Mode & Beauty alle pijlers

Help, kapsel voor bruiloft

12-09-2013 14:49 20 berichten
Ik heb morgen een bruiloft, en wil iets leuks met m'n haar doen. Probleem is dat ik nogal problematisch haar heb, en dat ikzelf en mijn moeder en zusje niet per se handig zijn met kapsels.

Op deze korte termijn naar de kapper oid gaat ook niet meer lukken.

Mijn haar is erg dun, maar wel krullend. Het pluist erg. En komt ongeveer tot aan mijn schouders. Los houden vind ik geen optie, als ik naar buiten ga zit het binnen de kortste keren erg onverzorgd en pluizig. Opsteken met een knot of staart of iets daar heb ik eigenlijk te weinig haar voor. Ziet er niet erg mooi uit.

Anti-pluis spul voor in m'n haar dat werkt bij mij ook nooit echt goed.

Iemand enig idee, iets dat mooi is, maar ook makkelijk te doen?
Alle reacties Link kopieren
donutknot?
Koop een knot-donut-ding

Doe een leuke haarband om je hoofd, en rol aan de achterkant je haar omheen zodat je een mooie rol in je nek krijgt.

Verder sterke haarlak en veel schuifjes.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Een luchtig sjaaltje erom knopen? Of wat bloemenspeldjes erin?

Wat ik erg leuk vind, maar misschien wat moeilijker.... vlechtjes. Bijvoorbeeld zo'n vlecht die een haarband is. Op youtube kun je daarvoor tutorials vinden.
Lorem Ipsum
Kun je morgenochtend niet naar de kapper zodat die het mooi kunnen fohnen/opsteken?
Eeeehmmm, ik heb morgen ook een bruiloft. Moeder, zusje en bruid. Jouw haar? Woon je in Z-Limburg?
Ik wou ook gelijk zo donut ding zeggen.

Die dan laag in je nek, misschien gecombineerd met een klein goudkleurig diadeempje ofzo.
quote:Nellebelletje schreef op 12 september 2013 @ 15:11:

Eeeehmmm, ik heb morgen ook een bruiloft. Moeder, zusje en bruid. Jouw haar? Woon je in Z-Limburg?

Nee woon niet in Z-Limburg.

Maar, de oplossing is er al! Mijn moeder heeft net een soort hoge knot/staart geprobeerd. Als dat morgen extra goed wordt gedaan met speldjes en haarlak dan is het denk ik wel prima!
Feestelijk en youtube staat vol tutorials. Succes!
Deze,

deze,

of deze

Sorry voor het tienergehalte van de tutorials Maar het staat echt leuk! Ik maak het ook vaak bij mijn zusje en zij bij mij. Je moet alleen maar kunnen invlechten.

En dat invlechten heb ik ook geleerd van zo'n tutorial kijken, in een uurtje.
Je kunt t ook gewoon los houden en dan aan 1 of 2 kanten je haar naar achteren steken met n bloemenspeld of iets. Zodat je n bloem bij je oor hebt
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
quote:woepsie schreef op 12 september 2013 @ 15:35:

Je kunt t ook gewoon los houden en dan aan 1 of 2 kanten je haar naar achteren steken met n bloemenspeld of iets. Zodat je n bloem bij je oor hebtDat zou ik niet aan twee kanten doen dan Bovendien vind ik dan zoiets wat meer sophisticated staan, als je er een leuk bloemetje in spelt/steekt
Ik heb morgen ook een bruiloft. Ik heb lang haar en wil het graag krullen en los houden, alleen dan even net wat anders. Iemand nog een leuk idee?
Ik zie geen kapsel?
en een bloem niet aan 2 kanten inderdaad
quote:woepsie schreef op 12 september 2013 @ 15:53:

Ik zie geen kapsel?

Ik neem aan dat je wel op de link klikt, dan die blonde met de staart aan de zijkant van haar hoofd. En als de link het niet doet dan scusa, want bij mij doet hij het wel so I do not know what is wrong then. Misschien doet hij het zo?

http://www.girlz.nl/mode- ... ew/4903/3x-snelle-hairdos
http://www.rockalily.com/ ... and-trashobilly-hair.html

Ik zou dit kapsel wel willen hebben (het linkse).

Plaatjes plakken lukt nog altijd niet
Grappig ik heb morgen ook een bruiloft in Amersfoort, gisteren wel me haar in een boblijn laten knippen, maar ga het wel proberen om op te steken.
Goh, al die bruiloften morgen, en dat terwijl het morgen de Dag van de Scheiding is (en vrijdag de dertiende).
Of ik ben kippig, maar zie nog steeds geen foto. Ik kijk mobiel... Maargoed.. Never mind :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven