Pijpverslaafd

09-09-2013 21:29 87 berichten
-

Pijpen, hoe leuk vind je het?

Totaal aantal stemmen: 85

Bah vies (9%)
Ik pijp niet (15%)
Ik pijp alleen om hem een plezier te doen (22%)
Ik pijp omdat ik het lekker vind (28%)
Ik kan er geen genoeg van krijgen (15%)
Anders... namelijk (9%)
-
Alle reacties Link kopieren
quote:papa_arie schreef op 10 september 2013 @ 07:35:

[...]

Tjee, wat een zuur antwoord. Andere sites deze vraag stellen? Ik denk dat de sites (die ik denk dat jij bedoelt) al helemaal het niveau petje hebben, dus nee dank je.

Als je goed naar de vraagstelling had gekeken, dan wist je dat wij niet willen weten wat mijn vrouw van pijpen vind (dat weet ze al), maar juist hoe andere vrouwen / mannen dit beleven.

Niks opgeil-topic, misschien kun je beter naar jezelf kijken hoe jij dingen leest. Mijn verhaal is open en eerlijk. Ik verwacht dat jij vooral zit te stijgeren omdat ik dit topic open als man. Mama-arie had hele andere antwoorden gekregen.

Tuut tuut tuut

Zoals je merkt merkt door de reactie van vele forummers die je vraag niet serieus namen is je topic wat dubieus

Daaruit zul je toch uit de conclusie moeten trekken dat de vraagstelling subjectief of suggestief is voor dit forum.

Je trekt de boel recht door replies maar de TP is en blijft vaag, suggestief en op dit forum is dat verdacht

Daar kun je tegen ageren maar helpt niet, beter is het om te beseffen, het forum eerst te verkennen

En blijkbaar hebben jij en ik toch nog steeds andere fora voor ogen.

Heus, een beetje netjes binnenkomen helpt en zeker niet zo

A. Van leer trekken als nieuwkomer

B. Een post netjes verwoorden, je zag welke replies er direct kwamen

Dat is een leermoment, verkeerde woorden, verkeerde pijler, verkeerd forum

Dat is allemaal op te maken uit de eerste reacties.
Je bent zelf een theepot
quote:papa_arie schreef op 12 september 2013 @ 15:15:

[...]

Maar in plaats van door de mannelijke bravoure heen te lezen, wordt er of niet inhoudelijk gereageerd, of er wordt naar mijn vrouw teruggewezen. Terwijl de initiele vraagstelling juist van mijn vrouw kwam.

je zou je vrouw ook kunnen laten posten natuurlijk. En als je flauw start in je topic moet je niet verbaasd zijn dat er flauwe antwoorden komen. Als je je wat meer inleest zie je dat er ook erg serieus gepraat wordt hier op het seks forum. Wil je flauw kletsen, daar is het klets draadje voor. En voor wat directe korte vragen is er ook een draadje.

Jij start tot twee keer toe met ( je noemt dat bravoure, het is meer een pubertoontje) een bepaalde toon een draadje. En dan ga je zitten pruilen als je flauwe reacties krijgt. Waarom doe je dat? Het komt toch over alsof je alleen geile praat opzoekt.
-
quote:lookatme schreef op 10 september 2013 @ 06:00:

Ik ben niet verslaafd maar ik doe het wel graag. Waarom? Ik vind het de meest intieme manier om de opwinding van de man te ervaren.

Eens! In het kader van de serieuze reacties: ik vind dit een mooie omschrijving. Ben er zelf bij de juiste persoon ook erg gek op, al zijn dat er weinig (kan er twee noemen bij wie ik het tot nu toe zo voelde). Maar als je dat gevoel hebt, vind ik het een van de meest ultieme seksuele handelingen!

Mijn beste vriend zegt altijd: 'als een vrouw je niet wil pijpen, houdt ze niet echt van je.' Ik vind daar een kern van waarheid inzitten. Je moet iemand (vooral ook fysiek) echt volledig mogen, niets moet je ook maar een beetje tegenstaan. Maar als dat eenmaal zo is: doet u mij maar de marathon hoor

Vond de reactie van VlaardingsRoem van 12/09 11.07 u ook een goede omschrijving.

Dus wat is er nu zo leuk aan? Dat dus!

Ga nog even een bericht sturen of die van mij gisteren overleefd heeft

(en ja hoor, kom maar weer door met de niet-serieuze reacties!)
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Papa Arie: Waarom vind ik jou zo irritant? Oja, je vorige topic over je mmv trio.... Het leven draait niet alleen om seks..
Ja, ja, pijpen is haar lust en leven, hè? Ze doet niets liever dan jou de hele dag met haar mond verwennen. Hoe kan dat toch?

Whahahahaha, hoe oud ben je papa arie?
quote:vlo1969 schreef op 12 september 2013 @ 11:48:

Om verschillende redenen, het is gewoon lekker om hem in je mond te voelen, en je neemt een merkwaardige positie in tegenover de man die je pijpt: enerzijds neem je controle over wat je met hem doet, anderzijds is het enigszins een vorm van onderwerping, zelfs een beetje vernedering.

Heel mooi omschreven en precies zoals ik het ook voel. Macht (over zijn opwinding) en toch onderdanig.
quote:vlo1969 schreef op 12 september 2013 @ 11:48:

En nee, de smaak is soms niet erg aangenaam.Mijn ervaring is dat ananassap helpt.quote:vlo1969 schreef op 12 september 2013 @ 11:48:

meestal niet bij afrikaanse mannen.Hé, dit is interessant! Ik heb ook wel eens het zaad van een mooie zwarte man geproefd en had ook de indruk dat het anders smaakte. De eerste twee keer dacht ik dat het toeval was, de derde keer deed ik de constatering die jij nu doet en hoewel er wel een vierde zwarte partner is geweest, heb ik hem niet geproefd. Maar als jij het ook zegt, lijkt zich een patroon af te tekenen dat te politiek incorrect en te onbelangrijk is om verder uit te werken.
Alles is liefde
Helemaal eens met het gevoel van macht over de man als ik hem pijp. Met name bij nieuwe relaties of one-night stands voel ik extra opwinding omdat ik benieuwd ben naar de heftigheid van zijn orgasme en hoeveelheid en smaak van zijn sperma. Met name de macht over oudere mannen wind me het meeste op. De oudste man die ik tot nu toe geproefd heb was begin zestig, maar naarmate de man ouder wordt gaat het niet lekkerder smaken is mijn ervaring. Andere dames die daar ervaring mee hebben?
quote:malou22 schreef op vrijdag 13 september 2013 12:35 Helemaal eens met het gevoel van macht over de man als ik hem pijp. Met name bij nieuwe relaties of one-night stands voel ik extra opwinding omdat ik benieuwd ben naar de heftigheid van zijn orgasme en hoeveelheid en smaak van zijn sperma. Met name de macht over oudere mannen wind me het meeste op. De oudste man die ik tot nu toe geproefd heb was begin zestig, maar naarmate de man ouder wordt gaat het niet lekkerder smaken is mijn ervaring. Andere dames die daar ervaring mee hebben?

Gatver. Ik hou niet van ouwe zuurstokken!

En lekkere jonge vent, dat snap ik maar oud nee dank je.
quote:Eleonora schreef op 10 september 2013 @ 02:47:

Wat is de kick, wat is de kick......

Nou ja, voor mij is dat een kwestie van grenzen verleggen. Steeds verder gaan. De sport, weet je wel.

Een bal er bij. Twee ballen er bij. Terwijl ik een sigaret rook. Zonder handen. Dat idee.

Wel fijn voor jullie dat er gelegenheid is om een paar keer per dag te trainen. Dat heb ik dan weer niet.

Mijn man werkt expres ver weg en is een paar nachten per week nicht zum haben. Om de kleine generaal een beetje bij te laten komen. Want ik weet niet hoe met met jouw vrouw zit, maar ík kluif het eelt er op hoor.

Net zo makkelijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:nellie0987 schreef op 13 september 2013 @ 12:41:

[...]

En lekkere jonge vent, dat snap ik maar oud nee dank je.

Je zou het eens moeten proberen! Oudere getrouwde mannen doen alles voor een lekkere volle meid en helemaal als je lekker die oude zuurstok geregeld in je mond laat klaarkomen! Ik heb een tijdje gedate met een oudere man van in de vijftig die zei dat zijn vrouw hem al vijf jaar niet meer gepijpt had! Nadat hij heerlijk de tijd voor mij had genomen verwende ik hem de eerste keer met mijn mond en hij kon niet geloven dat hij in mijn mond mocht klaarkomen. Zijn vrouw had dat nog nooit gedaan vertelde hij. Ik genoot van zijn ongeloof en enthousiasme (en zijn explosie in mijn mond!).

Kus Malou
quote:malou22 schreef op vrijdag 13 september 2013 13:51 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="nellie0987 in "Pijpverslaafd"" class="messagelink">nellie0987 schreef op 13 september 2013 @ 12:41</a>:</b>

[...]

En lekkere jonge vent, dat snap ik maar oud nee dank je.</div></blockquote>

Je zou het eens moeten proberen! Oudere getrouwde mannen doen alles voor een lekkere volle meid en helemaal als je lekker die oude zuurstok geregeld in je mond laat klaarkomen! Ik heb een tijdje gedate met een oudere man van in de vijftig die zei dat zijn vrouw hem al vijf jaar niet meer gepijpt had! Nadat hij heerlijk de tijd voor mij had genomen verwende ik hem de eerste keer met mijn mond en hij kon niet geloven dat hij in mijn mond mocht klaarkomen. Zijn vrouw had dat nog nooit gedaan vertelde hij. Ik genoot van zijn ongeloof en enthousiasme (en zijn explosie in mijn mond!).

Kus Malou

Waar is de kots smiley als je hem nodig hebt!!!

Gillend naar het bejaardenhuis dan maar hè, brrrrr.
-
quote:papa_arie schreef op 13 september 2013 @ 15:34:

[...]

Zegt degene die blijkbaar heel wat topics heeft zitten lezen Of op dat vergrootglas onder je naam heeft geklikt...
quote:B-100 schreef op 13 september 2013 @ 15:37:

[...]

Of op dat vergrootglas onder je naam heeft geklikt...

Gelukkig heeft hij nog iets beters te doen dan alleen maar Vivaforum bezoeken te doen.

Namelijk, zijn interesse te delen met mij ;-)!
quote:mama-arie schreef op 13 september 2013 @ 16:11:

[...]

Gelukkig heeft hij nog iets beters te doen dan alleen maar Vivaforum bezoeken te doen.

Namelijk, zijn interesse te delen met mij ;-)!En voor die opmerking moet een nieuw account aangemaakt worden?
quote:devuilewasbuiten schreef op 12 september 2013 @ 21:53:

Ja, ja, pijpen is haar lust en leven, hè? Ze doet niets liever dan jou de hele dag met haar mond verwennen. Hoe kan dat toch?

Whahahahaha, hoe oud ben je papa arie?

Inderdaad, lust doet leven. Dus ik kan er inderdaad geen genoeg van krijgen!

Hoe oud, oud genoeg om al een koperen samen zijn te hebben gevierd plus een onstuimig leven daarvoor.
quote:B-100 schreef op 13 september 2013 @ 16:13:

[...]

En voor die opmerking moet een nieuw account aangemaakt worden?Ja inderdaad speciaal voor jou. Wat een eer he?!
quote:granny71 schreef op 13 september 2013 @ 06:55:

[...]

Heel mooi omschreven en precies zoals ik het ook voel. Macht (over zijn opwinding) en toch onderdanig.Hier kan ik me helemaal in vinden!
Moeten papa Arie en mama Arie niet werken of kinderen verzorgen? Lijkt mij sterk, dat je heel de dag tijd hebt om aan je man zijn leuter te zuigen....
-
O help, papa en mama Arie die samen een pijptopic openen. Haha. Ik ben hier weg. Veel plezier nog
quote:mama-arie schreef op 13 september 2013 @ 16:20:

[...]

Ja inderdaad speciaal voor jou. Wat een eer he?!

En dat is interessant waarom?

Zoals ik al tegen pappa zei, de toon komt raar over. Je komt hier zo te lezen alleen om te trollen, jammer want er wordt hier ook gewoon gepraat over seks en alles wat daarbij komt.

Als je zo flauw doet , kun je niet anders verwachten dat mensen ook flauw terug reageren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven