Lijf & Lijn alle pijlers

Weight loss challenge

11-09-2013 18:27 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de krant las ik een advertentie van de weight loss challenge.12 bijeenkomsten om af te vallen.

Dat leek me wel iets.

Nu blijkt het een cursus van Herbalife te zijn.

Ik lees verhalen dat je de producten van Herbalife moet kopen.

Nu geloof ik niet zo in afvalshake's etc.

Heeft iemand ervaring met de weight loss challenge ?
Met shakes opzich is niks mis hoor.

Ik gebruik ze ook als steuntje in de rug.

MAAR daar eet ik wel dingen bij (gezonde snacks enzo) omdat je wel genoeg moet eten! Als je alleen shakes doet val je snel af maar als je dan weer vast voedsel gaat eten komt alles er weer aan!

Ik heb van mezelf gemerkt dat als ik zelf al m'n maaltijden maak ik snel de verkeerde keuzes maak, dus vet beleg op verkeerd brood.

Met die shakes (en repen) kan ik weinig fout doen.

Tussendoor lekkere salade met tonijn, eitje met rookvlees, veel fruit enzo.

En dan avond eten zonder pizza/patat/ troep

Maar gewoon veel groente enzo!
Internagelaktisch
Oh en ik sport daar minimaal 4x per week bij.

Heel veel kracht training en ben al 3.6 kilo kwijt in een kleine 3 weken
Internagelaktisch
Nee.

Die shakes en maaltijdvervangers zijn allemaal verkapte caloriearme diëten.

Dus als je ipv 3x herbalife shake van 350 calorieën, 2 boterhammen met kipfilet en 1 kop thee of light drink zou nuttigen, en dat 3x per dag zou je hetzelfde resultaat boeken.

Je bent beter af met een gewone caloriearme dieet dan met maaltijdvervangers. Het is veel goedkoper, je kan veel meer variëren en je kan overal eten bij wijze van dus je hoeft geen poedertje mee te nemen.
There is only one way to avoid criticism: do nothing, say nothing, and be nothing.
Ik heb deze Challenge twee keer gedaan, nog zonder de verplichting van Herbalife. Het is een verkapte manier van het verkopen van Herbalife wat vreselijk duur is en wat net zo goed/slecht werkt als ieder ander ( goedkopere ) merk.

Ik ben twee keer afgevallen, eerste keer 9 kg, tweede keer zo'n 5 kg. Beide keren is het er weer aangekomen maar de stok achter de deur werkte goed op dat moment. Zo moet je 1 euro betalen voor iedere kg die je aankomt maar ook 5 euro als je een keer niet kan. Ik heb de tweede een leuk geldbedrag gewonnen, wat wel aangeeft dat de mensen niet veel waren afgevallen.

Zonder de verplichting van Herbalife zou ik er zeker weer aan beginnen mede omdat WW zo duur is.
Soms moet je veranderen om jezelf te blijven
Herbalife deed bij mij niks.

Gezond eten en bewegen wel.
Met weightloss shakes is wel iets mis...ik vind het zelfs misdadig.

Ik heb hier een ingrediëntenlijst van een shake en er zit meer dan 30% suiker in.

http://www.shapecare.nl/herbalife_formule1.htm

Geen idee waar dat goed voor is?

Gezond? niet dus.

Daarnaast leer je geen gezond eetpatroon opbouwen wat je voor de lange termijn kunt volhouden.

Oplichterij!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:missesl schreef op 11 september 2013 @ 18:43:

Ik heb deze Challenge twee keer gedaan, nog zonder de verplichting van Herbalife. Het is een verkapte manier van het verkopen van Herbalife wat vreselijk duur is en wat net zo goed/slecht werkt als ieder ander ( goedkopere ) merk.

Zonder de verplichting van Herbalife zou ik er zeker weer aan beginnen mede omdat WW zo duur is.

Ik ben blij met deze info.

In de advertentie in de krant stond nergens dat de cursus van Herbalife uitging.

Op de website stond wel dat de cursus gegeven wordt door een Herbalife consulente.

Er werd niets vermeld over de afname van Herbalife producten, maar dat kon ik zelf ook wel bedenken.De cursus is goedkoop, dus er moet ergens anders geld verdiend worden (verkoop van producten).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven