Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic deel VIII

08-01-2013 10:01 2864 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vrekken en besparen is van alle tijden, dus daarom alweer deel 8 waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Viva Vrekkentopic VII

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:jacjac schreef op 17 september 2013 @ 21:30:

iemand een tip voor entree kaartjes van artis met korting??

* kaartjes kopen met airmiles (weet dat het voor blijdorp kan)

* via de site van de anwb ook korting op toegangskaarten

* spoordeelwinkel van de ns heeft soms ook combinatie trein/attractie
gister auto naar de keuring met gratis apkautobon. kreeg na de keuring nog zo'n bon (bij autopapieren gestopt, zodat ik hem over 2 jaar niet vergeet ). Moesten wel twee nieuwe banden onder.

vandaag bij gamma tochtstrip gekocht, want dochter (half jaar) gaat nu meer op de grond/kleedje spelen en het kan soms tochten. meteen 20% korting bon uit de gammafolder (voor product van gamma eigen merk) gebruikt (liggen bij de ingang van de winkel)
quote:pampas schreef op 18 september 2013 @ 17:45:

Ja, dat wilde ik ook net vragen! Iemand al een pakket van mijngratisbox ontvangen? Ik heb nog niks :( ook geen mail met track en trace.😳 Op alle andere forums heeft ook nog niemand wat gehad, en ze hebben ook geen update gedaan op Facebook.. Je zou toch denken dat ze daar een geruststellend berichtje op zetten als mensen achterdochtig worden..
Oh nog leuke actie, als je een paar oude schoenen inleverd bij manfield/scapino/invito en nog een paar winkels van die keten krijg je een bon t.w.v ¤10,- om in die winkels te besteden. (Bij minimale aankoop van ¤50,-)
quote:lotte1986 schreef op 18 september 2013 @ 21:17:

[...]

😳 Op alle andere forums heeft ook nog niemand wat gehad, en ze hebben ook geen update gedaan op Facebook.. Je zou toch denken dat ze daar een geruststellend berichtje op zetten als mensen achterdochtig worden..Ik begin me inderdaad ook af te vragen of ik niet genept ben . In dat geval: helaas.. Toen ik bestelde wist ik al dat dit soort dingen soms misgaan, en ik ben dan toch misschien iets te naïef. Ik wacht deze week nog wel af, en dan zien we het vanzelf!
quote:Soppie300 schreef op 18 september 2013 @ 19:17:

Flashy, ik lees net je verhaal. Bah, ik ga voor je duimen dat het lukt met het waarborgfonds.

Dankje maar ik vrees ervoor hoor.

Ik voldoe aan geen enkele voorwaarde en kan ook het online formulier niet invullen want dan vragen ze weer over een ander motorvoertuig en dan houd het op bij nee.

Ik ben ook erg benieuwd of de gratis box nog komt.
Ik zag dat hier mensen een gratis box hadden besteld. Dit topic al gelezen?

mijngratisbox.nl OPLICHTERS!!!
Het is idd fake!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bij Etos is alles van Neutral nu 40% goedkoper.
Bij Deen spa bruisend citroen en munt (2 flessen) GTA.

Heb al meerdere GTA's bij Deen gehad (korting is leuk.nl) en geld staat supersnel op je rekening!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Ik lees op een facebookgroep waar ik bij zit ook dat het oplichting is (gratisbox.nl). Als je met paypal hebt betaald kun je je geld terugkrijgen en anders aangifte doen.
Gekopieerd van Facebook:

“Forget the past, Muchachomalo is the future”

Wissel gratis je oude hipster om voor een gloednieuw Muchachomalo exemplaar!

Dit kun je doen op zaterdag 28 september bij de dichtstbijzijnde Men at Work. Wees er snel bij want OP= OP.
Optimel.nl heeft een paar nieuwe acties. Misschien dat er voor iemand wat bij staat.
quote:Fame schreef op 17 september 2013 @ 20:45:

[...]

Ik heb dankzij een tip hier bij de Etos een fles Zendium mondwater (er is op internet een GTA te vinden) en een pot vaseline (wordt hier versleten als lippenbalsem) gekocht en daar krijg je dan een fles Robijn wasmiddel bij. Dat is per saldo voor het hele pakket dus maar 1.95.Ik had ook al 2 Schwarzkopf conditioners gekocht en gratis Robijn wasmiddel gekregen.
Morgen de 21e gratis reizen in alle bussen van Arriva in de regio's Drechtsteden, Alblasserwaard en Vijfheerenlanden en Hoeksche Waard/Goeree-Overflakkee

http://www.arriva.nl/nieu ... er-in-de-drechtsteden-eo/
Ik ben nog op zoek naar 2 codes van eru balans, de smeerkaas.

Als iemand die heeft:

Dartel86 @ hotmail.nl zonder spaties
Via de site van ABN AMRO kun je 4 gratis kaartjes voor het Geldmuseum in Utrecht aanvragen. Geldigheidsduur is onbekend, staat ook niet vermeld of je klant moet zijn. Valt te proberen

https://www.abnamro.nl/po ... ldmuseum/f_aanvragen.html
Gratis familieportret http://www.defotoweek.nl/ ... &utm_campaign=De+fotoweek
Gratis Nivea douchegel voor mannen klik
quote:silverzephyr schreef op 25 september 2013 @ 17:19:

Gratis Nivea douchegel voor mannen klik

je hoeft het halslabel niet mee te sturen en nu bij Kruidvat alles van Nivea for men 1+1 gratis. dus dan 2 gratis vanmiddag gehaald.

Ook vandaag bij kruidvat duopak tandpasta (paradontax maar geldt ook voor sensodyne) met gratis geschenkset (kleintje douchegel, badzout en bodylotion). wij gebruiken altijd deze tandpasta, dus alvast even meegenomen.

vandaag bij de hema voor handschoenen voor dochter. bleken die voor jongens leuker en goedkoper te zijn. die dus meegenomen, bleek de prijs aan de kassa nog lager.
Bij mijn kruidvat hadden ze geen Nivea men douchegel waarop staat 'probeer nu gratis'. Moet dat er per se opstaan?
@leonor, dat hoeft er niet op te staan. de wikkel hoef je nl ook niet mee te sturen.
Zendium mondwater 500 ml original. Geld terug met originele kassabon en coupon van de website (of in tijdschriften). Net gehaald, ding kost 6,09!! Vier keer zoveel als het merk dat ik normaal heb. Ik ben benieuwd.....

Wilde meteen een lege tube dagcreme ruilen voor een potje crème van Vichy bij de apotheek. Grrrr, alles op. Vreemd, want de actie loopt nog wel even.
Morgen (28-9) kan je bij alle men at work winkels in NL een oude mannen boxershort inleveren en krijg je er een nieuwe van Muchachomolo voor terug.
Gratis Lactacyd sample

http://www.try-now.nl/lac ... -am270913-omg_lactacyd_v1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven