mijn partner wenst ... en ik .....

11-06-2008 00:27 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort heeft mijn vriend mij gezegd dat hij gek is op kousen, jarretels en corsetten. Ik weet niet zo goed wat ik moet, ik vind het zelf drie keer niks om me zo te kleden. Aan de andere kant weet ik hoe 'bezeten' hij er van is, en ik wil hem niet kwijt,

Ik denk dat het iedereen van ons wel eens overkomen is dat de wensen van je partner niet zo bij je passen? Wat heb je gedaan, toegegeven of je poot stijf gehouden? Als je niet toegaf, gaf dat spanningen in je relatie? Of als je dat nooit overkomen is, wat zou je doen als het eens gebeurde?
Oh en afspraken maken vind ik wel een groot woord hoor. Zeg gewoon dat het niet bij je past en je er erg aan moet wennen, en dat je bang bent dat hij je alleen nog zo leuk vind. Hij zal dan zeker begrijpen dat je het een beetje voor hem doet (overigens vinden de meeste mannen er dan al snel geen lol meer aan, mijn vriend vind het juist fijn dat ik het OOK mooi vind en me er sexy in voel) Het zal dus niet werken als het je zo tegen staat.

Hopelijk zal ook jij de voordelen er in zien zo niet zal je ook in deze sexy kleding nooit uitstralen wat hij wil zien. Want kousen en jarretels bij een vrouw die er doodongelukkig in is die zal er nooit verleidelijk in uit kunnen zien.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Als 'hoerig' de associatie is die je er mee hebt dan snap ik je ongemak....

Voor mij zijn het gewoon praktische, mooie en vrouwelijke kledingstukken. Ik heb ze ook gewoon in zwart, huidskleur en wit, niet in rood met ruches

Probeer ze eens aan als je vriend er niet is, voor je zelf zien hoe je je er in voelt?
Inderdaad.

Leg dan maar nog een keer uit dat je het best een grote en enge stap vind, waarin je je dus weinig zeker zal voelen.

Leg uit dat je wel blij bent met zijn cadeautje, en zeg dat je het eens aan gaat doen onder een rokje overdag, en dus niet voor sex.

Zo kan jij eens áchteraf oordelen, wel zo eerlijk. En hij heeft niet het idee dat hij die 'moeite' voor niks heeft gedaan.
Tja, ik heb die "hoerige" associatie er ook niet mee, vind het meer classy (maar idd ook weer afhankelijk van de kleur en variant). Maar ik kan me het wel enigszins voorstellen als jij dat wel hebt. Ik zou bijvoorbeeld niet zo snel van die laarzen/schoenen met plateauzoolen aantrekken, dat gaat mij écht wat te ver.

En ik snap je ook wel als je zegt dat je niet van verkleedpartijtjes houdt en dat het spontaan moet zijn. Je zou eventueel, als je wilt natuurlijk, nadat je het een keer geprobeerd hebt voor jezelf, het aan kunnen trekken tijdens een avondje uit met je vriend.
Ik vind bustiers en corsetten o zo mooi.

Als je een liefelijkere stijl prefereert, stap dan eens binnen in een betere bruidszaak ! De collectie daar is meestal heel wat duurder maar dan heb je wel wat natuurlijk.

Ik heb onlangs een "vuilroze" corset met jarretelles mogen passen : m a g n i f i q u e !
Ik vind de tip van Belgenmoppie eigenlijk best goed. Als je vriend zijn cadeau bij Christine LeDuc gekocht heeft, helpt dat natuurlijk niet, maar misschien is een heel stijlvol setje wel een goed compromis. Een setje dat je zelf hebt uitgezocht bij bijvoorbeeld een bruidszaak (hoerig zul je daar niet vinden, maar stijlvol daarentegen...)
lak en leer wordt vaak kinkie, rood/ zwart hoerig. Maar je hebt zulke mooie setjes en mooie corsets in satijn of zijde. (kijk maar op de site van mince die ik doorgaf) chinese zijde, bordaux rood, blauw, wit, goudkleurig, champagne. Ik kan daar echt het woord hoerig niet bij voorstellen. Het is eerder sjiek, klassiek.

Inderdaad in de sexwinkel vind je meer goedkope hoerige varianten.

Evt kun je als begin een taille corset proberen.
http://www.mince.nl/index...a=categorie&categorie=315

staat zelfs gaaf op een jeans.
enkele bruidscorsetten (mocht je ooit trouwen dan weet je zeker dat hij de huwelijksnacht van zijn leven heeft)

http://www.mince.nl/index...a=categorie&categorie=309

en in satijn, zonder al die kantjes erop vind ik dat eerder sjiek dan ordinair.

http://www.mince.nl/index...a=categorie&categorie=325

Ik ben al tijden weg van het goud/zwarte corset (edwardianstyle)
en als je echt casuel wil en niet van je jeans af te brengen bent is er ook nog een oplossing

http://www.mince.nl/index...a=categorie&categorie=314
Fijn, alle reacties, maar ik ben echt nog niet toe aan een corset hoor! Hoe leuk jullie die allemaal ook vinden. De meest bruikbare tip was wel van kloontje, Gewoon eens aantrekken en eens kijken hoe het bevalt. Nou, dat heb ik gisteren dan maar eens gedaan, terwijl mijn vriend voor het voetbal lag ben ik even alleen naar de badkamer geweest. Na het douchen heb ik mijn jarretelgordeltje omgedaan, maar lieve hemel, voor dat die jarretels vast zitten aan je kousen.. Nou ja, het resultaat kon er mee door vond ik, al is het mijn smaak niet. Maar ik geef toe, ik voelde me wel sexier dan in een katoenen slipje.. Tijdens de tweede helft ben ik aangeschoven, en geloof me, mijn vriend had ogen op steeltjes, en hij vond het fantastisch dat ik zijn cadeau aanhad. We hebben de tweede helft ook niet uitgekeken, al moet ik zeggen dat ik wel eens leukere sex gehad heb, want hij was wel erg snel klaar. We hebben ook even nagepraat over zijn voorliefde voor jarretels. En ik geloof dat we er uit zijn. Niet overdag, alleen in bed, en ook niet altijd. Gewoon in overleg. En als ik eens wat anders dan anders wil, moet ik het maar zeggen. Kijk, dat maakt wel wat goed. Ik zal er eens over nadenken.
Fijn dat je het een keer hebt uitgeprobeerd en dat het je meegevallen is. Iemand een plezier doen is toch zo erg niet! Ook al heb je er zelf dan minder mee, en blijkbaar voelde je je er toch sexy in. Leuk voor jullie!
quote:katriena schreef op 12 juni 2008 @ 00:06:

Maar het idee om me 'hoerig' te gaan kleden tijdens de sex, het staat me zo tegen.

Kun je het niet als vrouwelijk zien ipv als hoerig?

Het is juist super vrouwelijk die echte kousen.

Is niks hoerigs aan
Hihi als je een man bij het voetbal weg krijgt weet je wel dat het goed zit
Vraag ik mij toch af... wat is er mis mee om je af en toe eens helemaal hoerig in bed te gedragen? Je bent alleen met hem.. je bent dan geen hoer... maar je soms eens hoerig gedragen in bed kan echt enorm leuk zijn.

Soms denk ik dat vrouwen wel willen genieten van sex en sexdingen maar zodra het buiten het boekje valt is het ineens misschien wel te hoerig.. Vind ik jammer. We hoeven ons nergens voor te schamen.. Of je nou een heerlijk ordinair setje draagt of je draagt iets moois. Voor beide is wat te zeggen.
quote:klusserin schreef op 19 juni 2008 @ 19:22:

Vraag ik mij toch af... wat is er mis mee om je af en toe eens helemaal hoerig in bed te gedragen? Je bent alleen met hem.. je bent dan geen hoer... maar je soms eens hoerig gedragen in bed kan echt enorm leuk zijn. Niks mis mee, maar als het nu totaal niet bij je past?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Dat kan... maar ik denk dat het soms geen kwaad kan om eens verder te denken... Sommige vrouwen hebben wel vaak de neiging om niet te snel voor 'hoer' uitgemaakt te willen worden..
quote:klusserin schreef op 19 juni 2008 @ 19:49:

Dat kan... maar ik denk dat het soms geen kwaad kan om eens verder te denken... Sommige vrouwen hebben wel vaak de neiging om niet te snel voor 'hoer' uitgemaakt te willen worden..

Yep. Je moet vooral niet te snel roepen 'dat is niks voor mij'.

En ik denk dat je wel gelijk hebt dat sommige dat te snel denken als het om het hoerige gaat.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Het is gewoon een feit dat de meeste mannen de lekkerste vrouw willen. Niet de knapste maar de lekkerste (zowel op intelligentie gebied als in bed). Ik denk dat er geen bijna enkele man is die er niet wild van wordt om zijn vriendin in een lekker pakje te zien. Een mooi pakje is ook leuk en sexy maar ik vermoed dat de meeste mannen het wel lekker vinden wanneer je eens een keer als een 'hoer' in bed bent. En dan denk ik: 'voor die ene keer, doe eens gek... maak je man eens gek... ' Het maakt je niet meteen een hoer, dat is niet wat je bent. Het is gewoon een spelletje.. en het werkt bevrijdend.. (ok niet voor iedereen..maar een keer van het 'we zijn vrouw en geen hoeren' idee afstappen is echt geen schande).
Het zal wel, maar ik ben een vrouw en geen hoer. Overigens weet ik heus wel het verschil tussen hoer zijn, hoer spelen, of hoerige kleding dragen. Mijn vriend heeft overigens ook duidelijk gemaakt dat hij kickt op jarretels e.d. en niet op hoeren.

Overigens, lief dat iedereen tips geeft, en ik heb er inderdaad wat mee gedaan, misschien had ik dat ook wel zonder dit topic gedaan. Mijn vraag was eigenlijk meer: wat doe jij, wat zou jij doen, als de wensen niet overeenkomen? Zie ook de titel van het topic.. Nou ja, geeft niet.
het is natuurlijk ook niet echt het goede weer voor jarretels...;-)

mijn vent vroeg mij zaterdagmiddag zonder slip de stad in te gaan, dat was mij toch wel iets te gewaagd, heb het 's avonds goed gemaakt, maar toch, het idee is wel blijven hangen.
Kijk en dat is nu precies de reden dat je je relatie eens close onder de loep moet nemen VOOR het serieus wordt. Als jij geen parapluutjes en kantjes en handschoentjes wilt dragen en hij vindt dat nou precies reuze-geil dan heb je een probleem.

Dames en Heren neem je kandidaat lover eerst eens flink te grazen voor je hem /haar lief gaat vinden!!!

Voorkomt dit soort pijnlijke problemen. Beter brutaal grof en recht-voor-zijn-raap dan na een paar jaar huwelijk na een crisis bekennen dat pijpen echt niks voor jou is!!!
Maar..beste Dutchbelg3, het is toch ook leuk dat dit soort wensen/fantasieen tijdens een relatie geuit worden..? Zegt juist iets over het vertrouwen van elkaar in de relatie, één van de twee uit een wens/gedachte of fantasie en de ander moet daar misschien even aan wennen. Dan heb je toch niet meteen een "probleem"..? Misschien staat de ander er niet meteen voor open maar denkt/doet die gene er later wel iets mee op zijn of haar eigen manier...Een relatie groeit en ook de seks...

Kan mij voorstellen ( euh, genoeg gelezen hier...) dat er in een relatie een "padstelling' komt wat betreft sex...bv. geen zin en heel weinig seks, daar weet ik ook het juiste antwoord niet op maar om nu een lijstje te maken van "Do en Don't" te maken voordat het serieus wordt, gaat mij te ver.

Heb elkaar eerst vooral gewoon lief en neem elkaar zoals je bent en wees dan....... "netjes brutaal"...!
enne..Katriena, dat van die kousen, jarretels en het liefst een korset, heb ik ook op jouw manier gedaan...

Met kousen en een simpel jarretelletje, verlegen naar beneden gegaan....zijn lieve (en lekkere reaktie) deed mij goed!

Week daarna, een benefit gala diner/avond, beslist niet hoerig gekleed dus! Maar wel kousen en jarretel aan (wist hij veel!) Ik was voor hem de mooiste en de klasse vrouw van de avond ....ja, 'snachts thuis...dat was dus een verrassing!!!!

Vertrouw op wat je vriend zegt en jou een goed gevoel geeft en als JIJ zin hebt om (opeens) iets spannends aan te doen, geniet dan van wat JIJ bij hem teweeg brengt! Zie het als een lekker spel, gewoon voor de lekkere lol/spannend plezier tussendoor!

Volgende keer geef jij aan waar hij jou me kan plezieren...body massage met jouw lievelings olie?

Zo heb ik ervaren dat je in je (seks)relatie SAMEN kan groeien, samen praten over fantasieen/ wensen, gek doen en open staan voor de ander, "veroordeel" elkaar niet gelijk... gun elkaar de tijd en probeer soms iets uit voor de lol.

Maar ga geen grenzen over waar jij echt niet achter staat, dan is het gewoon....Nee! En echt Nee....Tsja, dat voel je gewoon.... in heel je lijf! Jammer dat dan wensen niet overeenkomen maar dan is Liefde en Respekt op zijn plaats.
Helemaal eens met tijgeroog, gun elkaar iets, kom elkaar tegemoet, Je hoeft er niets mee te hebben om een ander een plezier te kunnen doen.

Of vind je zelf het wel zo'n succes dat je partner bot nee zegt zonder eerst zich te verdiepen of te proberen?

beetje flexibel maakt het samenleven wel wat aangenamer denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven