verboden vrucht

19-09-2013 22:57 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo idereen, via deze weg wil toch mijn verhaal kwijt
Alle reacties Link kopieren
Tell me more, tell me more,

did you get very far?
Alle reacties Link kopieren
Leuk zeg. En nu?
Alle reacties Link kopieren
Bedroevend.





Don't quit your day job.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Koop een Tarzan; minder gedoe en laat je ook trillen van GENOT!!
Ik had er wel ff zin in, eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:tantesidonia, 47 seconden geleden

Koop een Tarzan; minder gedoe en laat je ook trillen van GENOT!!Ach, ik snap haar wel. Geen vergelijkingsmateriaal, lijkt me ook moeilijk hoor.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:bluebird77 schreef op 19 september 2013 @ 23:40:

[img]http://www.discussionworldforum.com/for ... aiting.gif[/img]



Precies!



Wat een flauwe toestand , zeg wat je wilt zeggen of hou er mee op.
Alle reacties Link kopieren
Goh spannend hoor...
Alle reacties Link kopieren
Ben je ei kwijt? Of ziet die nog...
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik ga helemaal stuk hier
Alle reacties Link kopieren
quote:samira321 schreef op 19 september 2013 @ 23:30:

VAN GENOTquote:slempie schreef op 19 september 2013 @ 23:32:

HOERA!!!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Nou, komt er nog wat van?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
http://www.youtube.com/watch?v=PMR5ZG040Qw



Moest meteen hier aan denken.
Ah goss.

TO wilde waarschijnlijk erg graag haar verhaal kwijt maar ergens liep het vast.... *krgggg*



neemt niet weg dat ik de glimlach die ik even nodig had wel even gehad heb dankzij jullie
Alle reacties Link kopieren
Goed, het is geen 50 shades of grey maar je probeert het wel en dat alleen is al een applausje waard.
Alle reacties Link kopieren
Nou eh, bij zo'n lange OP haak ik af.
Cum non tum age
quote:MrsStanleyWalker schreef op 19 september 2013 @ 23:35:

Bedroevend.



Don't quit your day job.
Alle reacties Link kopieren
Je trilde maar wat vindt je ervan.

En heb het tegen die vriend ook gezecht

wat jij ervan vindt dat hij zo doet.
geniet van het leven
quote:Frizzy schreef op 19 september 2013 @ 23:28:

Vreemd gegaan met een vriend van je man? En nu tril je van angst?Ik lig echt dubbel
Alle reacties Link kopieren
Verboden vrucht ook
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetfirefly schreef op 19 september 2013 @ 23:00:

Je bent inderdaad je verhaal kwijt.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik begrijp dat er een langere OP was

Heeft iemand de samenvatting of beter, heeft iemand hem nog onder de knop zitten?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven