Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2013

30-07-2013 12:15 715 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson wordt een volledig Nederlandse editie. De Belgen stappen uit het survival-programma. Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson wordt een volledig Nederlandse editie. De Belgen stappen uit het survival-programma.

De volledige line-up: Geza Weisz, Veronica van Hoogdalem, Jan Versteegh (ex-PowNews), Geraldine Kemper, Kees Boot, Everon Jackson Hooi, Zimra Geurts, Edith Bosch (ex-judoka), Anna Alicia Skilas (MTV), Sef, Valentijn de Hingh (model), Hans Ubbink (modeontwerper), Sanne Vogel en Nega.

De presentatie voor het nieuwe seizoen blijft in handen van Dennis Weening en de Belgische Evi Hansen.

Ik heb er weer zin in, wie gaat er nog meer kijken?
quote:Katherina schreef op 13 december 2013 @ 09:14:

En leuk dat Edith gewonnen heeft. Wat zei ze nou toen ze ontdekte dat ze gewonnen had? Eindelijk goud? Daar leek het een beetje op, dachten vriend en ik.Nee, dat ze eindelijk een proef gehaald /gewonnen had.
Nou nou, wat boring was het zeg. Edith gaf het met haar blije hoofd en enthousiaste na-praatjes inderdaad al weg.

Nooit extra stemmen ingezet, niet meegedaan aan complotjes. Blijkbaar levert je eigen koers varen de winst op.
En zielig dat Evi bijna moest huilen! Of was dat gespeeld?
quote:Katherina schreef op 13 december 2013 @ 09:14:

Ik vond Anna-Alicia en Geraldine er veel leuker uitzien op het eiland, au naturel, dan gisteravond met zware make-up en nette haartjes. Dat het hele stoere topwijven waren daar was helemaal weg. Maar misschien wil je daar dan ook even van af?

Ik vond AA echt veel mooier op het eiland dan nu in de studio.

En leuk dat Edith gewonnen heeft. Wat zei ze nou toen ze ontdekte dat ze gewonnen had? Eindelijk goud? Daar leek het een beetje op, dachten vriend en ik.Dat viel mij ook al op, vooral Anna Alicia was veel mooier op het eiland dan in vol ornaat.
quote:steph schreef op 13 december 2013 @ 09:19:

[...]

Ik vond ook al dat die dames Anna-Alicia en Geraldine erop het eiland veel mooier uitzagen dan in de studio. .Vonden mijn man en ik ook,mijn man zei zelfs ook wat ziet Anna-Alicia eruit zo zeg.
Ik vond Sanne au naturel ook veel leuker dan zoals ze gisteren was.

En die finale in 2 stukken hakken en dan in de laatste uitzending al dat geklets eromheen vond ik echt 3x niks.
Leuk dat Edith gewonnen heeft! Maar het finalespel vond ik wel minder leuk dan dat van vorige paar jaar waar er met vuur geschoten moest worden. Ook vind ik dat in 2 stukken hakken van de finale niets. Doe gewoon de finale in één keer en de laatste aflevering 'n making-of met napraat.
Ik gunde het Geraldine helemaal niet, eerst huilen omdat Geza en Sef haar weg wilden sturen en later met hen meeheulen om Jan weg te krijgen - waarbij ze haar eigen vriendin AA naaide die Paulien weg had willen hebben.

AA vond ik weinigzeggend, haar enige wapenfeit was de ruzie met Paulien en dat vond ik niet chic.

Kortom, top dat Edith gewonnen heeft, had het niet verwacht omdat ze geen enkele proef gewonnen had, maar erg leuk!
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Vreselijk jammer trouwens van Evi, niemand wil toch Nicolette zien ipv Evi???
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Vonden jullie ook niet dat Jan er in de uitzending slecht uitzag? Tijdens de expeditie was hij zo energiek, daar leek nu niks van over
Ik vind Nicolette Kluijver echt helemaal niet leuk. Jammer dat Evi ermee stopt. Nicolette heeft een ordinaire uitstraling.
quote:koekkoekje schreef op 13 december 2013 @ 11:48:

Vonden jullie ook niet dat Jan er in de uitzending slecht uitzag? Tijdens de expeditie was hij zo energiek, daar leek nu niks van over

Ja dat vond ik ook,hij zat er bij alsof hij daar niet wilde zijn. Of hij is gewoon een slechte verliezer..

Ik vind het ook jammer dat Evi weg gaat, Nicolette vind ik op zich wel leuk maar Evi leuker. Vond Roos die met Ernst-Paul Hasselbach presenteerde ook leuk.

Zou die ook graag terug zien met Peking express,dat was ook een leuk programma.
Dit vond ik ervan:

1. Waar was de knappe, frivole, charismatische Jan gebleven? I miss him.

2. Fijn voor Edith dat ze een overwinning heeft behaald en haar vrouwelijkheid heeft ontdekt. Ik heb nu genoeg van haar gezien en gehoord, hoop dat ze de schijnwerpers verder niet opzoekt.

3. AA zag er juist fantastisch uit (ook op het eiland). Wow!

4. Geraldine had een rare jurk aan en wist zich geen houding te geven.

5. Vriendschap tussen Sanne en Valentijn werd op een potsierlijke manier in beeld gebracht. Volgens mij expres.

6. Waarom had Geza als enige een soort fanclub meegenomen die hem ook nog uitgebreid de hemel in mocht prijzen?
quote:scarry schreef op 13 december 2013 @ 14:27:

Dit vond ik ervan:

[...]

4. Geraldine had een rare jurk aan en wist zich geen houding te geven.

Idem dito voor AA, die bovendien te veel make-up had gebruikt.

quote:[....]

6. Waarom had Geza als enige een soort fanclub meegenomen die hem ook nog uitgebreid de hemel in mocht prijzen?Omdat hij moest bewijzen dat er echt heus waar mensen zijn die zeggen hem (nog) aardig te vinden.
Het waren ook vrienden van sef.

En ik vind het super dat edith gewonnen heeft. Gunde het haar veruit het meest, ze lijkt me aardig en niet zo konkelend en geniepig. AA heeft zich richting pauline teveel laten kennen vind ik en geroldine vind ik gewoon vreselijk al sinds sterretje gezocht.

Ik vond edith trouwens ook het beste eruit zien in de studio, vooral AA was bijna onherkenbaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven