Prinsjesdag jurk Maxima
dinsdag 17 september 2013 om 17:25
De jurk was erg klassiek van snit maar Máxima droeg hem met verve, ik vond het erg stijlvol. Jong en hip past niet bij zoiets als Prinsjesdag. Ik hoop wel dat ze binnenkort eens heerlijk glamourous in een Addy van den Krommenacker verschijnt.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
dinsdag 17 september 2013 om 17:31
Ja wat kleding betreft was het maar zoals het hoort.
Maar voor de gouden koets liepen mannen naast de paarden.
En als je voor de tv zit dan bedoel ik de rechtse man voor aan.
Die had wel een grote bobbel in zijn broek.
Ik zei het tegen mijn man, hij vond dat ze belachelijke strakke broeken aan hadden.
Dat was wel zo maar die man viel wel erg op.
Is iemand anders dat ook opgevallen?
Kan misschien ook een weddenschap geweest zijn.
En dat hij een sok of weet ik wat in zijn broek heeft gestopt.
Maar voor de gouden koets liepen mannen naast de paarden.
En als je voor de tv zit dan bedoel ik de rechtse man voor aan.
Die had wel een grote bobbel in zijn broek.
Ik zei het tegen mijn man, hij vond dat ze belachelijke strakke broeken aan hadden.
Dat was wel zo maar die man viel wel erg op.
Is iemand anders dat ook opgevallen?
Kan misschien ook een weddenschap geweest zijn.
En dat hij een sok of weet ik wat in zijn broek heeft gestopt.
dinsdag 17 september 2013 om 17:37
Prachtige jurk. Echt zeer koninklijk dat goud maar niet schreeuwerig en op die stoelen maakt het helemaal een plaatje.
Het koninklijke buikje: tsja.....deze jurk tekent ietsje pietsje meer dan andere jurken (bijvoorbeeld bij de inhuldiging).
Maar Max is boven de veertig en heeft drie kinderen en ik vind die hele lichte welving dus echt niet storend. Ze heeft een prachtig figuur, ook in deze jurk.
Het koninklijke buikje: tsja.....deze jurk tekent ietsje pietsje meer dan andere jurken (bijvoorbeeld bij de inhuldiging).
Maar Max is boven de veertig en heeft drie kinderen en ik vind die hele lichte welving dus echt niet storend. Ze heeft een prachtig figuur, ook in deze jurk.
dinsdag 17 september 2013 om 17:37
Flatteuze jurk in een saaie kleur en dus niet opvallend hetgeen ook bepaald niet de bedoeling is op Prinsjesdag, de aandacht dient op zo'n dag niet naar haar uit te gaan. Verder was ze beeldschoon als altijd en wat dat eventuele buikje betreft: ze heeft 3 kinderen geworpen en een blauwe toet vanwege buik in houden bij dat beige is geen gezicht Ik zag niet veel buik hoor.
Verder vind ik haar een uiterst charmante, mooie en elegante verschijning die precies weet wanneer zij niet in het middelpunt dient te staan. Daarom was de keuze voor het beige prima.
(Zegt zij die nog nooit nooit muv mijn trouwjurk, ook maar één elegante lange jurk heeft gedragen noch bezeten )
Verder vind ik haar een uiterst charmante, mooie en elegante verschijning die precies weet wanneer zij niet in het middelpunt dient te staan. Daarom was de keuze voor het beige prima.
(Zegt zij die nog nooit nooit muv mijn trouwjurk, ook maar één elegante lange jurk heeft gedragen noch bezeten )
dinsdag 17 september 2013 om 17:39
quote:Splinter_ schreef op 17 september 2013 @ 17:34:
Eens, haar strakke trainingsschema van voor de troonswisseling heeft ze denk ik aan de wilgen gehangen.
Ze heeft ook nogal wat aan haar hoofd gehad de afgelopen maanden. Echt, als ze 3 of 4 kg is aangekomen is het veel. Het is ook het model en de stof van de jurk met dat ceintuurtje.
En echt.....als je naar de foto kijkt....ik vind het heeeeeel miniem.
Eens, haar strakke trainingsschema van voor de troonswisseling heeft ze denk ik aan de wilgen gehangen.
Ze heeft ook nogal wat aan haar hoofd gehad de afgelopen maanden. Echt, als ze 3 of 4 kg is aangekomen is het veel. Het is ook het model en de stof van de jurk met dat ceintuurtje.
En echt.....als je naar de foto kijkt....ik vind het heeeeeel miniem.
dinsdag 17 september 2013 om 17:41
dinsdag 17 september 2013 om 17:42
quote:toydinky schreef op 17 september 2013 @ 17:38:
Zelfs maxima is niet perfect,welkom bij de club van vrouwen met een buikje. De jurk vond ik trouwens erg lelijk,maar smaken verschillen,de blauwe jurk bij de kroning was veeeeeel mooier.
Die was onwijs supermooi en absoluut koningin-waardig maar ohhhhh die jurk tijdens de vaartocht........mijn hemel, wat was ze ook daarin schitterend
Maar ja, beiden had ze moeilijk aangekund vandaag hè
Zelfs maxima is niet perfect,welkom bij de club van vrouwen met een buikje. De jurk vond ik trouwens erg lelijk,maar smaken verschillen,de blauwe jurk bij de kroning was veeeeeel mooier.
Die was onwijs supermooi en absoluut koningin-waardig maar ohhhhh die jurk tijdens de vaartocht........mijn hemel, wat was ze ook daarin schitterend
Maar ja, beiden had ze moeilijk aangekund vandaag hè
dinsdag 17 september 2013 om 17:44
quote:toydinky schreef op 17 september 2013 @ 17:38:
Ja, maar nu noem je ook wat..............dat is denk ik de mooiste jurk die ze ooit gedragen heeft (nog mooier dan haar bruidsjurk).
En die kan natuurlijk niet bij elk festijn overtroffen worden.
Ja, maar nu noem je ook wat..............dat is denk ik de mooiste jurk die ze ooit gedragen heeft (nog mooier dan haar bruidsjurk).
En die kan natuurlijk niet bij elk festijn overtroffen worden.
dinsdag 17 september 2013 om 17:46
quote:kiwibanaansap schreef op 17 september 2013 @ 17:36:
Is het jullie weleens opgevallen dat onze keunegin ook maar 'gewoon' een moeder is van drie kinderen met een mini beetje buik?Echt waar heeft ze kinderen
Is het jullie weleens opgevallen dat onze keunegin ook maar 'gewoon' een moeder is van drie kinderen met een mini beetje buik?Echt waar heeft ze kinderen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 17 september 2013 om 17:48
quote:fairy1 schreef op 17 september 2013 @ 17:25:
Ik denk dat vandaag de aandacht naar Wim-Lex moest. Maxima in een rode jurk leidt dan teveel af Ja Willem heeft een paar dagen van te voren tegen Max gezegd en dinsdag wil ik dat de aandacht naar mij uit gaat naar MIJ. Waarbij hij op zijn borst wees en stampvoette.
Ik denk dat vandaag de aandacht naar Wim-Lex moest. Maxima in een rode jurk leidt dan teveel af Ja Willem heeft een paar dagen van te voren tegen Max gezegd en dinsdag wil ik dat de aandacht naar mij uit gaat naar MIJ. Waarbij hij op zijn borst wees en stampvoette.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 17 september 2013 om 17:53
quote:thaorchid schreef op 17 september 2013 @ 17:50:
[...]
Zit er een frietje dwars meid? Nee dat kan niet want ik heb nog niet gegeten
[...]
Zit er een frietje dwars meid? Nee dat kan niet want ik heb nog niet gegeten