Welke hersenhelft is bij jullie dominant?

donderdag 12 juni 2008 om 17:29
Dit is raar: ik zie haar tegen de klok in draaien, op hetzelfde moment ziet mijn man haar met de klok mee draaien! Schijnt te maken te hebben met welke van je hersenhelften dominant is.
En soms draait ze ineens de andere kant op!
http://www.news.com.au/he...1985,22556281-661,00.html
Welke hersenhelft is bij jullie dominant? Bij mij blijkbaar de linker...oh, nu de rechter

donderdag 12 juni 2008 om 23:31
quote:iry schreef op 12 juni 2008 @ 23:24:
In de post van cabira is het lichtinval (door de kleurstelling te veranderen) verschillend.
Je oog reflecteert het beeld dan maar op 1 manier en voila!
Ze draait in ieder plaatje een andere richting.Maar uiteindelijk draait ze in elk plaatje gewoon weer naar rechts hoor
In de post van cabira is het lichtinval (door de kleurstelling te veranderen) verschillend.
Je oog reflecteert het beeld dan maar op 1 manier en voila!
Ze draait in ieder plaatje een andere richting.Maar uiteindelijk draait ze in elk plaatje gewoon weer naar rechts hoor
donderdag 12 juni 2008 om 23:32
Als ik even wegkijk en dan weer terug kijk, dan wisselt ze ineens. Of ik ga dr overheen met mn muis, dan wisselt ze ook. Maar dat zit ik mn vriend nu al een half uur duidelijk te maken maar die ziet het niet, terwijl ik steeds roep "kijk...kijk...zie....en weer draait ze.....ja kijk, nu.....en weer andersom.....en weer terug....." Volgens mij denk ie nu dat ik rijp ben voor opname

donderdag 12 juni 2008 om 23:33

donderdag 12 juni 2008 om 23:38
quote:Soundpost schreef op 12 juni 2008 @ 23:31:
[...]
Maar uiteindelijk draait ze in elk plaatje gewoon weer naar rechts hoor
Haha!,dan moet je naar de oogarts!
Heb al geprobeert uitleg te vinden maar nog geen duidelijk verhaal gevonden.
Pfff...ook een ingewikkeld verhaal over de bolling van de lens ,staafje etc.
[...]
Maar uiteindelijk draait ze in elk plaatje gewoon weer naar rechts hoor
Haha!,dan moet je naar de oogarts!
Heb al geprobeert uitleg te vinden maar nog geen duidelijk verhaal gevonden.
Pfff...ook een ingewikkeld verhaal over de bolling van de lens ,staafje etc.