Gestopt met de pil in februari,spannend! Deel 2!

20-05-2008 20:56 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer dames!!! Lipa, ik durf het bijna niet te vragen.... Wil jij een opzet maken voor het schema? Dat kun jij zo goed . Beloof ik dat ik hem weer braaf bij zal houden .

Atheena 15 mrt. 27 okt. Boepie 21 nov. Claudiajoy Cuore Drew20-23 nov. Estherz 31 mrt.26 nov.23 nov. Fennah 03 feb.jongenLente7 dec. Lieselotje3 dec. Lipa26 15 feb.11 nov. meisje/trouwen 17 nov.Marmira2 dec. Nikiet 07 jan. jongenSchrijvertje 22 apr.24 okt. Vliet11 nov. Zina72 23 mrt.
Ach Lente, wie weet is je ei laat :-). Lijkt me inderdaad heerlijk om heel veel meidenspullen te kunnen kopen zonder dat mensen je raar aankijken. Of zouden ze het toch vreemd vinden om barbies te kopen voor een baby? :-) Dat wijntje klinkt goed, maar ik wacht toch maar ven mijn NOD af. Heb de vandaag een openstaande fles weg gespoeld, kan ik ook niet in de verleiding komen :-).
he Lente, hoop het echt voor je.. Dan heb je geen dilemma meer. Maar je hebt gelukkig al een schatje, klinkt leuk inderdaad om met je meissie te shoppen. En is het een Madammeke? Een kleine diva? Je hebt van die meisjes die al zo vroeg een enorme persoonlijkheid hebben, zo;n attitude. Schattig!

Ik merk zelf eerlijk gezegd dat ik - klinkt misschien stom - meer verlang naar een meisje dan naar een jongen. Met een zoon heb ik nog niet heel veel terwijl meiden, ja met zussen ben ik opgegroeid geen probleem.. Nou ja, als je eenmaal zwanger bent, maakt het niets meer uit

Nou Boepie en Lente, laten we duimen dat we allemaal deze ronde er door heen komen! Zou echt mooi zijn, alhoewel ik nu niet veel verwacht. Heb helemaal geen enkel gevoel of pijntje terwijl dat voor de meesten het geval lijkt te zijn. Dus zondag ongesteld waarschijnlijk
Nou, ik heb lekker ene wijntje genomen hoor! Twee ook! Lekkol, morgen ook wijntje, maar dan is het voetbal. Ik voel echt precies hetzelfde als anders dus ik verwacht geen zwangerschap, het is niet anders, geen drama.

Ben wel blij dat ik lekker bij jullie zit hoor! Ik reageer soms ook wel eens op andere berichtjes en daar zitten toch een paar gefrustreerde meiden op... bleeeee. Die hebben zeker niets beters te doen dan hun frustratie botvieren op anderen.

Geef mij dit lekkere-veeg&slakken forum maar!
Zina, kop op, zegt niets. Zwanger zijn komt in allerlei gedaantes. Sommigen krijgen er juist extra energie van!

Ik ga nu lekker mijn ticket boeken naar NL! Joepie ik kom eraaaaaan! 3 Weken NL, wel cool! Heb dan dus ook een leuk opdracht dus kan lekker geld gaan uitgeven daar, leuk. Het liefste aan leuke rompertjes haha, maar aan de andere kant, ik mag ook wel weer eens wat nieuws. Ik geef niet zo heeel veel om kleren maar ik heb een vriendje die het leuk vind als ik me 'goed' ( lees kakkie) kleed. Vind ik soms leuk hoor, maar ben meer van de capuchon

Bisou!!!
Lekker hoor. Capuchon, trainingsbroek (wel een modisch verantwoord model natuurlijk, beetje retro, dat dan weer wel). Ben ook nogal van het simpele. Maar heel eerlijk... kheb wel een dure simpele smaak. Hou wel van sex and the city taferelen zeg maar. En soms trek ik alles uit de kast. Ben ik een echt voetbalvrouwtje. Volgens mijn ega dan net een barbie hahahahahah. Hij houdt er helemaal niet van dus. Ziet mij het liefst s''ochtends uit mijn bed komen of 's avonds in pyama (lees een flanelle) jajaja..... Hier geen spannende tanga's met borstvrijlatende tepels en jarretels.......

Ben gek op mijn sloggies hahahahahah

En je hoeft niks te voelen he lente!! Kan zomaar zo zijn. Ik gun het je meid! Inderdaad harstikke leuk om hier rompertjes te kopen. Ben zelf gek op die van Petit bateau.... Jaja... Cuore, die haal je bij die grote !

Ik neem ff niks meer kwa alcohol. Hoop ook dat ik het vol kan houden. Want ja... morgen voetbal.

Maar......... ik voel toch wel wat rarigheid hoor. Borsten zijn toch weer groter, gevoelig (ja,, ik zit er zelf aan, man is er niet he??) en ik voel mijn buik en rug. En niet van die menstruatiepijn. En dan dat gejank van me.......

Kweetutniet......

Nu ff in bad. Even de tepels bekijken. Zijn ze al groter, donkerder, bobbeltjes.

Laterrrrrrrrrrrr
K heb stiekum al getest. Negatief

Zit nu dus ook in trainingsbroek & hooded sweater op de bank. Met chocola
Lente, ben ook blij dat er hier van die leuke meiden schrijven. Er zitten inderdaad een paar mensen op dit forum, denk dat die bij iedereen wel berucht zijn, dat je bijna niets raars durft te typen want dan duiken ze er weer bovenop. Alles is raar, omdat zij het niet begrijpen, echt heel onsympathiek. Ook sommige nieuwe topics worden meteen met de grond gelijk gemaakt. Hier kan je lekker typen wat je wilt en vind dat vaak wel heel komisch.

Lieselotje ligt nu in bad naar haar jopen te staren, of misschien wel te hypnotiseren dat ze groter moeten worden.

Kheb verder niet veel nieuws eigenlijk. Ja voel me vandaag gelukkig wat minder misselijk. Moet morgen werken dus mijn vriend komt me beschuitjes op bed brengen, voordat hij zelf naar zijn werk gaat. Schijnt te helpen, dus wil het uitproberen. Vorige werkdag zat ik kokhalzend in de auto met een plastic zak op de bijrijdersstoel, das ook niks he. En ik wil mijn baas echt niks laten merken.
37 weken zwanger!
quote:Woesel schreef op 12 juni 2008 @ 21:26:

K heb stiekum al getest. Negatief

Zit nu dus ook in trainingsbroek & hooded sweater op de bank. Met chocola Ja maar mutsie, das toch nog veel te vroeg. Zeg nog niks joh
37 weken zwanger!
Wat leuk dat er hier zoveel kleine meiden schrijven, ik ben zelf ook maar 1.65 en vriend is 1.95. Hoe groot is jullie man?

Schrijvertje, hoe is het met je? Je komt wat down over, schrijft minder dan ik gewend ben, of heb ik het verkeerd en ben je gewoon super druk. Hoop dat je menstruatie snel over is, nu is het echt helemaal wachten voor jou he, en dan kunnen jullie weer aan de slag.
37 weken zwanger!
quote:Fennah schreef op 12 juni 2008 @ 21:27:

[...]

Ja maar mutsie, das toch nog veel te vroeg. Zeg nog niks joh Ja maar...niet veel te vroeg toch. Ik bedoel, morgen is mijn NOD. Dus zo veel te vroeg is dat niet.... Ligt vast aan de test. Die is niet goed genoeg
Inderdaad Woesel, het kan nog wat vroeg zijn voor een test. Ik las vandaag op internet dat je eigenlijk best een halve week of een week na de verwachte maandstonden test om zeker te zijn dat hij positief aangeeft.

Hier nog een mini'tje, 1m56 en mijn vriend is 1m91. Wie zegt dat dit niet lukt in bed is mis, nog nooit zo lekkere seks in mijn leven gehad. We zijn deze keer letterlijk één geworden. Hij is 11 jaar jonger dan mij. Gelukkig is hij zo groot, dan valt het leeftijdsverschil wat minder op. Hij laat nu wat zijn baardje staan om wat ouder te lijken en ik heb mij de duurste antirimpelcrème gekocht die er op de markt is. Maar ik mag niet klagen hoor, eigenlijk nog geen rimpels, en dan nog, niets mis met rimpels. Sommige mensen met rimpels zijn mooier dan sommige zonder rimpels.

Ik durf niet meer te vrijen, mijn darmen doen zo pijn dat ik echt niet durf. Hoop dat dit snel geneest want het begint mijn keel uit te hangen. Gisteren en eergisteren heel harde minieme stoelgang, deze middag twee keer diarree. Wel een kilo kwijt. Mag je eigenlijk persen als je op toilet zit? Stomme vraag waarschijnlijk.

Ben bij de osteopaat geweest en hij heeft me weer lekker verwend, ben stilletjesaan een beetje van mijn stress aan het kwijt raken. Het ging echt niet zo goed met mij. Heel waarschijnlijk zijn die spasmen in mijn darmen ook door stress gekomen.

Mijn vriend maakte zich daarnet kwaad omdat ik mijn kat aan het aaien was in de zetel. Dat kan toch geen kwaad he? De kattenbak ga ik aan hem overlaten.

Ha ha, Boepie, het klopt he van de luchtbelletjes?!!! Wie weet ben je wel zwanger. Ik duim voor je! Het kan gewoon niet anders dat er weer een zwangere zal zijn, allemaal zal misschien een beetje teveel zijn van het goeie maar ik blijf positieve vibes sturen!
Ach Woesel, je het is elke keer weer die stomme jackpot die het beslist he... gvd, morgen is je NOD... baby it aint over till it's over!

En anders gaan we arm in arm de volgende ronde in..Kweetut, niet leuk en we duimen nog ff voor je want niet ongie .... dat geeft kansen meiske!

Ik ben bietje typsy... had zwaaaar depressieve vriendin ad lijn en mn vriend kwam met de rumcola langs... ja nou dat smaalkte goed!

Bleee mn vingers lijken wel hema worsten!! Ik hou op hoor tot morgen!!!
O ja Woesel, mijn apothekeres zei me dat iemand die zwanger was en twee dagen overtijd was niet positief testte terwijl ze het wel was. Heb je trouwens ochtendurine gebruikt?
Woesel..... veel te vroeg getest meid Maar ik begrijp je teleurstelling helemaal. Gewoon nog even afwachten want het zegt nog niks.

Mijn jopen zeggen ook niks. Lagen er in bad nog net zo gezellig bij als anders. Heb alleen in een te warm bad gelegen. Werd een beetje eng net. Ben er maar gauw uitgegaan.

Zo lekker mijn bedje in....jullie ook allemaal truste.
He Drew.... Ik begin wel een beetje te rimpelen helaas..

De zwaartekracht begint het te winnen.....

kan wel janken... ALWEEEER!!!! Grapje hoor hahahah
He Woesel, kop op het kan nog alle kanten op. Misschien over 2 dagen nog een keer testen? Heb vandaag ook testen gekocht, kon het niet laten, maar ga me inhouden. Pas vanaf zondag of maandag!

En Lieselotje, ik zie je al liggen turend naar je borsten... Echt een fimscene wat mij betreft. Sowieso is het toch raar dat er nog nooit een komedie gemaakt is over vrouwen die zwanger willen worden! Ze kunnen zo beginnen bij dit topic, je weet niet wat je meemaakt.

En Drew, beterschap echt vervelend voor je dat je je zo ziek voelt. Wel lekker dat die osteopaat je heeft geholpen. Abonnement nemen! In Belgie is dat toch ook beter geregeld? Makkelijk en sneller zorg en zo..

Fennah, fijn je hebt gelijk moet niet direct al met mijn hoofd gaan hangen. Het kan nog alle kanten op, al ben ik beetje bang voor teleurstelling. Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen! En ik leer die ovulatie van mij steeds beter kennen...

Mijn mannetje is trouwens 1.80. Ik kan hem gelukkig nog net goed omhelzen en zo. En hij probert me ook altijd in sjiekere kleding te krijgen. Heb daar niet zoveel mee. Wil er wel netjes uitzien voor het werk, maar als ik thuiskom trek ik een joggingbroek aan. Makkelijk! Maar misschien heb ik een hekel aan winkelen, omdat ik mijn taille altijd over goed in krijg maar dan de heupen niet mee willen. Heb echt het ideale figuur voor bruidsjurken, smal van boven breed van onder.

En Lente, geniet van je lekkere wijntjes... Klinkt heerlijk. Ik houd me nog even in, maar als ik zondag ongesteld word neem ik ook een wijntje als troost
He Lente en Fennah wat bedoelen jullie trouwens met die andere forums en mensen die je je direct kopje kleiner maken? Ik heb het zelf wel op paar andere forums geprobeerd, vooral die voor 35+ , maar daar hebben ze geloof ik al een priveforum en niet zoveel zin in nieuwe leden. Niet dat ze dat zeiden maar ze reageerden nauwelijks... Beetje flauw vond ik wel. Maar goed, heb het hier enorm naar mijn zin. En ik hoef niet perse te hele tijd te schrijven over mijn verlangens, gevoelens en allerlei angsten en zo. Sosm doe je dat en soms is het juist fijn om te kunnen praten over slakkesporen en vegen en allerlei rare vragen te kunnen stellen. Waar kun je anders terecht?

Nou ja, wil eigenlijk alleen maar zeggen dat ik het echt fijn vind met jullie meiden op dit forum!
ok ok. ik laat mijn hoofd nog niet hangen. tnx for the support...

K heb ook inderdaad iets te vroeg getest. Maar k kon t niet laten! en dacht, anderen hebben toch ook wel eens iets eerder getest? Maar inderdaad, ook geen ochtendurine gebruikt....

k ga ook maar even in bad liggen turen naar mijn boepies. kijken of ze daar toch beginnen te groeien
Hoi meiden,

jeeh wat is er een hoop geschreven! Als ik het goed onthouden heb, 2 zwangeren erbij! Joepie!!!

Ik helaas niet........ben vandaag mega ongesteld geworden; zo was het niet toen ik nog aan de pil was zeg.....Had toen ook nooit echt last van chagerijn ofzo, maar de afgelopen paar dagen.....jeetje was écht niet te genieten (fijn voor m'n man hihi)...Dus de testen blijven thuis en gaan niet mee op vakantie....tja, verbaast me niet echt iets. Zeker als ik nu terugreken naar m'n eisprong zijn we die week bepaald niet actief geweest.

We bekijken het positief; we gaan nu op vakantie en daar mag ik me gewoon tegoed doen aan heerlijke rosétjes en lekkere kaasjes én m'n eisprong is als het goed is aan het eind van onze vakantie. En tja, op vakantie zijn wij meestal wel actief om het zo maar te zeggen....

Verder cyclus-technisch zeg maar klopt het ook wel; vorige keer 11 mei, nu 12 juni dus het duurt geen 35 dagen meer. Herinner me ook van voor de pil dat ik altijd zo rond de 30 dagen was (streepte ik aan in m'n schoolagenda, poe dat is lang geleden).

Kortom, heb er vrede mee (bijna helemaal dan, liep net ff in de hema om te kijken of ik iets leuks voor m'n zwangere schoonzus zag maar kreeg het toch wel even te kwaad bij al die leuke lieve kleine rompertjes....ben maar snel weggegaan en niks gekocht....)

Boepie; kan jij mijn NOD veranderen in 13 juli?

Welterusten allemaal!
Goedemorgen,

Vliet, jammer zeg! dan eerst maar lekker genieten van de vakantie!

Woesel, nog niet de hoop opgeven, de meeste mensen testen positief (ruim) na hun NOD!!!!

In reactie op een aantal van jullie: Nee ik ben niet depressief, down, of iets dergelijks. No worries! Ben wel enorm druk!!! Zowel op het werk (ja, wat denk je?! Die kinderen hebben de vakantie ook al in het koppie!) als prive en ben bijna niet thuis. Daarnaast ben ik enorm moe! Mijn neus blijft verstopt zitten (dus ondanks de regenbuien hou ik last van die hooikoorts... hoe raar is dat?!) en mijn keel voelt nog steeds niets super (en dan voel ik me altijd meteen zo half ) Maar vooral die vermoeidheid nekt me! Het is echt dat ik ongesteld ben geworden, want anders zou ik nu nog steeds zwaar twijfelen! Zelfs de weegschaal gaat al raar doen Dus ik moet maar een beetje gaan letten op wat ik eet (en de sportschool weer in zien te komen, maar dat lukt met deze vermoeidheid niet)

Maar naast dit alles gaat het allemaal wel oke hoor! Lief dat jullie zo aan me denken!

Oja vraagje: straal je het uit ofzo dat je zwanger wilt worden??? Ik praat er echt met niemand over!!! (behalve met jullie!) er zijn de afgelopen twee weken al drie leerlingen bij mij geweest die op een raar moment vroegen of ik zwanger was (zomaar uit het niets! En zo dik ben ik nu ook weer niet?! GRR!) Mijn collegaatje keek mij tijdens het etentje ook wat raar aan. En gisteren was ik blij dat het pauze was omdat ik zin had in mijn tussendoortje en toen zei een andere collega ook al: als je zo'n honger hebt, misschien ben je wel zwanger?! Hou er allemaal toch eens over op!!!! Mensen hebben het nooit over zwangerschap met mij en nu is iedereen zwanger aan het worden, is zwanger, of wil mij zwanger hebben?! AAAAgH!! Zo die moest er even uit!

Nu nog snel twee toetsen nakijken!

Goeiemorgen meiden,

Heb voor het eerst even de tijd om te schrijven voordat ik naar mijn werk ga. Mijn vriend kwam om kwart voor 6 al met ontbijt op bed. In mijn slaperigheid al 1 beschuitje achter het bed te lanceren, dus niet zo'n succes haha.

Schrijvertje, sorry daar kwam ik mee of je misschien niet zo lekker in je vel zat. Komt gewoon omdat jij altijd veel komt kletsen hoor, maar inderdaad je zal het juist voor de vakantie heel druk hebben op je werk. Wat frappant zeg dat mensen opeens over zwangerschap tegen jou beginnen. Sommige mensen zeggen dat ze het zien aan anderen. Ik weet niet of ik ook die 'gave' heb, vind het sowieso wat lastig om te vragen of iemand zwanger is. Straks is het niet zo, heb je mooi iemand een complex aangepraat. Hoop in jouw geval dat je collega's een vooruitziende blik hebben. Zou echt leuk zijn!

Wat vervelend trouwens dat je nog steeds last hebt van hooikoorts, zeker met regenachtig weer zouden de klachten aanzienlijk minder moeten zijn. Merk bij mijzelf zelfs ook weinig klachten terwijl ik normaal gesproken een injectie krijg voor de klachten, doe ik nu uiteraard niet meer. Heb je wel hooikoorts en niet een flinke verkoudheid?

Vliet, jammer dat je toch ongesteld bent geworden. Je moet wel echt veel oefenen rond je ovulatie hoor. Tis voor het goede doel. Maar ik denk dat dat wel goed gaat komen ivm je vakantie. Wil je een hele fijne & vruchtbare vakantie toewensen!! Hoop op een positief bericht als je weer terug bent!

Woesel, nog fftjes geduld hebben. Ook ik testte waarschijnlijk veel later dan mijn NOD. Ik had al 2 testen gedaan die beide negatief waren. Dus jouw negatieve test zegt nog niks, zolang je nog niet ongesteld bent geworden. Ik duim voor je!

Zo, en nu moet ik echt haasten om op tijd op mijn werk te komen. Ga proberen in mijn pauze weer even te komen buurten.
37 weken zwanger!
Mijn witverlies is een beetje gekleurd vandaag en heb ook lichte steken in mijn onderbuik in het midden. Man, wat maak ik me zorgen. Mijn gyneacoloog was nog niet op post, maar ik bel hem straks even. Mijn huisdokter zegt het gewoon aan te kijken maar dat dit niet abnormaal is. Alleen aankijken dat het geen bloed met bloedklonters wordt. Brrr, ik ben echt bang. Hebben de zwangeren dit ook al gehad?
He bah Drew.

Ik heb tijdens mijn tweede zwangerschap lichtelijk bloedverlies gehad in de 6e week ofzo. Mocht toen naar de gyn voor een inwendige (wist ik niet, schrok me rot) echo. En er was eigenlijk niets aan de hand.

Volgens mij gebeurt het vaker dat je wat bloed/bruinige afscheiding verliest.

Maar... je hebt gelijk dat je effe aktie onderneemt om je zorgen weg te nemen.

En die steken horen er ook echt wel bij hoor!!!! Heb je de hele zwangerschap last van. TEnminste ik wel.

xxx
VLiet: jammer!!!! In ieder geval een hele fijne vakantie. Naar Frankrijk ging jij toch?

Fennah: wel lief dat hij je ontbijt kwam brengen.

Schrijvertje: volgens mij let je er zelf ook meer op. Ik ben er zelf ook zo mee bezig. Als ik niks drink verbeeld ik me al dat iedereen denkt oooooooooooooo.. ze drinkt niet, ze is zwanger. Terwijl het vaak gewoon belangstelling is.

Nou woesel: ben benieuwd hoe het bij jou gaat lopen.

En dan ZIna, Boepie, Cuore. Lente en ik..... nou nou... spannend hoor!!

Ik voel overigens verrekte weinig vandaag. Geen bruine vegen meer. Wel een trekkerige buik. maar ja.....
Gut, wat rustig zeg.... Maar ik heb me ook braaf aan mijn belofte gehouden. Ik moest eerst op m'n werk een taak af hebben en mocht dan pas kijken.

Schrijvertje, dat van je hooikoorts terwijl het regent is volgens mij echt niet gek hoor. Ik hoorde zowel vandaag als gister op de radio (radio 1) dat het voor de allergie-mensen nog niet over is.... Zeggen ze daar na het weer vaak, hoe de situatie de volgende dag voor hooikoortsers wordt. Vandaag zou ook geen prettige dag zijn.

Jammer vliet. Maar een vakantie-baby is ook altijd leuk! Zeker omdat je dan vaak ook ontspannener het productieproces uitvoert

Hier nog geen nieuws. Nog niet ongesteld.

Gister kreeg ik natuurlijk wel van die menstruatiekrampen. Maar dat was natuurlijk pas nadat ik negatief getest had, Je kunt jezelf echt zo goed symptonen laten krijgen (zowel goede als "slechte"). Ik geloof echt wel in schijnzwangerschappen :-)

Nu geen krampen meer. Vanochtend wel vet chagarijnig, alles viel uit mn handen of stootte ik om, lauwe douche want de ketel deed het niet. hahah, ging echt goed! Gelukkig was het op de weg naar werk wel super rustig dus was ik er binnen no-time (= 45 min)

Hoe zou t gisteravond in huize-Lipa zijn gegaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven