Gezondheid alle pijlers

griep :(

13-09-2013 08:00 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maandagavond kwam ik uit mijn werk en hoppa bingo diarree , non stop de hele nacht door. En een steen op mijn maag gevoel. Tel daarbij hoofdpijn op en koorts plaatje compleet. Kennelijk heerst er weer een griepje , lees en hoor ik om me heen. Inmiddels is het al vrijdag en ik voel me nog steeds als een dweil. Koorts is gelukkig al weg , maar mijn 'onderhoofd' en nek doen nog zo zeer.

Iemand een idee , hoelang deze variant gaat duren?
6 dagen, 43 minuten en 11 seconde. Hou me ten goede; het kan ook 12 seconde zijn.
Jeetje wat een flauwe eerste reactie.

Sterkte TO.

Hoe lang duurt een griep, tja, daar kun je weinig over zeggen.

Bij de één duurt het langer dan de ander.

Zelf loop ik al 11 dagen met een kou op m'n borst, hoesten en snotteren. Mijn man kreeg het ook, maar die lijkt sneller te herstellen. Per persoon afhankelijk blijkbaar.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Kettle , de leukste thuis zeker?

Het is idd ook zo dat het per persoon verschilt natuurlijk. Nou goed ik hoop er niet te lang meer mee te lopen en ervan af te zijn voor de rest van het jaar
Geen idee sinds gisteren avond last van hoop dat ik niemand op t werk aansteek kan nooit zo goed mijn rust nemen omdat ik mij na een tijdje rot verveel
Geen idee. Mijn laatste griep was zo'n tien jaar terug. In ons gezin hebben we nooit ziekte. Wel eens niet helemaal fit, maar echt ziek dat gelukkig niet.

Sterkte to en het gaat weer over dat scheelt.
Wat is je onderhoofd?
Oei, griep! Veel sterkte. Ik heb zelf nooit griep gehad. Dat de koorts al weg is, is denk ik wel een gunstig teken.
quote:fiddeldee schreef op 13 september 2013 @ 10:17:

Wat is je onderhoofd?De achterkant van je hoofd en dan de onderrand
Iemand ook zo'n last van benauwdheid. Ik kan bijna niet ademen sinds gisteren!!
Hiero!

Bij mij begon het zondag. Hoofd vol watten, keelpijn etc. Ben gewoon gaan werken tot gisteren. Ik kon niet meer.

Bah
Mijn man en dochter zijn nu ziekig.

Griep is het niet, eerder erg verkouden en mijn dochter heeft keelontsteking. Mijn man hoest veel en heeft doorlopend een zakdoek nodig.

Gisteravond was hij koorstig, vanmorgen niet meer. Hij is ook gaan werken.
quote:Cani schreef op 13 september 2013 @ 10:38:

Iemand ook zo'n last van benauwdheid. Ik kan bijna niet ademen sinds gisteren!!

Jaah, had ik ook! Maandag en dinsdag, nu is de hoest losgekomen gelukkig, smeren met Vicks of iets dergelijks hielp bij mij wel. S'nachts werd ik er gek van, ik bleef maar hoesten.

En op de vraag van TO, meestal een weekje, maar diarree kan je wel uitputten waardoor het langer duurt voordat je je weer lekker voelt, soepjes/ bouillion drinken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven