Andere fora

22-09-2013 14:45 301 berichten
Ik lees al jaren mee op viva. Nu er geen duidelijkheid is of dit forum blijft bestaan ben ik aan het rondkijken naar andere fora.

Welk forum raden jullie mij aan?
Mag je hier wel neerzetten welk forum er niet wordt bedoeld?

Bijvoorbeeld dit forum bedoelen we niet.

En deze ook niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 22 september 2013 @ 15:18:

[...]

Dat.

Die steken geen geld meer in een zinkend schip. Die weten ook hoe de vlag er bij de Finnen bij hangt.

De vraag is niet óf dit forum stopt, maar wanneer.Knal er ff een aanbieding in voor die adverteerders. Eerste week gratis adverteren in ruil voor extra smileys ofzo.
Wat een ongelofelijke flauwekul dat er geen andere fora mogen worden genoemd, alsof je daarmee kan tegenhouden dat mensen naar een ander forum gaan.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Come to the other side!
quote:Susan schreef op 22 september 2013 @ 15:32:

Wat een ongelofelijke flauwekul dat er geen andere fora mogen worden genoemd, alsof je daarmee kan tegenhouden dat mensen naar een ander forum gaan.We mogen niet weglopen, tot het scherm op zwart gaat
quote:roza34 schreef op 22 september 2013 @ 15:31:

[...]

Knal er ff een aanbieding in voor die adverteerders. Eerste week gratis adverteren in ruil voor extra smileys ofzo.

Wat een ongelofelijke flauwekul dat er geen andere fora mogen worden genoemd, alsof je daarmee kan tegenhouden dat mensen naar een ander forum gaan.Het is Nieuw sinds vandaag. Het staat nl nergens, behalve voor de commerciele sites.

Wat een ongelofelijke flauwekul dat er geen andere fora mogen worden genoemd, alsof je daarmee kan tegenhouden dat mensen naar een ander forum gaan.En je mag wel anderen noemen, maar niet "HET"!!!
Ach ik heb nog nooit een ban gehad. Zal ik het doen?
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Leuk zo. Je mag geen gebanden noemen. Terwijl niemand weet wie dat zijn. Je mag geen nicks noemen. Je mag geen andere fora noemen. Gaat lekker zo.
Zou het niet doen Djin. Als iedereen de (vetgedrukte) aanwijzingen volgt, dan moet het lukken...
quote:Djin schreef op 22 september 2013 @ 15:38:

Ach ik heb nog nooit een ban gehad. Zal ik het doen?Aan het aantal aanmeldingen te zien weten héél veel mensen precies waar ze het moeten vinden.
verba volant, scripta manent.
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 22 september 2013 @ 15:40:

Leuk zo. Je mag geen gebanden noemen. Terwijl niemand weet wie dat zijn. Je mag geen nicks noemen. Je mag geen andere fora noemen. Gaat lekker zo.Nogal ingewikkeld.
Mooi!
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Ik vind het wel jammer dat het legendarische Pfaff topic verdwijnt als hhet orum op zwart gaat. . Ik heb er zelfs mee in de papieren viva gestaan, compleet met interview...

Die goeie ouwe tijd!
quote:gipsymom schreef op 22 september 2013 @ 15:35:

[...]

We mogen niet weglopen, tot het scherm op zwart gaat Hotel California.
found it.. gelukkig even zoeken.. maar snel gevonden..
Wel jammer dat ht alternatieve forum mobiel beroerd werkt. Maar goed....dat heb ik er voor over. Verder is het top.
overigens rete irritant dat er steeds meer niet meer mag.. Waar is de persvrijheid gebleven dan ? Door alles zo dicht te timmeren creeer je juist dat mensen elders heen gaan.. Ik hoop dat het VF nog ff blijft maar anders ben ik alvast op een nieuwe stek.. wel zo gezellig daar
http://vivaviola.createaforum.com/index.php

quote:gipsymom schreef op 22 september 2013 @ 15:29:

[...]

Happy, deze maar dan net anders.Alles voor de @ telt niet!
quote:Starshine schreef op 22 september 2013 @ 15:45:

Wel jammer dat ht alternatieve forum mobiel beroerd werkt. Maar goed....dat heb ik er voor over. Verder is het top.Bij mij werkt ie goed op mobiel.
quote:LouisaVuitton schreef op 22 september 2013 @ 15:43:

Ik vind het wel jammer dat het legendarische Pfaff topic verdwijnt als hhet orum op zwart gaat. . Ik heb er zelfs mee in de papieren viva gestaan, compleet met interview...

Die goeie ouwe tijd! Hahaha, echt waar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven