Het mooie inrichtingen-topic.

07-08-2013 10:34 2267 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al: ik kijk graag naar mooie interieurs om inspiratie op te doen voor mijn eigen huis(je). Ik zou graag zienw at jullie als forummers nu mooie inrichtingen vinden en hoop vooral dat er veel plaatjes geplakt worden hier.

TO begint: ik hou van brocante, lief en romantisch. En van oudere huizen met balkenplafonds, rare hoekjes en vides.

Schattige studio (al mis ik persoonlijk een beetje kleur)

quote:Akakia schreef op 15 september 2013 @ 20:46:

Alhoewel ik niet zo van de Tiffany ben, vind ik deze wel mooi door de rustige kleurstelling.

Die wanden met lijsten vind ik ook erg leuk, alleen die & tekens en letters, ik snap het niet zo.

Ik ben ook niet zo van de tiffany daarom twijfel ik nog even rustig verder

Letters en cijfers komen ook mijn huis niet in: veel te vt wonen. Een kennis van mij heeft op alle deuren van die riverdale woorden staan: 'kitchen', 'toilet', 'bedroom'. Ik zou er zo tegendraads van worden dat ik alle bordjes verkeerd om zou hangen :-)

@hiltje: haha dat is nog eens een gallery wall, alleen iets duurder dan ik voor ogen had
@Hiltje: ik bedoel eigenlijk dat de muren wel wat meer kleur kunnen gebruiken. Jij post inderdaad wel veel kleurrijks, maar ik kan niet zo goed tegen heel veel witte wanden. En die zie ik juist zo vaak in interieurplaatjes...

Dat appartement vind ik echt vréselijk. Alleen die biljartkamer, die kan door de leuke plaatjes ( ) aan de wand en het vloerkleed nog wel mijn goedkeuring wegdragen.
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
quote:Akakia schreef op 13 september 2013 @ 20:33:

Even copy-paste van de post van Ceci:

[afbeelding]

de inrichting spreekt me niet aan, de ruimte wel: mooie balken, ramen, dat schuine dak is mooi. Maar helemaal geweldig vind ik die kachel die 'aan het plafond hangt'. Wat een gaaf ding!Ik vind de ruimte ook prachtig, daarom heb ik hem ook geplakt.

Your luck's about to change, cher.

Hee, dit is bij Patricia Paay.....

Maar wat een rot-sites. Dat is echt niets.

Ik had anders wel haar slaapkamer willen zien. Die houdt ze dan toch voor de intimi.
Filmpjes op youtube. Kan die ene "Mag ik bij je binnen kijken van een oud rtl4 programma niet vinden" (* RTL4: mag wel herhaald worden wat mij betreft en dan gevolgd door een nieuwe serie. *)

http://www.youtube.com/watch?v=6IPZ9e8OwL0 Is een brocanteschuurtje.

Ik zocht een oude aflevering van een tv-programma waarin echt van alles in een woonkamer door elkaar stond. Dit filmpje is 1:44.
Ik kwam mijn favo behang weer tegen. En de stoelen vind ik ook mooi. Binnenkort schaf ik er daar 2 van aan in een lichte kleur, voor in een hoekje en als extra eetkamerstoelen voor als ik een dinertje geef.

Ik heb weer wat plaatjes gevonden. Niet allemaal mijn stijl, maar wel mooi:

Nou zeg, daar hang ik zo maar aan de muur.

Leuke interieurs, Hiltje.
This is an unacceptable timeline
En weer een nieuwe site met geweldige foto's ontdekt:

http://www.housetohome.co.uk

Metaal, plastic en MDF, dat zijn materialen die ik sowieso verafschuw in huis.

Ik hou van hout, stof en leder. Liefst in warme kleuren, honing, cognac, beetje rode gloed etc.
Ik ben ook weg van hout en leder en verschillende soorten stof, maar ook dierenhuiden. Dat voegt idd warmte toe.

Maar geen warme kleuren. Dat wordt snel oubollig vind ik, terwijl koelere kleuren frisser en jonger zijn.

Hiltje, wat een fijne foto's.

(En wat vind ik lila toch de meest geweldige kleur die er is.)
Hiltje, in je post van 30-9 20:59 laat je een foto zien met een prachtig bordjes/tegeltjes ensemble boven de toilet: dat wil ik OOOOK. Maar kan niet zo goed zien wat het nu zijn: allerlei keramiek kunstwerkjes/bordjes? En waar op het net vond je dit heerlijk blijmakende toilet

Dank jullie :)!! voor al het moois hier!!
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
oja, en dat donkere behang met vosjes: iemand een idee van wie en waar te koop?
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Hiltje, mooie foto's ! Die met dat zwijn is echt heel gaaf.

quote:hiltje schreef op 01 oktober 2013 @ 20:10:

Ik ben ook weg van hout en leder en verschillende soorten stof, maar ook dierenhuiden. Dat voegt idd warmte toe.

Maar geen warme kleuren. Dat wordt snel oubollig vind ik, terwijl koelere kleuren frisser en jonger zijn.

Ik heb een lederen bank en stoelen in warme bruine kleuren. Maar in diezelfde kamer heb ik een blauwe muur met witte piano.

Ik vind mijn interieur niet oubollig. Maar modern is het zeker niet.

Maar iets wat niet modern is, hoeft toch niet per definitie oubollig te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven