Pijpverslaafd

09-09-2013 21:29 87 berichten
-

Pijpen, hoe leuk vind je het?

Totaal aantal stemmen: 85

Bah vies (9%)
Ik pijp niet (15%)
Ik pijp alleen om hem een plezier te doen (22%)
Ik pijp omdat ik het lekker vind (28%)
Ik kan er geen genoeg van krijgen (15%)
Anders... namelijk (9%)
Alle reacties Link kopieren
S-L....Wat een onzin zeg.

Ik ben al jaren een verfijnde lezer en geef weinig reacties, maar de opmerking van Single-Lady schreeuwt erom.

Pappa-Arie stelt hier een doodnormale vraag met een (in mijn ogen) normale toon en volgens jou (en vele anderen hier) komt hij hier trollen en flauw doen??? Meid...., Ik weet niet of je je naam eer aan doet, maar ga ff lekker single wezen wil je.

Dit geldt zeer zeker ook voor de andere die moeite hebben met de vraagstelling van Pappa-Arie en die dan ook proberen de schijnwerpers op zich te richten door een of ander onzin opmerking te plaatsen.

Als jullie niets nuttigs in te brengen hebben of geen ervaring hiermee hebben, geef dan GEEN!!! antwoord aub.

Pappa & Mamma-Arie.......Ik kan er alleen maar als man over meepraten door te zeggen dat ik het heerlijk vind als een vrouw gulzig aan mijn penis gaat zuigen. Ik merk gauw genoeg of er met zin en met plezier gezogen wordt.

Een aantal jaren geleden heeft zich de gelegenheid voorgedaan

dat ik samen met mijn vriendin een parenclub heb mogen bezoeken in Belgie. Op de bovenverdieping hadden ze ook een aantal hokjes met de bekende Glory Hole's.

Daar ik een enorme liefhebber ben van laten pijpen, heb ik daar dan ook gebruik van gemaakt en ik moet jullie zeggen dat het een enorme kick geeft. "Enorme" druk ik dan nog zachtjes uit. Mss heb ik wel geluk gehad omdat ik wat groter geschapen ben dan de gemiddelde man ansich en dat daarom de (2) vrouwen in de hokjes meer dan genoten van mijn penis. Ik voelde de zin van de vrouwen heel heftig. Mede daarom is het ook zon onbeschrijfelijk heerlijk gevoel geweest. Zo'n onbeschrijfelijk heerlijk gevoel dat zelfs 1 van de dames ging kokhalzen tijdens het zuigen van mijn penis en toch nog doorgaan. Het leek net ofdat ze daar een enorme kick van kreeg. En hoe meer ik voelde dat ze er zin in had, hoe opwindender het werd. Nu weet ik ook uit ervaring dat niet alle vrouwen zitten te wachten om de eikel van hun vriend/man achter in de keel te voelen totdat ze gaan kokhalzen, maar toch. Iedereen is uniek wat dat betreft. De 1 houd er wel van, de ander niet.

We hebben de hoofdstuk parenclub met een zeer tevreden blik af kunnen sluiten en zo ook de relatie na een aantal weken.

Moraal van dit alles is dan ook dat ik er heimelijk in geloof dat een vrouw en man ontzettend en intens kunnen genieten van orale seks welke gegeven wordt en genomen.

Geniet van jullie voorkeuren..........
Oooh, heerlijk ook al die ziektes die je kan krijgen als er wildvreemde vrouwen aan je leuter zuigen.. Kan mij niet voorstellen dat er condooms om gaan...
quote:Tech9 schreef op 13 september 2013 @ 22:13:

S-L....Wat een onzin zeg.

Ik ben al jaren een verfijnde lezer .
quote:mama-arie schreef op 13 september 2013 @ 16:23:

[...]

Hier kan ik me helemaal in vinden!

@mama-arie, granny71 en vlo1969 (prijs heeft voor de beste omschrijving, wou dat ik dat bedacht had!): Club oprichten? Ben er helemaal lid van!

@louise70: heerlijk hoor, de hele dag eraan zuigen in plaats van de dagelijkse plichtplegingen. Kan geen therapie tegenop.

Argentovivo loves the topic

Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Sterker nog, Argentovivo gaat meteen over tot actie nu :-)
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Ik vind pijpen echt verslavend en ik kan inmiddels mijn keel open zetten zodat ook de mannen met +20cm helemaal naar binnen kunnen glijden.

En inderdaad...hoe dieper....hoe geiler ik word en hoe meer ik wil!!!

XXX
quote:margrieta schreef op 11 september 2013 @ 17:05:

Het is wel het leukste bij mannen die er zelf ook op kicken om gepijpt te worden. Er zijn mannen die daar niet zoveel aan vinden, of er alleen maar van in de stress schieten, en dat maakt het een stuk minder.

Haha echt, in de stress schieten??

Mijn vriendin vindt het leuk om te doen en ze wordt er erg opgewonden van. Zelf vind ik het ook erg opwindend, ook om het visuele aspect. Jammer dat ze het niet echt heel fijn vindt om gebeft te worden, anders zou ik het graag doen.
Dat is echt het ultieme als een vrouw me pijpt.. Dan lig ik te kronkelen op bed en te kreunen van genot zo geweldig is het
Ieder z'n meug zullen we maar zeggen, geef mij maar chocolade!
Pijpen....zoenenen....pijpen..... De mond van mijn vriendin wordt er ook zo lekker glad van met iets vollere lippen lijkt het wel.....en zij smaakt dan lekker.
.
Gelukkig ben ik niet verslavingsgevoelig! Moet er niet aan denken, de hele dag zo'n worst in mijn mond! Bestek is het enige wat er hier in komt
Een oude man is jarig en krijgt bezoek van de burgemeester aan huis. "En meneer, hoe oud bent u geworden?" vraagt die burgemeester. "Ik ben 18 geworden." zegt de oude man. "Nee meneer", zegt de burgemeester, "u draait het om. U bedoelt zeker 81." "Dat zal dan wel," zegt de opa. "En heeft u vandaag nog wat gedaan?" wil de burgemeester weten. "Ik heb de zuster gewassen", aldus opa. "Nee", zegt de burgemeester, u draait het weer om, u bedoelt natuurlijk dat de zuster u gewassen heeft." "Dat zal dan wel weer", zegt de oude man. "Verder nog wat meegemaakt vandaag?" vroeg de burgemeester. "Ja," zegt opa, "ze hebben mijn pijp gepikt."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven