent. De hoeveelheid topics die je opent en de gedachtegangen die je daarin laat zien, geven aan dat er nog genoeg werk aan de winkel is. Werk aan de winkel waar je hulp bij nodig hebt. Zolang je dat niet erkent zul je steeds in hetzelfde cirkeltje blijven ronddraaien. Als je eigen risico toch al op is, zie ik helemaal niet waarom je niet op zoek gaat naar hulp. Zo leven is voor jou toch ook niet ontspannen en fijn??
Je maakt je druk over t feit of je je misschien druk maak. Laat t toch los, werk is werk, thuis is thuis.

Je klachten van die nacht? Waarschijnlijk was je maag gewoon helemaal leeg, dit kan misselijk aanvoelen..

Jou nacht is niets meer dan normaal geweest
maar als mijn eigen risico op is, hoef ik dan niet meer te betalen?
Dat hangt er vanaf wat voor behandeling het gaat zijn. Maar wat houd je tegen om dat uit te gaan zoeken? Daar ben je prima toe in staat.
Ik ga sowieso mijn psycholoog mailen waar ik eerst bij zat, is en eerste lijns en daar heb ik altijd een goede klik mee gehad.
Al een zwangerschapstest gedaan?
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Nou kijk, dat is stap 1. Bedenk van tevoren wat het doel is waarmee je mailt en welke uitkomst je wilt (doorverwijzing, hulp van haar etc.)
Fitch
zwanger ben ik niet hoor-:) we doen het altijd veilig!
quote:LillyFeeee schreef op 12 september 2013 @ 09:53:

Nou kijk, dat is stap 1. Bedenk van tevoren wat het doel is waarmee je mailt en welke uitkomst je wilt (doorverwijzing, hulp van haar etc.)

Eens. En wees eerlijk naar jezelf en naar je psycholoog. Begin niet met waar je allemaal geen last meer van hebt, maar geef gewoon aan dat je nog veel piekert over alledaagse dingen en dat je daar last van hebt en daar hulp bij nodig hebt.

Herkenning op een forum is leuk maar daar schiet jij niks mee op.
Vervelend; je gaat altijd malen als je wakker ligt; het niet-kunnen-slapen wekt gepieker op en gepieker wekt slapeloosheid op.

En als je honger hebt moet je iets eten, tenzij je gewichtsproblemen hebt; dan hou je het bij een slokje melk met een rennie o.i.d.
Rennies tegen honger? Wat is dat nou voor raar advies?!
Het is volle maan.. Ik had hetzelfde..
quote:Louise70 schreef op 12 september 2013 @ 11:44:

Het is volle maan.. Ik had hetzelfde..Pas over een week, op 19 september.
Your luck's about to change, cher.
Maar ik voel me nu wel hartstikke goed-:) nergens last van, vond het wel vreemd
quote:LillyFeeee schreef op 12 september 2013 @ 11:17:

Rennies tegen honger? Wat is dat nou voor raar advies?!Eet jij dan nooit een boterham met Rennies? Door de pasta zijn ze trouwens ook lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven