Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2013

30-07-2013 12:15 715 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson wordt een volledig Nederlandse editie. De Belgen stappen uit het survival-programma. Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson wordt een volledig Nederlandse editie. De Belgen stappen uit het survival-programma.

De volledige line-up: Geza Weisz, Veronica van Hoogdalem, Jan Versteegh (ex-PowNews), Geraldine Kemper, Kees Boot, Everon Jackson Hooi, Zimra Geurts, Edith Bosch (ex-judoka), Anna Alicia Skilas (MTV), Sef, Valentijn de Hingh (model), Hans Ubbink (modeontwerper), Sanne Vogel en Nega.

De presentatie voor het nieuwe seizoen blijft in handen van Dennis Weening en de Belgische Evi Hansen.

Ik heb er weer zin in, wie gaat er nog meer kijken?
quote:steph schreef op 19 september 2013 @ 21:05:

[...]

Nee, en Edith is ook nog niet van Veronica af.Behalve als de teams op nieuw worden samengesteld
ooh, zielig voor die jongen in z'n eentje :(
Vraagt Zimra zich ondertussen niet af waar de volgende afvaller blijft?
quote:MilaDila schreef op 19 september 2013 @ 21:07:

ooh, zielig voor die jongen in z'n eentje :(Misschien gaan ze vandaag de teams al herschikken, omdat Robert en Paulien die spullen hebben gevonden.
quote:lilyofthevalley schreef op 19 september 2013 @ 21:11:

Vraagt Zimra zich ondertussen niet af waar de volgende afvaller blijft?Misschien wel ja.
Grappig bowlen met kokosnoot
Ze gaan gelijk tactisch spelen daar bij de mannen
Ik vind het echt megasaai. Al dat gedoe over elkaar wegstemmen. Zet ze in een Big Brother huis, want het feit dat ze op een eiland zitten heeft totaal geen toegevoegde waarde meer voor het programma.
quote:betoverend schreef op 19 september 2013 @ 21:13:

Grappig bowlen met kokosnootTja, je moet je toch bezig houden als je je verveelt. Je wordt dan wel inventief.
quote:jellybelly schreef op 19 september 2013 @ 21:19:

Ik vind het echt megasaai. Al dat gedoe over elkaar wegstemmen. Zet ze in een Big Brother huis, want het feit dat ze op een eiland zitten heeft totaal geen toegevoegde waarde meer voor het programma.Helemaal mee eens. Echt saai. Volgens mij zat ik er vorig seizoen ook veel sneller in met favorieten en irritaties en enthousiasme.
quote:MilaDila schreef op 19 september 2013 @ 21:24:

[...]

Helemaal mee eens. Echt saai. Volgens mij zat ik er vorig seizoen ook veel sneller in met favorieten en irritaties en enthousiasme.Ik kijk al jaren niet meer. Ik heb de eerste seizoenen gekeken, toen was het echt nog een prachtig, spannend en spectaculair programma. En naar ik me herinner met helemaal niet zoveel nadruk op die complotten en de eilandraad.
Jelly, vind m zo arrogant op een vage manier..
Vroeger ging t idd echt nog om op de proeven..
quote:jellybelly schreef op 19 september 2013 @ 21:19:

Ik vind het echt megasaai. Al dat gedoe over elkaar wegstemmen. Zet ze in een Big Brother huis, want het feit dat ze op een eiland zitten heeft totaal geen toegevoegde waarde meer voor het programma.Het is idd boring.
Zo belachelijk, het heeft niets persoonlijk met je te maken. Yeah right.
Knap van Everon dat hij zijn stemmen niet pakte omdat hij niet met die mannen op hem stemden.
nou, volgende week hopelijk leuker, gezien het voorfilmpje.
quote:MilaDila schreef op 19 september 2013 @ 21:40:

nou, volgende week hopelijk leuker, gezien het voorfilmpje.

Gelukkig wel ja.

Wat me nu pas opvalt na al die seizoenen....niemand heeft ooit een zonnebril op. Zal wel niet mogen.

Denk dat ik al na een halve dag schele koppijn zou hebben van de zon.
Ik ben benieuwd naar de nieuwe teams samenstelling en hoe dan de verhoudingen erbij liggen.
quote:cupcakegirl schreef op 19 september 2013 @ 21:43:

Wat me nu pas opvalt na al die seizoenen....niemand heeft ooit een zonnebril op. Zal wel niet mogen.

Denk dat ik al na een halve dag schele koppijn zou hebben van de zon.Ja, zag vandaag ook voor het eerst zonnebrand-creme in iemands oor. Zie ze ook nooit smeren.
quote:MilaDila schreef op 19 september 2013 @ 21:45:

[...]

Ja, zag vandaag ook voor het eerst zonnebrand-creme in iemands oor. Zie ze ook nooit smeren.Joh, zonnebrandcreme? Daar had ik nou nooit aangedacht (wel als ik op vakantie ga) maar wel aan een zonnebril. Zonder zonnebril krijg ik koppijn van zo'n zon.
Jammer dat Geza en Stef gelijk heel tactisch gaan stemmen. Sneu voor Everon.

.
Puddelien ik irriteer m ook aan de kok. Hij heeft een arrogante en botte uitstraling. Van mij mag hij gauw naar huis.
quote:steph schreef op 19 september 2013 @ 21:57:

[...]

Joh, zonnebrandcreme? Daar had ik nou nooit aangedacht (wel als ik op vakantie ga) maar wel aan een zonnebril. Zonder zonnebril krijg ik koppijn van zo'n zon.Sja, anders waren alle kandidaten al die jaren in Beverwijk beland.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven