Gestopt met de pil in februari,spannend! Deel 2!

20-05-2008 20:56 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer dames!!! Lipa, ik durf het bijna niet te vragen.... Wil jij een opzet maken voor het schema? Dat kun jij zo goed . Beloof ik dat ik hem weer braaf bij zal houden .

Atheena 15 mrt. 27 okt. Boepie 21 nov. Claudiajoy Cuore Drew20-23 nov. Estherz 31 mrt.26 nov.23 nov. Fennah 03 feb.jongenLente7 dec. Lieselotje3 dec. Lipa26 15 feb.11 nov. meisje/trouwen 17 nov.Marmira2 dec. Nikiet 07 jan. jongenSchrijvertje 22 apr.24 okt. Vliet11 nov. Zina72 23 mrt.
Heb er enorm veel zin in, lekker keten met een hoop meiden. Met natuurlijk cocktails (ok, alcoholvrije limonade), hapjes en SATC echt \\:-)//

En Lieselotje, lekker keihard de Beastie Boys opzetten FIGHT FOR UR RIGHTS.. Dan kom je wel in de stemming voor een beetje stennis. Hou je taai en
hahaha ja ik ook....ze zitten me hier ook weer raar aan te kijken....maar goed dat ze niet weten waarom ik zit te grinneken....
Zakdoekjes mee Zina!!!
Zina, Lieselotje en Nikiet. Ik heb inderdaad een hele korte cyclus, vorige keer 24 dgn. De keer daarvoor 26. Mijn ma en zus hebben 21dgn cyclus, dus opzich kan t wel kloppen dat ie bij mij ook kort zou zijn.

Op basis van die 24 dgn zou ik morgen al mijn NOD hebben. Het zou dan dus kloppen dat ik de 29e mijn ei had. Ik heb ook het idee dat ik de 29e mijn ei gevoeld heb. En aangezien je ei 14dgn voor NOD is...

Zina, jou cyclus is ook redelijk kort dan, toch.

Nikiet, hoe lang na je verwachte NOD testte jij positief en wanneer negatief?

Lieselotje, als je een quote wil plaatsen (ik denk dat je dat bedoelt), ga je naar de tekst die je wil quoten, dan klik je op het icoontje links van het vergrootglas met een + (in de regel van de datum&tijd wanneer de tekst geplaatst is). Dan krijg je die tekst met allemaal abracadabra er voor en achter. Onder die tekst kun je je reactie typen. Probeer maar.
Ok HAHAHA ik dacht al, maar het wordt er toch niet duidelijker op Maar zo wordt dit een heel ander topic
quote:Cuore schreef op 12 juni 2008 @ 12:53:

Effe een toelichting dus....het waren bruine bloederige vegen, geen bruine poeperige vegen....(ff voor de duidelijkheid)

Goed dat je dat verduidelijkt. Ik dacht namelijk ook wat Lieselotje dacht :-D
Hai Woesel,

28 dagen na mijn 1e ongi dag negatief

30 dagen na mijn 1e ongi dag positief...

En dat terwijl ik dus een 28-dagelijkse cyclus heb...

Bij mijn 1e na 26 dagen al een positieve test...

Was nu ca. 17 dagen na mijn verwachte eisprong...

Tja...

Maar als je idd zo kort bent. Zou het kunnen...

Als je het het geld waard vindt zou ik gewoon testen met kans op teleurstelling...

Word je dan nog niet ongesteld zoals ik dus.... Dan test je na 2 dagen nog eens....

Je moest eens weten hoeveel geld en testen ik heb weggegooid!!! Haha.... Nou ja.. ik rook niet denk ik dan....

Succes!!!
Pluk de dag!
zit gelukkig in mijn eentje hier, hoef dus niets uit te leggen... Als het al uit te leggen zou zijn. Ja euh baas het zit zo, euh Cuore die had het over bruinige vegen en het wasse euh niet duidelijk euh Ieeeeeuuuww lijkt me een heel ongemakkelijk gesprek.

en he woesel ja weet het ook niet goed. voor ik de pil begon te slikken was mijn cyclus niet super lang geen idee hoe lang maar weet nog wel dat ik dacht dat ik vaker ongesteld werd dan de gebruikelijke maand. maar de eerste ongesteldheid in febr./maart was zo'n 30 dagen en daarna is het ongeveer 25 dagen geweest. op zich wel fijn. Lijkt me heel vervelend als je erg lang moet wachten op je NOD>

En nu ga ik echt aan het werk! gr Zina
Ohhh man (lezen op z'n engels)....jullie hebben allemaal een heel verkeerd beeld van mij.........

Bij mijn ... is het alleen maar eenrichtingverkeer hoor.....
[quote]Cuore schreef op 12 juni 2008 @ 13:09:

Ohhh man (lezen op z'n engels)....jullie hebben allemaal een heel verkeerd beeld van mij.........

Hoe kan dat nou toch he Cuore????
he Cuore don't worry... ik weet zeker dat je een halve non bent en anders een hele... alles voor de voortplanting toch
Wat gaat het weer hard vandaag met alle berichtjes, ik lees toch zee regelmatig maar moet toch steeds hard doorlezen.

@Liselotje

Ik zou niet twee weken mijn mond kunnen houden tegen mijn man als ik zwanger was. Ik vind het idee van die foto opsturen wel erg leuk. Tuurlijk is het jammer dat je er niet bij bent om zijn gezicht te zien, maar of je moet helemaal niet testen en wachten tot hij terug komt of toch je mond kunnen houden, maar zou hij zelf niet een keer vragen hoe het er mee is. Dus ik zou gewoon een foto sturen van de test.

@Woesel, ik denk dat je te snel bent als je nu al test, de kans op een positief resultaat is denk ik nog erg klein, dan ben je misschien teleurgesteld terwijl je eigenlijk nog niets weet. Ik zou wachten tot het weekend, is dan nu nog wel even spannend, maar je kunt wel meer vertrouwen hebben in de test die je dan doet. Ik zelf was heel blij dat ik niet voortijdig getest had, alhoewel ik nu wel een aantal dagen valse hoop had. Ook deze ronde wil ik wachten met een eventuele test tot dat er 30 dagen voorbij zijn, als ik dan natuulijk niet al gewoon ongesteld ben geworden.

Woesel, Vliet, Zina, Lieselotje en Boepie ik duim heel hard de komende dagen voor jullie. Het zou toch mooi zijn als er weer een paar opschuiven naar het onderste schema. En daarna natuurlijk voor Cuore
Kan niet wachten om een x koffie te drinken. Wij hebben heel wat te bepraten... (lees: uit te leggen) hahahah
hahaha ik zeg gewoon teveel....maar dat doe ik ook off-forum...
Terwijl ik mijn stukje heb zitten typen zijn er gewoon al weer minstens 10 berichtjes bij gekomen. Degene die vandaag niet online zijn hebben wat te doen vanavond, het is maar goed dat maar weinige deze week hun eisprong hebben anders zouden er door ons eigen forum weinige zwangere bij komen. Sorry schat, ik heb geen tijd moet eerst het forum lezen en terug schrijven.
hahah, dat zou wat zijn. Dat het nu spaak loopt met de zwangeren omdat iedereen verslaafd is aan dit forum.

Moet ook eerlijk zeggen dat ik veel vaker de pc aanzet, en veel minder werk, sinds dit forum. Is niet goed :-)

Maar euh, jullie hebben me overtuigd hoor. Hoewel ik denk dat het qua cyclus best kan (vandaag testen), heb ik net besloten dat ik pas zaterdag test. Door jullie reacties test ik dus juist later dan dat ik van plan was.
Zit echt te lachen achter mijn laptop, ben gelukkig thuis, dus alleen de hond kijkt me vreemd aan.

Cuore, tja hoe komen wij nou aan zulke ideeen bij jou ;)

Echt heel komisch die misverstanden, iieeewww daar doe ik niet aan hoor hahaha.

Estherz, ik snap ook niet hoe snel die meiden kunnen typen en reageren. Ik vind al dat ik belachelijk veel tijd besteed aan het forum, maar ik moet nu alweer zoveel teruglezen, weet niet eens waar ik op moet reageren onderhand. Maar vind dat gekeet wel heel grappig om te lezen :D

Nikiet, ik heb ook al een hoop testen gebruikt. Sowieso nu 4 sinds ik zwanger ben, en durf niet te zeggen of ik er over een paar dagen niet nog 1 doe voor de bevestiging. En inderdaad ik rook ook niet, dus spaar wat geld uit voor testen haha.

Lieselotje, je man hoeft toch niet te weten dat je het goeie nieuws eerst aan ons hebt verteld, je moet het toch kwijt kunnen? En ik zou ook niet 2 weken kunnen wachten met testen, moet ie maar niet weggaan, eigen schuld dikke bult.
37 weken zwanger!
Oja Cuore, dit zwangere duifje (jouw woorden hahaha) heeft geen last van pukkels op haar rug, wel gisteren weer 1 op mijn kin. Dus kan hoor, die hormonen zullen daar ook wel voor zorgen. Leuk is anders. Wat komen er trouwens veel klachten bij een zwangerschap kijken. Bleh.. vaak honger en de hele dag misselijk. Nikiet, had jij dat ook de hele dag of alleen in de ochtend. Zit nu weer te kokhalzen en tijdens het boodschappen in de supermarkt, wist ik ook niet hoe snel ik weer naar buiten kom, je zou maar gaan kotsen midden in zo'n gangpad!!
37 weken zwanger!
Lieselotje, lees nu dat je vandaag je ouders maar eens negeert, maar merken ze dat dan niet op? En las ik iets over ruzie, of heb ik dat verkeerd onthouden. Klote zeg!
37 weken zwanger!
Fennah.. ik heb een x overgegeven midden in een supermarkt. Dussuh..... kan het genanter??? Schaamde me rot toen.

Gelukkig was ik bij vlagen misselijk en niet de hele dag door. Had ook regelmatig momenten dat ik me heeeeeeeel goed voelde. Het wisselde gewoon lekker haahahah. Het hoort erbij helaas.....

En ja... ben vanmorgen boos geworden. Mijn zusje had mijn moeder aan de telefoon en toen zei ze doodleuk dat ze wel had verwacht dat ik even langs zou komen. Nou vraag ik je... had haar dat weekend 4 x gebeld en gezien terwijl ik zat te eten. Ze ging gewoon aan de andere kant van het restaurant zitten en zwaaide alleen. )(*&)*(^&^%%. Zegt mijn moeder doodleuk: wat doe je toch raar de laatste tijd.

Nou.. ik ontplofte bijna en heb duidelijk te kennen gegeven dat ze eens naar hunzelf moeten kijken.

Ik naar mijn kantoor.. brullen natuurlijk. Moeder erachteraan.. Laat me met rust..... 6 x gezegd dat ik alleen wil zijn.

Ga nu zo naar huis.....

Niet leuk allemaal

Maar ik hoef niet meer te huilen.. das dan wel weer prettig hahahah
Ja Zina....dat klopt......je bent pas bij ons maar kent me al zoooo goed...hahahahaha
En ik zit natuurlijk echt helemaal alleen nu. Want ja.. ik wilde met rust gelaten worden. Dus ik heb dit forum openstaan........ Maar ik kan me voorstellen dat het niet bij te houden is als je aan het werk bent.
Ohhh Lieselotje....wat is dit k*t allemaal zeg....

Kan je het niet proberen uit te praten met je ouders?? Of is dit al geprobeerd...?

Je zus doet raar en niet jij.....misschien snappen je ouders dit ook wel als je de situatie uitlegt. Misschien kan je je frustraties (ook over dat ze vriend geen gedag hebben gezegd) een keer uit de doeken doen tegen ze....wie weet klaart het de boel es een keer lekker op. Ruzies zijn niet leuk maar kunnen ook weleens lekker zijn om je hart te luchten en alles uit te praten.

Probeer het gewoon (dan heeft het zéker niet aan jou gelegen)....

het is zo vervelend als je geen steun van je ouders hebt, zeker in dit soort tijden.

Sterkte meis....!

hele dikke
Lieselotje, wat een gedoe allemaal zeg. En hoe oneerlijk, vind het goed dat je er wat van gezegd heb. Jij bent niet degene die verkeerd zit hoor. Zijn jouw ouders ook van die types die er dan niet meer op terugkomen, dat je er altijd zelf weer over moet beginnen? Bij mij is dat namelijk wel altijd het geval en de ene keer laat ik het ook maar zitten. Maar denk dat het wel goed is om hier op terug te komen. Ze gedragen zich niet hoe ouders zich horen te gedragen. Wat jij van hun vraagt is echt niks raars namelijk.
37 weken zwanger!
Jongens... ff genoeg geklaagd.

GOed nieuws nu: Ik ga naar de kwart finales !!! Mits Nederland doorgaat natuurlijk. Yesssssssss. DUs 21 of 22 juni ben ik compleet oranje.... En dan zie ik vriendlief weer !!!

Dus dan kan ik best wachten met testen. En is hij erbij met testen.. Leuk!!!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven